Jump to content
marlo

акорд 2006 обороти

Recommended Posts

Колеги, карам акорд 2006 2.4 автоматик.

Като включа на скорост и колата не е в движение падат малко оборотите и има леко тресене, и го усещам в купето.

Някой има ли идея , че тук бях на майстор; вика смени свещите, смених ги - не било от това. Ходих на компютърна диагностика - не отчете грешки.

Къде да търся проблема, защото ако питам майстора, ще ми каже пак смени това, смени онова и докато нещо стане. И аз, като не съм много в час, ще си сменям части, които не е сигурно дали са за смяна. (колата не е в България)

Благодаря предварително :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия има 3 тампона, провери ги. Провери и тези на двигателя, и те са 3. Не се бави , провери маслото в кутията и в двигателя. За двигателя, не е пагубно да е на мин., но за кутията, всичко под макс е пагубно във времето.

Хубаво е, когато се сменя маслото на кутията, да смениш и филтъра, който е външен. Прави се веднъж на 90-100К, мисля.

 

Едно от всичките тия неща би трябвало да е проблема, или съчетание от няколко от тези, ако ли не вече, трябва да се търси проблем в двг или кутията, вътрешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм много в час и не бях сигурен, но се разрових да видя...

Та тампоните на двигателя, страничния го смених преди 6 месеца - тропаше по неравности.

А задния беше заминал и ми го смениха преди 5 дни покрай друг ремонт. И след смяната усетих този проблем, за който писах, с тресенето. Ако нещо помагат тази информация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С оригинални ли? И какъв е бил другия ремонт, покрай който е сменен задния тампон?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тампони на двигателя, 2 от тях са хидравлични - преден и заден. Афтърмаркет с опция хидравлика съм виждал само в САЩ на щатска компания, другите са боклуци, просто няква гума имитираща тампон.

Единствено китайците правят и предлагат цял комплект за нашите коли на смешната цена от около 400лв. - 6 тампона.

 

Въпреки това, нека някой да погледне какво се случва в коша с двигателя, докато е на скорост - трябва 2и човек разбира се.

-АЦ включен ли е по това време?

-Вижте обтяжната ролка и ремъка.

 

Оборотите е нормално да падат на скорост, ако не е загряла с 5-6-700 об., зависи докъде е стрелката на водата.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаха я и ми казаха, че и предният е за смяна. С ац вибрира малко повече, особено като се влкю. и перката.

В представителството на Хонда ми обявиха 800 лв за тампона... което значи, че задния не е оргинален, като сверявам цената...

За оборотите, някъде там падат, към 700, като включа на скорост. Като е на Р или N си работи екстра двигателя.

Гледам в ибей има комплекти тампони за около 100-на долара. Ако са читави, по-добре от там да търся, че иначе много ми се вижда тая цена..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и предния с (вакуумното управление), който е между ДВГ и радиатора. Аз имах вибрации и също смених всичките тампони поетапно. След първата смяна вибрациите се усилиха, след окончателно подменените 6 тампона -доста намаля, но изчезна чак като смених маслото в ДВГ-то от 10/40 на 5/20. Всичко има значение. Ако маслата са студени, но мотора е вече в работна температура е нормално при вкл. на Д оборотите леко да спадат. Ако има вкл консуматори компа ги вдига, така че пробвай със всички изкл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме уплашиха цените и опасността да не са оригинални, и сложих навсякъде втора ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ще го проверя, а ако карам така , макар и много да ме дразни, има ли някакъв проблем, че вибрира във времето, да не ми направи по-голяма беля?

През това време ще търся или в нета, или в Бг. Предполагам е по-евтин този тампон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси си тампони 2-ра ръка, от някой блъснат екземпляр на малко км.

Не взимай не оригинални, само ще си дадеш парите на вятъра.

Ако имаш някой познат да търси в друга държава блъснати коли супер. Там ударена кола не се прави, както е тук.

 

Все пак, когато един или 2 или 3 от тампоните са сменени, вибрациите си намират откъде да се предадат в купето, ако има другаде пробив (друг тампон), и то още по-силно. Тъй като скоростната кутия е директно закрепена за двигателя, нейните вибрации също не са малки, а и 2 от тампоните й са в близост до 2 от тампоните на двг.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки повреден тампон оказва негативно влияние на останалите. Кога и с колко е въпрос на относително време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се поразровя за части втора ръка, до сега не ми се е налагало и нямам идея какво е положението.

Аз си мисля, че е от тези на двигателя. Както споменах, преди смяната на задния нямах проблеми .

Та, като прочетох съветите и си подредих малко нещата или сменения не е сменен като хората и е менте, или предния е сдал багажа....

И в двата варианта ще трябва да изчакам и да потърся изгодна цена... че и покрай рейката ме сурвакаха предновогодишно :)

Да попитам, тези в ибей читави ли са? Примерно:

http://www.ebay.com/itm/Fits-03-07-Honda-Accord-3-0L-Engine-Motor-Trans-Mount-Set-6PCS-for-Auto-Trans-/300916798073?fits=Year%3A2006%7CMake%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item461009f279:g:lZEAAOSwImRYEONK&vxp=mtr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам са с 5 г. гаранция, което е примамливо, но провери парт номерата дали са същите за 3.0, както и за 2.4.

Ако си в САЩ е мн добре, но за БГ, как ще ги върнеш, ако има нещо скапано...

Ако ще взимаш такива, те са китайски, по-добре ги вземи от Али-то.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, че трябва да проверя всичко , че ако не са същите, няма сметка от ракламация.

Тия даже не съм обърнал внимание, че са за 3.0 ; има ги и за 2.4 даве по-евтини:

http://www.ebay.com/itm/For-03-07-Honda-Accord-M060-Engine-Motor-Mounts-4542-4510-4509-4526-4516-4517-/310421853828?fits=Year%3A2006%7CMake%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item4846959684:m:mhLC_2yNyYlEa5T2VGDkvHg&vxp=mtr

 

Ще се поразровя и ще напиша, като имам някакво развитие или имам въпрос.

Благодаря Ви за отговорите и за помощта.

Весело посрещане на Новата година колеги ;)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и за много години.

Та по моят проблем.... Смених и предния тампон, но на доста по-нормална цена от колкото ми искаха в сервиз на хонда, така че най-вероятно да не е оргинален.

Сега като съм на място и включа на скорост, вибрациите ги има, но са по-малко според мен. Но като пусна и климатика, се усещат по-силно. При неутрална на място и като пусна само климатика, пак ги има леки , като са когато е само на скорост.

Лошото е, че след няколко месеца тук се кара предимно на климатик и по задръстванията ще ме дразни много.

Има ли от някъде на този модел да му се дигнат леко оборотите, малко да намали вибрирането?

По въпросът с маслото, предстои ми смяна скоро. 5-20 подходящо ли е за високи температури? А и на едно място, където сменят не видях такова.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето 5-20 налях преди месец и нещо, та още нямам "летни" впечатления от него. Не се бъзикай с мотора, той си има "началник" и е добре да слуша него. Ти само му сипвай туй - онуй и го дърпай за жицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвам му , ама като завибрира на място, малко го храня :D.

Температурите тук не падат по 15, а лятото стигат до 45, затова питах дали има значение за маслото. Тук слагат едно и също май на всички и дадоха следваща смяня на 5000 км. Предполагам е заради жегите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя преход, предполагам, наливат минерални, а не синтетики. В мотора при работа е доста над 45 градуса, тъй че горната граница не е голям фактор, а долната явно е поносима и за 5-ица. Зависи и какви са ти месечните преходи. Докато дойде време за климатика, може да пробваш 5-20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, тези дни ще го сменя и ще напиша впечатления :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-40 вариант ли е? Днес, като питах за 5 20 и малко се учудиха, явно не е много популярно, в сайта го имат, но на местата за смяна го нямат налично..

Ще пробвам и на други места , но за всеки случай да знам, ако пак ме погледнат странно, каква друга опция има , ако има изобщо .

Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какъв вискозитет си в момента? Нека те проверят и кажат какво предлагат за точно твоя двигател. 5-30 също бива, но въпросът е малко комплициран. В тая тема  http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841  ще откриеш някои отговори, които ще породят нови въпроси и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, ще прочета темата.

За в момента не съм сигурен с какво съм, но така или иначе ми предстои смяна скоро, та искам да сложа подходящо и да видя дали ще има подобрение :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени маслото в скоростната кутия и виж дали ще има подобрение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото с 5-20 днес. Има може би леко подобрение. Но като съм с пуснат климатик , на скорост и като се пусне и перката се усещат доста вибрациите. Иначе работи добре двигателя.

За маслото в скоростната кутия, ще го сменя. Но когато не е на скорост и пусна само климатика пак леко трепери. Това ме кара да мисля, че не е от скоростите, но може и да бъркам .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всеки нивата на шум и вибрации може да са с различно ниво на приемливост, а твоят праг на чувствителност да е по-висок. Потърси фирмен сервиз и дано там имат опит, все пак Акордът не е рядък модел оттатък океана. Може да потърсиш и няколко случайни аналогични автомобила и да сравниш при тях как е, ако попаднеш на сгодни люде. Ако скоро си купил колата и не си 100% сигурен, че маслото в автомата е безалтернативната фирмена течност на Хонда -смени и него. Разлика в усещането при работещ мотор, без и с консуматори е логично да има, но трябва да е минимална и при мен е така. След извънградско каране, когато всичко е в работни температури, на място и на "Р", без вкл. никакви консуматори, моторът нито се чува, нито се усеща. При вкл. на "драйв", се долавят съвсем леки вибрацийки, които климатика прави малко по-осезаеми, но за мен всичко е приемливо тихо, имайки предвид какво бе преди подмяната на тампоните и особено маслото на ДВГ-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е търпимо и съвсем леко като загрее колата. Просто при повече включени неща се усилва и малко ме дразни. На светофари и задръствания, ако е вкл. климатика влкючвам на N и е ок. Маслото в скоростната е оргинално хонда-видях, че имам резерва малко в багажника от последната смяна. Та затова мисля, че не е от него. Не съм сигурен дали е сменян филтъра обаче.

Мерси.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 На светофари и задръствания ако евкл. климатика влключвам на N и е ок.

И аз така правех. Сега разликата е едвам доловима, независимо дали съм на скорост или неутрал, но тук е студено. Ще видя как е лятоска в големите жеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, май като позагрее колата е по-добре от колкото като е студена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно, но сигурно си убивате автоматите според мен. Щом има разлика във вибрациите между "P" и "N", значи си търсете проблема в скоростите! И ако не сте си сменяли филтър на маслото за скоростите досега, си го сменете. В новата кола вибрации няма.

Ето ви тема за размисъл, ако разбирате езика: http://www.brisdance.com/Honda/index.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кой говори за В6 двг тук?

 

Проблемът на тези разфасовки не е нито кутията, нито двигателя, а недостатъчните тестове, които да покажат, че за да работи автомата с този двигател е било нужно още мисъл.

Поотделно, нито двигателя, нито кутията са проблемни.

 

Няма европейски или английски Акорд 7 с такъв или подобен проблем, освен ако не е причинен от глупав и наивен собственик.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавно, но сигурно си убивате автоматите според мен. Щом има разлика във вибрациите между "P" и "N"....

При мен разлика между "P" и "N" няма, работи добре. Разликата се усеща като превключа от P/N на "D" или "R" , демек на скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Бавно, но сигурно си убивате автоматите според мен. Щом има разлика във вибрациите между "P" и "N"....

при мен разлика между "P" и "N" няма, работи добре.Разликата се усеща като превключа от P/N на "D" или "R" , демек на скорост.

Извинявай, "печатна" грешка. И аз това исках да напиша. Само че, за да установиш дали проблема е в скоростите, първо трябва да отстраниш другите заподозряни...Започваш с оборотите, ако те падат и при другите консуматори - може проблема да е регулирането на празния ход. За този модел не знам как се управляват. Търсиш как да изчистиш дросела, клапанa за празния ход(ако има) . Изчистваш и клапана за изгорелите газове(EGR), като е добре да се изчистят пътищата към него, за да не се запуши пак, ако е зацапан.Обучаваш компютъра за настройките за празния ход. После гледаш дали има разлика в оборотите при тези ситуации, които си описал ; може също да пробваш, ако си на място и навиеш волана да видиш да ли ще има спад в оборотите(би трябвало леко да се повишат, това и сега може да го пробваш). И вече като си оправиш оборотите, в най-добрия случай няма да се влияят много от това дали си на скорост или не, започваш с вибрациите..

За тампоните...Хубаво е като се сменя тампон, да се отхлабят малко и останалите тампони..даваш на D, после на R да се понаместят и ги затягаш всичките.

За тампоните и скоростите...За да се пазят тампоните е хубаво, като паркираш, да дадеш лоста на неутрална, да дръпнеш ръчната спирачка, да отпуснеш крачната, така че тежеста на автомобила да пада на задните колела, после закарваш лоста на "P". Така, особено когато колата е паркирала при наклон на пътя, тампоните на мотора и скоростите са натоварени само с тежестта на мотора.

За скоростите, понеже темата е в общи дискусии, реших да пусна горния линк информативно. Принципът на работа на тези автомати на Хонда е еднакъв, а пък каква е конструктивната разлика вътре незнам, а автора от линка е писал, че не всички 5-степенни автомати са с този проблем, ама не е написал кои точно. При ниски обороти на мотора и вече позапушени филтри може да падне хидравличното налягане в кутията, да не се смазва достатъчно хидравличния съединител, да не отключва напълно, да прегрява и т. н., което ще доведе до падане на оборотите, респ. вибрации и т.н. Процесът може да е дълъг преди да сдаде багажа автомата! Ако се установи там проблема се вземат други мерки - чистене на клапанчета по кутията, смяна на филтъра, маслото и др. Затова е добре да се установи откъде точно идва проблемът навреме.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, филтъра се сменя много рядко, а и е външен, на лесно място е, просто ти трябват специални клещи и източване на маслото преди това. Филтъра може да е здръстен, само ако не е сменявано маслото редовно и не е карана колата редовно.

Тази кутия има няколко датчика за налягане на маслото, които ги дават, че в един момент почват да правят проблеми, не са много скъпи, но не са и евтини (особено в Бултрако). Днес, забелязах, че и при мен ги има тези вибрации, но само докато е студена колата - ситуацията е следната, стоя на светофар, климатика е пуснат, музика и стоя на Д, тогава колата е на около 750 об/мин., и в момента, в който изключа от скорост вибрациите изчезват до минимум, почти ги няма. Да поясня, при мен има по-силни вибрации, защото съм с друг тип генерация, без катализатор (което увеличава вибрациите докато генерацията загрее хубаво), над 900-1000 об/мин. при плавна газ няма вибрации. Имай предвид, че в някакъв момент, когато стане достатъчно топло, може компресора да прави "кик ин", което покачва вибрациите осезаемо, което може да се дължи на някакъв проблем в компресора (не достатъчно масло, тръгнал да се разваля съединител). Като цяло и някой тампон със сигурност оказва влияние, не обирайки вибрациите.

Провери си първо тампоните и нивото на масло в кутията. Виж тези вибрации на място, докато си на скорост (тествай превключване на ръчен режим през всички 5 скорости) с включените по-горе консуматори как се държи мотора, дали има видими вибрации, дали компресора влиза в работа - ще ти трябва 2-ри човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато съм на място на светофар, примерно и съм на скорост са леки, но има вибрации. Ако пусна и климатик се засилват, и след като се включи и перката да върти, стават доста осезаеми. Без влюч. климатик и ако изклчюча от скорост, изчезват напълно. Ако не съм на скорост и пусна климатика пак има леки. Демек, не зависимо кое е включено, има малки и с включването на още, неща се усилват. Маслото на скоростите е сменено преди около 15000 км. Тампоните , споменах по-горе са сменени и трите на двигателя, но не са от Хонда, че там цифрите са сериозни.

Какво и как се проверяват тампоните, дали обират или не тези вибрации?

Там може да е проблема, защото както споменах, вибрациите се появяват и при пускане на климатик, а колата не е на скорст (примерно на P или N).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа -леки вибрации е относително понятие, но дори и на неутрал/паркинг, при вкл на консуматори такива се усещат. Щом си сменил предния тампон с нов, значи поне вакуум камерата му е здрава и остава да провериш дали маркучето е вързано към колектора добре, и дали ел. клапанчато работи. Дано това http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A18223200000FART00.HTML  ти е полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, малко ще ми е трудно да ги проверя тези неща ,защото не съм много в час ...

А под леки имам предвид, че са търпими и ги усещам на волана, и леко в купето, сравнявайки ги с липсата на такива, когато не съм на скорост. Само на място ги има, в движение не усещам нищо такова.

С вкл неща вече стават дразнещи ...

Ще погледна линка , мерси :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×