Jump to content
Cyreon

Измиване на пясък и луга по колата

Recommended Posts

Колеги,

 

днес след преминаване на един от старополанинските проходи, който беше добре посипан с пясък и луга, колата ми е солидно изцапана отвсякъде. Аз хубаво ще я измия отвън и под калниците, обаче да си играя ли отдолу да я слагам на канал и да я мия? Знам, че не е хубаво да остават тия гадории, защото от там почват ръждите. За двигателя знам, че не трябва да се мие, че големи поразии може да се причинят. Обаче понеже от Германия съм я вземал виждам някои проблеми, които е направила лугата и ме е страх просто да я оставям така. Някой ако е запознат по въпроса нека сподели.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждам някои проблеми, които е направила лугата и ме е страх просто да я оставям така.

 

 

Здравей! Сам си си отговорил на въпроса,макар ,че там, където виждаш проблемите миенето няма да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в Германия не наблягат ли повече на по-твърдата химия, не само на лугата ? С това впечатление съм останал. Май и в някои други страни е така. Зимата направо асфалта изсъхва от тая химия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си струва тая разправия на канала, измий си я добре отгоре, под калниците, и част от вътрешния праг и където стигне струята на водоструйката/пароструйката, нали все пак трябва добре да е обработен материала на шасито отдолу  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обработени,ама друг път.Моята е намазана само зад гумите със защита,говоря за CRV 3.На всякъде другаде си е гола ламарина,направо се хванах за главата.Вярно,че е италианка,ама те пестили,като за световно.Германките уж имали повече антикор,но до сега не съм видял германска или австрийска Хонда без ръжда.Аз моята цялата я минах с парафин отдолу и съм по-спокоен,но лятото ще трябва антикор за подкалниците.Всеки изминал ден се убеждавам,че жълтурковците имат много да учат за направата на коли от швабата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обработени,ама друг път.Моята е намазана само зад гумите със защита,говоря за CRV 3.На всякъде другаде си е гола ламарина,направо се хванах за главата.Вярно,че е италианка,ама те пестили,като за световно.Германките уж имали повече антикор,но до сега не съм видял германска или австрийска Хонда без ръжда.Аз моята цялата я минах с парафин отдолу и съм по-спокоен,но лятото ще трябва антикор за подкалниците.Всеки изминал ден се убеждавам,че жълтурковците имат много да учат за направата на коли от швабата.

Фен не знам моята 4-та генерация отдолу е обработена перфектно, това е предимството да е сделано в JAPAN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по точно ,от коя швабска марка да се учат ?

 

От всичките.Опел даже вече нямат такива проблеми с ръждата,Ауди да не говорим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...