Jump to content
jimi

проблем с обороти и превключване на газ - ГИ

Recommended Posts

Здравейте, искам да споделя за моя проблем от няколко месеца ме тормози и да питам има ли решение.

 

Колата е с газов инжекцион BRC много стар модел явно от преди много години слаган и бяха заминали дюзи и изпарител и ги смених, оправиха се до някъде нещата колата върви както на бензин и гори и ускорява нормално. Дюзите не ги знам какви са, изпарителя е shark 1200.

Единия проблем е, че когато запаля колата моментално обръща на газ без да загрее въобще. Майстора ми каза след като смени изпарителя да я изчаквам да свали до 1000 оборота и тогава да я обръщам на газ , защото нещо във компютъра е изгоряло. И наистина това се случи , след , като бях измил мотора един път с водоструйка и компа на газта нямаше капаче и явно тогава... решение така и не мамерихме.

 

Другия проблем е , като си карам и освободя оборотите падат до 200 за момент и пак се вдигат. За този проблем ми каза някъква вакум машинка си е заминала и за това е така показа ми на комп за диагностика че вакума не е в норми а датчика който обръща при определени градуси на газ показва температура -113 градуса но откри нещо изгоряло в компа.

 

Въпроса ми е имали някакво решение на някой от двата проблема или нов газов компютър е решението?

 

Майстора мисля че доста си разбира от работата понеже открива проблема и е хондаджия и ми казва а примерно в brc в софия, като бях казаха че не знаят какво й е което е странно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом датчика има покзанаия,които могат да се измерят на ръка,а компа не ги приема,мисля ,че е ясно че трябва да се смени.

Друг е въпроса ,от къде ще намериш толкова стар модел...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия проблем е, че когато запаля колата моментално обръща на газ без да загрее въобще. Майстора ми каза след като смени изпарителя да я изчаквам да свали до 1000 оборота и тогава да я обръщам на газ , защото нещо във компютъра е изгоряло. И наистина това се случи , след , като бях измил мотора един път с водоструйка и компа на газта нямаше капаче и явно тогава... решение така и не мамерихме.

Ако преди да се смени изпарителя не го е имало този проблем,то проблема е в температурния датчик на изпарителя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...