DOXATA 102 #1 Публикувано 18 Ноември, 2016 Здравейте колеги,предните спирачни апарати на CR V-то ми са в доста лошо състояние и по тази причина мисля да ги рециклирам.Скъсани са маншоните на два от водачите,съответно единият водач е ръждясал зверски и е блокирал. Въпросът ми е от къде мога да купя всички гуменяци по апаратите и ако се наложи водач/и и идея колко струват? Заслужава ли си гимнастиката? Не е ли по-удачен вариант да си купя вече рециклирани апарати? Някой продава ли рециклирани апарати или поне в много добро здраве? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #2 Отговорено 18 Ноември, 2016 Ами за в България се сещам за два варианта. Първият е този сервиз/магазин, който е специализиран само в спирачни системи. Може да им пратиш едно запитване дали имат каквото те интересува и изпращат ли с куриер (те са в Пловдив). Другият вариант е Монката. Аз, лично, от него не съм пазарувал, но повечето хора са доволни (има тема за него, ако не го познаваш, в раздела с търговците). Ако пазаруването от чужбина не ти е проблем, то тогава може да видиш тези. Аз от тях си взех всичко за ребилда на моите спирачки, че ми се беше запалила главата от "майстори" с тях и сега всичко най-накрая е наред. За 4 месеца съм врътнал 8000 км. Има части, има готови апарати (към 120 лв. по курса на лирата), вече ти ще прецениш кое те устройва като цена. Ето какво бях накупил, че да не пиша пак. Като пишат и други, и ще ти се оформи някаква цялостна картинка в главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #3 Отговорено 18 Ноември, 2016 ......Въпросът ми е от къде мога да купя всички гуменяци по апаратите ...... Купувал съм такива комплекти "гуменяци" от този сайт и точно на този производител ,но за 2-ра генерация и съм много доволен, гледам че има и за твоя модел: http://namaleniavtochasti.com/accord-cd-1994-1998/6614-d4190-honda-.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #4 Отговорено 19 Ноември, 2016 Мерси много и за насоките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #5 Отговорено 19 Ноември, 2016 Положението е следното: -ремонтен комплект състоящ се от гумички и маншончета 8-12лв. -бутало 10-20лв. -водач 11-22лв. -комплект гумички,маншончета и бутало 30-35лв. Съответно ще трябват:място(което за съжаление нямам),време(почти като с мястото),телена четка,ръждопреобразувател,боя,два вида грес и труд.Това в случай че апаратите са свалени. За това реших да действам по друг начин.Купих два спирачни апарата втора ръка (това е единия) и ги занесох да ги рециклират.Цената е 60 лв.на апарат и включва: -премахване на ръждата и почистване -боядисване -смяна на всички маншони и гумички -ново бутало -смазване -6 месеца гаранция В понеделник ще е готов единият и ще споделя първи впечатления,както и къде ги занесох. СП.АПАРАТ.bmp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #6 Отговорено 19 Ноември, 2016 Правил съм процедурата, няколко пъти. Почистването ако е с телената четка, а боядисването със спрей/четка, няма да останеш особено доволен. Инак с пясъкоструй и прахово, смяна на гумички, буталца, и водачи става доста доволно - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #7 Отговорено 19 Ноември, 2016 (Редактирано) За 60лв. по неговите думи би трябвало да е такъв крайният резултата: Само че без смяна на водачи. В понеделник ще стане ясно дали не са предизборни обещания само. Редактирано 19 Ноември, 2016 от DOXATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #8 Отговорено 19 Ноември, 2016 (Редактирано) Само тази снимка пазя и на нея не си личи много добре, но ето как изглеждаха моите: С телена четка е умопомрачително, песъкоструй не навсякъде има. Затова моите киснаха в химия и това е резултата: После боядисване, смазване и сглабяне: А така спирам сега: Това е капачката на бутилка от 1.5 литра вода с около 1 л. вода в нея, която изхвърча от седалката и се удари в преградата между двигателя и купето. Това без да скачам с двата крака, просто преди един завой реших да намаля. Пожелавам такива спирачки на всички, които се оплакват от техните (така, като чета форума, гледам сред Хондите е често срещано). ПП Цялата работа по спирачките знаеш къде я свършиха. Редактирано 19 Ноември, 2016 от user2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #9 Отговорено 20 Ноември, 2016 (Редактирано) Ще споделиш ли повече за химията-каква ,от къде,как и т.н. ПП не го разбрах. Апаратите ти са станали перфектно,а явно и работата си я вършат така. Редактирано 20 Ноември, 2016 от DOXATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #10 Отговорено 21 Ноември, 2016 Ами за химията не съм ти писал, защото ти очевидно бързаш, а аз поне в България не знам да се предлага. Аз си пазарувам от UK и винаги купувам нещата предварително по график. Иначе препаратът се казва Deox (производителят е Bilt Hamber) и го има като разтворим прах (това в ляво на снимката) и гел. При прахообразния вариант (Deox C) може да си играеш с концентрацията (т.е. колко силен разтвор искаш), но пък гелообразното (Deox Gel) може да използваш за детайли, които не могат да се свалят. Аз бях взел прахообразното и моите апарати киснаха в негов разтвор. Колко точно като часове не знам, защото не присъствах, но само ми казаха, че за предните е трябвало да направят втори разтвор (той постепенно потъмнява и стане ли черен значи вече не действа и трябва нов). Стандартно концентрацията е 1:19, но за по-употири ръжди може да стигнеш (без да превишаваш) 1:4. Сега трябва да тръгвам, но довечера ще си допиша за смазките, ако ти е интересно и вече не си ги купил. А ПП-то беше по повод на това, че си чел това мое мнение. Там свършиха работата по спирачната ми система изцяло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #11 Отговорено 21 Ноември, 2016 Този който го оставих за рециклиране в събота е готов и честно казано според мен е пипнат идеално .А за химията разпитвам,защото и тези с които съм в момента са трагични и мисля след като се монтират читавите да се позанимавам с другите на спокойствие.С поръчките от Ebay не съм на ти,но има кои да ми поръча.Стига да ми остане свободно време мисля да пробвам на колегите метода:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=38326 Ще е полезно да напишеш за смазките ако имаш желание и време,а за ПП схванах и съм доволен от запознанството ми със Слави. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #12 Отговорено 21 Ноември, 2016 (Редактирано) Станали са като истински. Може да напишеш къде са го направили, че да знаят хората, ако потрябва за в бъдеще. За смазките ще изчакам да ми дойде музата и ще пиша с картинки. ПП В петък твоето CR-V ли беше в сервиза? Защото аз оставих моята за масла и антифриз тогава, и имаше едно досущ като на картинката ти, даже мислех да те питам на лични. ПП2 Понеже го имам наготово от личните, ето какво прави Deox-а: Разтвор Гел Редактирано 21 Ноември, 2016 от user2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #13 Отговорено 22 Ноември, 2016 От тук го намерих човека ремонтиращ спирачни апарати: https://www.facebook.com/remontspirachniaparatiambreajnipompispirachnipompi/ Носиш апаратите на ул.Козлодуй 33 и от там си ги взимаш нови. Моето CR V беше там в петък до към 15.00ч.Резултата от Deox-а изглежда впечатляващ. До края на седмицата ще си набавя материали за предложението на офроудаджийте и след 15-16 декември ще ги почвам моите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #14 Отговорено 23 Ноември, 2016 Днес си взех и другия апарат,и той е перфектен на външен вид.Набавих си и солната к.(5л,),уротропина(1кг,) и сода бикарбонат(1кг.).Всичко струва 16лв.,а като количество е доста.Взех си и предпазни очила ,ръкавици,пластмасови кофи и други неща които биха потрябвали.Имам изпитан ръждопребразувател и грунд на Dupli color против ръжда.Остава да се монтират на колата вече рециклираните апарати и да действам с ръждивите.Старите бутала на апаратите който ми върна майстора според мен са напълно читави,имат съвсем малко ръжда на очертаното с червено( челно и по страничната линия)което не би трябвало да е проблем,защото тази част винаги е извън маншона. Останалите неща:маншони,семеринг,бутало,водачи и греси ще взема след като видя кое точно е необходимо да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #15 Отговорено 29 Ноември, 2016 Ето и резултати от експеримента. Началното състояние: След два часа киснене в разтвора: И самия разтвор с ръждата в него: Намазани с ръждопреобразувател: Според мен опитът е успешен.Оставих едните клещи на атмосферни условия и ще следя за поява на ръжда.Останалите неща напръсках с грунд против ръжда,но нещо не ми вдъхва никакво доверие.Разтвора е с концентрация 2/1 вода и сол.кис.(800мл./400мл.)+ 20гр.уротропин.В него биха могли да се потопят още неща,защото не е загубил активност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #16 Отговорено 24 Април, 2017 В понеделник ще е готов единият и ще споделя първи впечатления,както и къде ги занесох. Та ... къде правят това рециклиране/ремонт, че нещо не се ориентирам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #17 Отговорено 24 Април, 2017 (Редактирано) ул. Козлодуй 331000 Sofia, Bulgaria 089 571 1090 https://www.facebook.com/remontspirachniaparatiambreajnipompispirachnipompi/ П.п. Мнение №13. Редактирано 24 Април, 2017 от DOXATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #18 Отговорено 24 Април, 2017 Здравейте колеги, а някой да знае в Пловдив къде рециклират спирачни апарати и останал доволен. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #19 Отговорено 11 Май, 2017 Колега, виж първото мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goodybg 40 #20 Отговорено 11 Май, 2017 Благодаря колега. А някой дали е ходил при тях? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #21 Отговорено 12 Май, 2017 Аз лично не съм, но може да попиташ колегата, който е дал информацията за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове