Daniel™ 13 #1 Публикувано 13 Ноември, 2016 Здравейте колеги, породи ми се въпрос относно подмяна на мотора на харви 1.6 105 коня Д16W1. ИНтересува ме кои мотори стават без никакво преправяне и без да има нужда да променям периферия( компютър дюзи колектори и т.н)? Четох за Д16Z6. Този мотор намира ли се лесно и ВТЕК ли е? И какви парички е? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 14 Ноември, 2016 Е, нали няма да променяш нищо, пък витек ще слагаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #3 Отговорено 14 Ноември, 2016 Е... при втековия какво още ми е нужно освен компютър за витека? Фланеца на колекторите еднакъв ли е? Кои модификации на Д серията са по сполучливи от тази на д16w1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 15 Ноември, 2016 Като цяло всички или почти всички д16ки произведени от 88 до 94 година, които разполагат с заготовка за закачане на лапата на висящия лагер. На фона на това с какво разполага колата, аз бих заложил на 16й3 фул суап, от англичанка . Преди 3 години направих 2 такива трансплантации, като едната е на 90к след суапа. Друго ако има питай... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #5 Отговорено 15 Ноември, 2016 Колекторите са различни Даниел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 16 Ноември, 2016 Идеята е да не ползва неговите на д16w1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 16 Ноември, 2016 Добре, колектори различни, това не знам не съм проверил, доверявам се. Но лапата за висящия лагер мисля че в д16У2 има отвори за закрепването. Залягах си под сивик англичанката и се оказа че има отворите с резбата под масления филтър. Интересува ме защо като е 4х4 не мога да сложа Д серия от Сивик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 16 Ноември, 2016 Някъде да съм написал че не може ? на 4по4 единия болт на стартера е само проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #9 Отговорено 16 Ноември, 2016 А какво е решението с болта на стартера? На хрв е отпред а на сивик отзад. Не разбрах колекторите не стават защото има разлика във фланците ли? Иска ми се да направя един списък какво ми трябва за да реализирам смяната. Открих мотор от сивик 4 Д16Z2 момчето каза че е на 400 000 ремонтиран е един път не яде масло и не надува. За 450 дали си заслужава? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #10 Отговорено 16 Ноември, 2016 На Д16W1 колектора е по-малък от Д16 W5.Имам ги и двата свалени и ще ти ги снимам ...ама няма да е днес ,че ми пуши главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #11 Отговорено 16 Ноември, 2016 Като цяло всички или почти всички д16ки произведени от 88 до 94 година, които разполагат с заготовка за закачане на лапата на висящия лагер. На фона на това с какво разполага колата, аз бих заложил на 16й3 фул суап, от англичанка . Преди 3 години направих 2 такива трансплантации, като едната е на 90к след суапа. Друго ако има питай... Фул Суап ко ще рече ? Двигател, комп и скорости ? След нова година ще я мъдря и аз няква Ще ти пиша на лични като стане ясно какво що Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 16 Ноември, 2016 Ако ще е д16й3 на мястото на д16w1 е по добре да си е с неговия всмукател да не кажа и изпускател. Като се ползват всички останали периферии от харвито. Стартера седи на един болт. За д16з6/й2 на мястото на д16w1 : Комп, преходник от обд2 на 1 и малко преработка на инсталацията. За д16w5 само се сменят местата на двигателите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #13 Отговорено 16 Ноември, 2016 (Редактирано) Аз съм със сините букси на ХРВ това не е ли обд1? А за Д16W5 няма никакви преработки? Не виждам буксата за втека при мен, дали инсталацията е същата като втек-овата? А за този мотор Д16Z2 да се занимавам ли с него изобщо? А и нещо навсякъде моторите гледам са продадени където звънях. Нещо трудна работа с намирането на двигател Преработката на инсталаЦия в коя част от нея е нужна? По в-тека ли? Преди малко гледах... мотора може ли да излезе настрани без да разкачам кутия от тампоните и полуоски? Редактирано 16 Ноември, 2016 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #14 Отговорено 21 Ноември, 2016 Колеги, реших да търся цял сивик англичанка ; понеже видях някои на добри цени с външни забележки. Но виждам, че са предимно Д16У3 и ме притеснява този стартер на 1 болт. Проблем ли е и не може ли да се измисли някак да е на поне още един болт? А мисля да взимам и други части за сивикът ми, така че сигурно ще е цяла кола за донор. Този мотор У3 има ли някакви особености ; корав ли е ; има ли дефекти, за които трябва да знам? Гледам, че кабелите на свещите са отзад. Какво се случва с филтърната кутия при това положение? Фенабг, имаш ли снимка финална след трансплантация на Д16У3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове