Jump to content
vartan

Последователността на кабелите на свещите и последователността на свещите

Recommended Posts

Последователността на кабелите на свещите и последователността на свещите.Това ме интересува ако някой знае да каже , защото преди време в един сервиз ми смениха свещите и сваляха и целите кабели и от тогава нещо ми прави проблеми при палането от време на време.В смисъл когато не е карана пали без проблем обаче като я покрам 20-30 минути и след това като опитам да запаля понякога не иска.Като изчакам малко (няколко минути) пали пак без проблем.Това не го прави постоянно.Еми който може и иска нека да каже мнение :rolleyes: .Чао.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Последователността на кабелите на свещите и последователността на свещите.Това ме интересува ако някой знае да каже , защото преди време в един сервиз ми смениха свещите и сваляха и целите кабели и от тогава нещо ми прави проблеми при палането от време на време.В смисъл когато не е карана пали без проблем обаче като я покрам 20-30 минути и след това като опитам да запаля понякога не иска.Като изчакам малко (няколко минути) пали пак без проблем.Това не го прави постоянно.Еми който може и иска нека да каже мнение :rolleyes: .Чао.

main relay ака главно реле :cool: ?
Да ти ми сподели вече за този вариянт :cool: още несъм го пробвал , но чакам и други мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Последователността на кабелите на свещите и последователността на свещите.Това ме интересува ако някой знае да каже , защото преди време в един сервиз ми смениха свещите и сваляха и целите кабели и от тогава нещо ми прави проблеми при палането от време на време.В смисъл когато не е карана пали без проблем обаче като я покрам 20-30 минути и след това като опитам да запаля понякога не иска.Като изчакам малко (няколко минути) пали пак без проблем.Това не го прави постоянно.Еми който може и иска нека да каже мнение :rolleyes: .Чао.

main relay ака главно реле :cool: ?

 

Хич недей чака ,ами залягай под жабката.....

реда на палене е 1342

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич недей чака ,ами залягай под жабката.....реда на палене е 1342

Искаш да кажеш , че има някаква грешка в компютъра ли?За под жабката само за това се сещам :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от разменени кабели, ако е от тях ще върви като куц кон и ще гърми. да не са ти сложили калпави свещи? оригиналните са NGK-BKR6E-11. Задължително си потърси такива, не прави компромиси, японките не са като другите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vartan

Няма да е от разменени кабели, ако е от тях ще върви като куц кон и ще гърми. да не са ти сложили калпави свещи? оригиналните са NGK-BKR6E-11. Задължително си потърси такива, не прави компромиси, японките не са като другите коли.

Свещите бяха някакви чешки :rolleyes: после ще кажа какви са като слезна до колата.NGK-BKR6E-11 колко париса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ти прави релето,но не е под жабката а в краката на водача-в ляво :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем ти прави релето,но не е под жабката а в краката на водача-в ляво :cool:

взе ми думите от устата... освен ако на д13б2 не е другаде... :) иначе както ти каза Маркони, реда е 1342.... ма аз да добавя :rolleyes: ... на делкото има буквичка "С" до една от свещите. Това е 1-ви цилиндър. Оттам нататък, знаеш накуде ти се върти двигателя :cool: но за всеки случай: ако гледаш срещу делкото, се вътри по часовниковата, а ако гледаш от към ангренажа - обратно на часовниковата стрелка.Успех, ама тоя проблем не е от подредба на свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на релето сваляй го презапой го и даваи газ :P .ПП: преди месец имах същия проблем след презапояването нямам грижи-цъка като ново :P тва се получава защото се нагрява и се базикат спойките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от релето или компютъра да е записал грешка. Свали акумулатора за 10 минути ако продалжава трябва да е реле друго не ми се вярва от свещите щом си работи нормално като загрее немисля че те са виновни. Успех :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигорен , че проблема е от това кажи и до хода веднага да я оправят.

Преди всичко друго опитай главното реле! Цялата работа отнема 30 мин и можеш да я свършиш сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...