Jump to content
JapCar

Отопление/вентилация на Акорд

Recommended Posts

Не се косете, пробвай това което предложих при възможност. Друго нещо, евентуално да има нещо във въздуховодите, което да задържа влага и съответно да води до изпотяване на стъклата или изпарителя, който се намира някъде при/зад централните въздуховоди на таблото. Обикновено хора, които карат и не им дреме, не се грижат добре за тези системи и в един момент става адска гнусотия, и се появяват различни проблеми като потене, лоши миризми, неравномерно обдухване...

Филтърът, стига да не е от най-евтините, не би трябвало да бъде проблем, щом е сменен толкова скоро. На 4-5К е добре да се подменя със средно-ценови около 10-15лв. в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Обикновено хора които карат и не им дреме не се грижат добре за тези системи и в един момент става адска гнусотия и се появяват различни проблеми като потене, лоши миризми, неравномерно обдухване...

 

При подходящи климатични условия ще го проверя.

Като я купих имаше лека миризма при пускане на климатика, но причината за това е известна на повечето. Със специален за целта спрей/пяна  във въздуховодите това се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик:

Бях съхранил отговора до Yozo, в отговор на неговия пост, който не пуснах. Сега го пействам тук, за да няма повече спам в темите. Нека след като бъде прочетен, утре модераторите да го премахнат.

 

"нито пари ще ми дадеш нито полза някаква", " това е форум мнението е безплатно", "ако си вземеш за 20-40 лв някакъв", "Като си купих нов за 25 - 30 лв JC Premium", "Сменяй филтъра имаш толкова 20-50 паунда", "българите са стиснати и това е... 20 лв за филтър като не ти се дават"...

Ти забелязваш ли, че нямаш пост без да споменеш парите 1-3 пъти. Виж на другите постовете, нито един път не става дума за пари, опитват разни съвети, варианти, техническата страна на въпроса...

Във форума пари се споменават само ако някой иска да се ориентира в цената на нещо което ще купува, а друг вече е купувал, никой не съветва друг как/дали да си харчи парите, които сам изкарва.

Писането на правилен български е желателно, а и въпрос на възможности, а неграмотното е нежелано, макар и да не е литературен форум.

Хайде да спрем със спама!

Весели празници на теб и всички останали!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така- пробвах и без филтър няколко дена, няма разлика. Температурите вече падат нощем под 0гр и тази сутрин освен скреж отвън (който имат всички коли), отвътре предното и задното стъкло бяха позамръзнали. Паля колата, натискам бутоните за размразяване на двете стъкла, отвън лисвам две кани топла вода да падне скрежа и тръгвам. Предното стъкло бързо изсъхва, задното се размразява на черти, вижда се, но не успява да изсъхне до работа (20мин). Като стигнах, изтрих го с хартиена салфетка, която стана напълно мокра, може да се изстисква. Когато тръгвах от работа, темп. беше около 3-4гр, стъклата бяха леко запотени (на другите коли не бяха) и бързо изсъхнаха.

За сега субективното ми усещане е , че влагата се увеличава след продължителни дъждове и идва откъм багажника ( а може и да е повече от едно место). Ако е в багажника, то и да не е  валяло скоро, мокрото няма да изсъхне лесно, защото там е студено...

За съжаление видими  мокри места не откривам, а и условията не позволяват да търся...Ако беше лято, ще поливам дълго/обилно с вода и ще го хвана къде е мокро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва твоето е прекалено... намери къде е водата, защото друго няма да е.

Извади страничните кори на багажника, защото там има места , където може да се събира вода. 

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва твоето е прекалено... намери къде е водата, защото друго няма да е.

Извади страничните кори на багажника, защото там има места , където може да се събира вода.

Точно там е водата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва твоето е прекалено... намери къде е водата, защото друго няма да е.

Извади страничните кори на багажника, защото там има места , където може да се събира вода. 

Местата ги знам,защото дизеловия Акорд имаше същия проблем с изпотяване на стъклата. Около месец карах със свалени кори. (мисля, че съм го коментирал тогава в друга тема и със снимки).След всеки дъжд се събираше много вода в местата зад гумите. Понякога беше толкова много, че при завоите се изливаше и при резервната гума(когато нямаше тапицерия). Странното беше, че вода имаше, а нямаше мокри следи от стичане, дори на скоро след дъжда. Слагах сухи салфетки наоколо да видя от къде идва- нищо, т.е. не разбрах от къде идва въпреки усилията. Накрая реших, че вероятно капе от уплътненията на багажника, макар, че видимо изглеждаше невъзможно. Свалих цялото уплътнение, почистих навсякъде, видимо нямаше нищо нередно, но след това водата изчезна. Не разбрах дали това спаси влагата по стъклата напълно, защото времето се затопли...и продадох колата.

И така, сега ако се отвори някой по-топъл ден, ще махна тапицерията на багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...