goldbyrk 202 #1 Публикувано 26 Октомври, 2016 Докато отлежават разни ремонти по колата, се появяват нови. На дневен ред е проблем с рейката. По принцип си тропаше откак я имам и не и обръщах голямо внимание, но тия дни забелязах омасляване покрай маншона. Течността е мръднала съвсем малко надолу, но е ясно, че ще трябва да се прави. Естествено, най-изкушаващо е да се купи нова, намирам само на TRW,за скромната сума 1160лв. Коклкото и да съм изкушен, това са много пари, които ми се ще да спестя. Много се чудя кое да избера като опция. Намират се фабрично рециклирани за 650кинта, рециклиране на моята около 250лв. Втора ръка... не се намира често, а и е доста рисковано, предвид, че демонтажа не е от най простите/евтини операции. Ще се радвам на съвети, от колеги минали по тоя път. Кой вариант е оптимален? Рейка от англичанка дали е съвместима на хеч японка? Чета противоречиви мнения и за родните фирми които рециклират. Някой би ли препоръчал конкретен сервиз, от който е доволен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #2 Отговорено 26 Октомври, 2016 (Редактирано) Ето ти оригинален рециклаж от щатите. http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-96-00-Power-Steering-Rack-Pinion-Unit-/171778229993?hash=item27fec7c6e9:g:7vgAAOSw5IJWcf3t#viTabs_0 Връзва се под 700лв. до БГ, което пак си е крупна сума предвид и парите за монтаж/демонтаж, пък и стойността на колата не е много голяма. За рециклажите в БГ и аз не съм чел много категорични положителни отзиви - масовката е, че карат 2-3г и пак протичат. Може би не се ползват качествени консумативи при рециклажа. Да потърсиш стара ползвана рейка за без пари май е по-добрия вариант. Колкото и да изкара, ако струва 50-100лв. можеш да си я сменяш през година-две. Вече ако много си обичаш колата може да помислиш за рециклираната щатска...бият се в гърдите, че е рециклирана с качествени части и отговаря на заводските критерии за нова рейка. http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-96-00-Power-Steering-Rack-Pinion-Unit-/171778229993?hash=item27fec7c6e9:g:7vgAAOSw5IJWcf3t#viTabs_0 п.п. За рециклажите колегите със 7ма серия трябва да се изкажат по-компетентно - доколкото знам при тях това е доста наложителен и чест проблем. Трябва да имат опит. Редактирано 26 Октомври, 2016 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 27 Октомври, 2016 Всъщност, рейката има леко омасляване около маншона, да е изгубила 20мл. течност. Искам да реагирам на време, макар че от сервиза казаха, че няма проблем да се кара докато се скапе напълно. Освен че неизрядностите не ми допадат, имам и от онова досадно ромолене при преминаване през малки неравности. Предложиха ми вариант, който е относително изгоден финансово, ремонтът ще се извърши в Горна Оряховица, като това включва шлайфане на гребена и цялостна профилактика с уплътнения и втулки. Някъде из форумите бях чел добри отзиви за там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drejk 5 #4 Отговорено 27 Октомври, 2016 Един колега кара такси в свобдното време,Шавролет Авео,миналата година рециклира по спомен за 120 лв и няма оплакване засега.Ще го питам евентуално да даде координати.А иначе на настоящата кола ми омасли малко единия маншон и аз се филмирах,ма вече година си е ок,не губи масло и няма друг теч.Иначе за тропането по неравности по-силно се чуват накрайниците (когато са заминали) отколкото рейката.Такива превантивни ремонти (както аз се филмирах със съединителя) се правят когато си сдаде багажа (в случая да си текне сериозно рейката) конкретната част,защото са скъпи.Друг е въпроса ако не можеш да живееш с мисълта,че нещо вече е за смяна и трябва задължително да го смениш ,тогава се вадят пари и другото е ясно вече. Има едни механични рейки в щатско и май стават за 6-та,аз ако купувам нова бих взел такава,волана ще е по-стегнат и колата на дълго ще е по приятна,а в града колата е лека и няма да е по-тежък волана от на БМВ единичка да кажем . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #5 Отговорено 27 Октомври, 2016 Колега, що си вързваш здрав пръст? Карай да видим колко ще изкара още, пък после сподели, че и ние да знаем какво е станало. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 29 Октомври, 2016 Мисля да се вслушам във съветите Ще оставя колата само за смяна на съединителя, а то след зимата ще си покаже кое на къде се е запътило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #7 Отговорено 29 Октомври, 2016 Моята просълзи от ляво, три години я карах така, няма хоп, няма троп. За тези три години ми е изтекла около 30 40 мл течност! Изпадна ми рейка от вти и я сменихме за има няма 3 часа сам с баща ми на подемник. Като я свалих видях, че има три малки дупчици на маншона и явно от там се е умаслило. Сега рейката си ми стои в гаража. Моя съвет е виж маншона хубаво, напълно отворен дори има накъсано и му сложи малко грес. Може да се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #8 Отговорено 31 Октомври, 2016 Рейка от англичанка дали е съвместима на хеч японка?Различни са, несъвместими. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Охлюв 5 #9 Отговорено 7 Юни, 2017 (Редактирано) В кое по-точно е разликата? Вярно ли е, че на японката се захваща за моста, а пък на англичанката за купето? Редактирано 7 Юни, 2017 от vesivanova Предходното мнение не се цитира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове