STR8__ 0 #1 Публикувано 21 Октомври, 2016 Привет, момци. Мина доста време от когато съм купил автомобила, а никога до сега не съм настройвал повдигачите. От мой познати разбрах, че такава настройка на мех. повдигачи се прави препоръчително на всеки 70 - 90к. км. Въпросът ми е насочен, дали може да даде линк към някое ръководство за този двигател, в което да има посочени размерите на луфтовете. Разгледах в тубата няколко клипчета и има доста информация, но всичко което намерих бе за американските хонди, макар същите двигатели. Притеснявам се да не би случайно да имат някаква минимална разлика и да не объркам нещата. Като цяло какво е вашето мнение за този реглаж и изобщо някой правил ли го е на своя акорд? Като допълнителна информация ще кажа, имам чувство, че леко потракват, а според мой познати казват, че двигателя работи нормално и всичко което аз чувам е в изкривеното ми паранормално усещане. Както и да е, ще ми трябва и уплътнение което да сменя след като развия капака на главата, имате ли предложение за оригинално такова? Колата е Хонда Акорд Type S, 190 -200HP, 2004г. Вина започва с любимите букви: JHMCL9.... Благодаря предварително за помощта! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 21 Октомври, 2016 Това с втълпяването е много лошо. В такива случаи трябва чужд човек да се намеси. Аз дадох към 100лв. някъде, не помня в Бултрако за реглаж ('щото си мислех че има нужда поради моето ми втълпяване). След това не усетих АБСОЛЮТНО никаква разлика, но момчето ме увери че сега двигателя работел по-добре, все пак той това работи и наистина може да усети разликата. Не съм проверявал на друго място, затова и не мога да ти препоръчам къде да отидеш, нито имам данни относно допустими стойности и кога е време за реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #3 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14680200000MBRT00.HTML През 40хил.км. поне така пише в ръководството. Редактирано 21 Октомври, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #4 Отговорено 21 Октомври, 2016 Ради -сложиха ли нова гарнитура на капака на клапаните или старата си беше добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 21 Октомври, 2016 Ради -сложиха ли нова гарнитура на капака на клапаните или старата си беше добре? Старата според тях си е била супер (ест. там не дават да се влиза). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 21 Октомври, 2016 aleksandur е дал инфо: През 40000км по сервизно се проверявят. Ако има нужда се регулират. Старата гарнитура ако не се е вкочанила няма нужда да сменяш. Ако пък държиш - на са скъпи. Ще ти трябва луфтомер (по-добре в инчове, иначе няма да нацелиш златната среда) и малко силикон (пр. Victor Reinz) като затваряш капака се капва на 2-3 места, обозначени са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #7 Отговорено 21 Октомври, 2016 Питам щото и аз им се канех и по номенклатура за процедурата пишат и смяна на нея + О пръстените на "кладенците" за свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 21 Октомври, 2016 И о-прсъстените не са ми сменили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STR8__ 0 #9 Отговорено 21 Октомври, 2016 Благодаря много за отговорите Определено ще се възползвам и от предоставеното руско ръководство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове