Jump to content
agresor41

Витека не работи

Recommended Posts

Здравейте.Харвито е след ремонт на мотора.След като навъртях около 1000 км.я напънах до 5500 оборота и останових че витека не сработва.Та мисълта ми е възможно ли е да са ми сложили гарнитура от 105к.с.която да няма отвор някъде покрай клапана за витека. Гарнитурите на двата мотора взаимозаменяеми ли са.От къде може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих клапана на витека и го почистих с бензин и вързах към него една лампичка.подкарах колата и на 5500 оборота лампичката светна но витека пак не работи,на всичкото отгоре ми светна чека след което на първото кръстовището колата изгасна,запали трудно и след подаване на газ оборотите падат почти до нула аха да изгасне.На какви обороти трябва да сработи витека.Моля помагойте.Какво се случва.Благодаря предварително.

Редактирано от agresor41

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как установи,че витека не сработва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ремонта имаше едно свистене когато заработи и като че ли имаше повече тяга.нормално ли е клапана да отваря на 5500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май се занимаваш с.глупости.

На празен ход на мотора пусни +12 волта директно от батерията на кляпана. И трябва да почне да дъвче.оборотите и да се опитва да изгасне. Хубаво е на студен мотор да го направиш. А и да те питам далитне ли очакваш?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не чак далети ама тромава ми се струва пущината.Преди харвито имах сценик рх4 1.9дци 101к.с. та този рх4 дори и с включен климатроник влизах на чокурлийсия баир на пета с 80 и излизах на върха с 110 а харвито с 95 на пета влиза и излиза с 96 километра без климатик.Ползвам този баир като база за сравнение,а може и ти да го знаеш,ако си пътувал Карлово-Пловдив.Това нормално ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваме дизел с бензин предполагам.....

 

В режим втек шума на мотора се променя осезаемо, би трябвало да може лесно да се различи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какви обороти трябва да сработи на харвито?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътен тест по книга се прави на 6000 об,това значи между 5500-5750,според вискозитета на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско,остава само да я закача за да разбера,защо ми светна чека като я напънах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро открих, че изключвателя изключва при около 7600 об/.м, но не чувам промяна на шума при включването на в-тек клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Дигностиката каза мап сензор,като го сменя,ще пиша за резултата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених мапа и пак ми светна чека,пак на диагностика и knock sensor погледнах и какво да видя датчика счупен и поръчах нов.Възможно ли е от него да играят оборотите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5-та, с 2500 оборота да започваш да качваш Чукурлийския и да чакаш да набира ЯКО - няма как да стане ...

С РХ4 не я сравнявай - 2 различни свята са ...

Между дизел и бензин няма да сравняваш .....

Ако я държиш по-агресивно в обороти е достатъчно отзивчива .... Но не е драгстер или "F1" ...

Все пак зависи от гледната точка естествено ....

Карам с 205/60/16 Pirelli P7 Cinturato на 2,4 защото всичко по-меко ми се литка някак си ....даже пак са ми меки ...

Клапана при мен започва да "свири" все едно и кипва чайника на 4500, на около 5500-6000-6200 минава на 2-ри "тон", а към 7000 на 3-ти... 7500-600 прекъсвача сработва ...

Свиренето във VTEC зоната ми пълни душата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любопитно ми е колегите с ВТЕК Харви усещат ли голяма разлика - "ударът" както му се вика при включването на ВТЕК-а или на мен ми идва слабо усещането ...

 

И ако може да използвам темата за един малко по-иначе въпрос към запознатите - при коя комбинация модел + двигател се усеща най-силно включването на ВТЕК-ка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B16A2 .Предната и задната кола също го чуват..:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1 година карам харви с ВТЕК и досега въпросния "удар" не го съм усещал (както при дизела). На 2-ра и 3-та предавка след 5 к. оборота си ускорява равномерно и постоянно до прекъсвача, но рязко тласкане няма при включване на клапана (ако включва изобщо). Двигателят определено става по-шумен, ама то и на татко жигулата квичи повече като я настъпиш. Едиственото за което съм сигурен е, че при тези обороти разхода на гориво и масло е почти 1:1    :D

 

Не съм карал друго харви, за да го сравня. Ма то и кой ли ще си даде колата да се пържи.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора на интеграта ми б18ц6 ИТР нямаше кой знае какъв удар след витека та камоли изброените по горе покойници.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора на интеграта ми б18ц6 ИТР нямаше кой знае какъв удар след витека та камоли изброените по горе покойници.

Много си прав! От както се качих на Харвито, придобих един грешен навик при ускорение все да посягам към ръчната дали не е дръпната... :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, че "УДАР" е художествено доокрасяване за предаване на повечко тежест, чуство и вълнение при "разказите" за включването на ВИТЕКА (нормално и разбираемо...) ....

Интегра и Харви е смешно за сравнение ...

Чак "покойници" ....

Та в този ред на мисли, колко мислите, че "вървят" вашите Интегрички, ако ще се правят сравнения между два свята ....

Не се заяждам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Псолютно си прав.Там където ще вляза и изляза с Харвито...Интеграта ще го гледа само на Гугъл мапс..:)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, май се занимаваш с глупости.

На празен ход на мотора пусни +12 волта, директно от батерията на клапана. И трябва да почне да дъвче оборотите и да се опитва да изгасне. Хубаво е на студен мотор да го направиш. А и да те питам, да литне ли очакваш?

Фен, пуснах 12 волта от акумулатора на клапана, чува се как щифтовете заключват кобилиците, но вместо да дъвче и да се опитва да гасне, вдига оборотите и работи стабилно. Какво се получава?

 

Здравейте. Благодарение на Фена, харвито ми върви както трябва и във витек режим се чува свистенето както преди ремонта. Майсторът, който прави ремонта на мотора беше зацепил грешно ангренажния ремък, но Фена го зацепи както трябва, откри и други поразиИ. Та тази случка ме накара да разбера, че хондата си иска хондаджия, както козата си иска пръч. Поздрави.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...