agresor41 29 #1 Публикувано 8 Октомври, 2016 Здравейте.Харвито е след ремонт на мотора.След като навъртях около 1000 км.я напънах до 5500 оборота и останових че витека не сработва.Та мисълта ми е възможно ли е да са ми сложили гарнитура от 105к.с.която да няма отвор някъде покрай клапана за витека. Гарнитурите на двата мотора взаимозаменяеми ли са.От къде може да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #2 Отговорено 9 Октомври, 2016 (Редактирано) Днес свалих клапана на витека и го почистих с бензин и вързах към него една лампичка.подкарах колата и на 5500 оборота лампичката светна но витека пак не работи,на всичкото отгоре ми светна чека след което на първото кръстовището колата изгасна,запали трудно и след подаване на газ оборотите падат почти до нула аха да изгасне.На какви обороти трябва да сработи витека.Моля помагойте.Какво се случва.Благодаря предварително. Редактирано 9 Октомври, 2016 от agresor41 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #3 Отговорено 9 Октомври, 2016 Как установи,че витека не сработва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #4 Отговорено 9 Октомври, 2016 Преди ремонта имаше едно свистене когато заработи и като че ли имаше повече тяга.нормално ли е клапана да отваря на 5500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 9 Октомври, 2016 (Редактирано) Колега май се занимаваш с.глупости. На празен ход на мотора пусни +12 волта директно от батерията на кляпана. И трябва да почне да дъвче.оборотите и да се опитва да изгасне. Хубаво е на студен мотор да го направиш. А и да те питам далитне ли очакваш? Редактирано 9 Октомври, 2016 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #6 Отговорено 9 Октомври, 2016 Е не чак далети ама тромава ми се струва пущината.Преди харвито имах сценик рх4 1.9дци 101к.с. та този рх4 дори и с включен климатроник влизах на чокурлийсия баир на пета с 80 и излизах на върха с 110 а харвито с 95 на пета влиза и излиза с 96 километра без климатик.Ползвам този баир като база за сравнение,а може и ти да го знаеш,ако си пътувал Карлово-Пловдив.Това нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #7 Отговорено 9 Октомври, 2016 Сравняваме дизел с бензин предполагам..... В режим втек шума на мотора се променя осезаемо, би трябвало да може лесно да се различи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #8 Отговорено 10 Октомври, 2016 На какви обороти трябва да сработи на харвито? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #9 Отговорено 10 Октомври, 2016 Пътен тест по книга се прави на 6000 об,това значи между 5500-5750,според вискозитета на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #10 Отговорено 10 Октомври, 2016 Благодарско,остава само да я закача за да разбера,защо ми светна чека като я напънах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #11 Отговорено 10 Октомври, 2016 Аз скоро открих, че изключвателя изключва при около 7600 об/.м, но не чувам промяна на шума при включването на в-тек клапана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #12 Отговорено 15 Октомври, 2016 Здравейте. Дигностиката каза мап сензор,като го сменя,ще пиша за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #13 Отговорено 27 Октомври, 2016 Смених мапа и пак ми светна чека,пак на диагностика и knock sensor погледнах и какво да видя датчика счупен и поръчах нов.Възможно ли е от него да играят оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #14 Отговорено 1 Ноември, 2016 На 5-та, с 2500 оборота да започваш да качваш Чукурлийския и да чакаш да набира ЯКО - няма как да стане ... С РХ4 не я сравнявай - 2 различни свята са ... Между дизел и бензин няма да сравняваш ..... Ако я държиш по-агресивно в обороти е достатъчно отзивчива .... Но не е драгстер или "F1" ... Все пак зависи от гледната точка естествено .... Карам с 205/60/16 Pirelli P7 Cinturato на 2,4 защото всичко по-меко ми се литка някак си ....даже пак са ми меки ... Клапана при мен започва да "свири" все едно и кипва чайника на 4500, на около 5500-6000-6200 минава на 2-ри "тон", а към 7000 на 3-ти... 7500-600 прекъсвача сработва ... Свиренето във VTEC зоната ми пълни душата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #15 Отговорено 1 Ноември, 2016 Любопитно ми е колегите с ВТЕК Харви усещат ли голяма разлика - "ударът" както му се вика при включването на ВТЕК-а или на мен ми идва слабо усещането ... И ако може да използвам темата за един малко по-иначе въпрос към запознатите - при коя комбинация модел + двигател се усеща най-силно включването на ВТЕК-ка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #16 Отговорено 1 Ноември, 2016 B16A2 .Предната и задната кола също го чуват.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #17 Отговорено 9 Ноември, 2016 От 1 година карам харви с ВТЕК и досега въпросния "удар" не го съм усещал (както при дизела). На 2-ра и 3-та предавка след 5 к. оборота си ускорява равномерно и постоянно до прекъсвача, но рязко тласкане няма при включване на клапана (ако включва изобщо). Двигателят определено става по-шумен, ама то и на татко жигулата квичи повече като я настъпиш. Едиственото за което съм сигурен е, че при тези обороти разхода на гориво и масло е почти 1:1 Не съм карал друго харви, за да го сравня. Ма то и кой ли ще си даде колата да се пържи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 9 Ноември, 2016 Хора на интеграта ми б18ц6 ИТР нямаше кой знае какъв удар след витека та камоли изброените по горе покойници. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #19 Отговорено 10 Ноември, 2016 Хора на интеграта ми б18ц6 ИТР нямаше кой знае какъв удар след витека та камоли изброените по горе покойници. Много си прав! От както се качих на Харвито, придобих един грешен навик при ускорение все да посягам към ръчната дали не е дръпната... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #20 Отговорено 16 Ноември, 2016 Разбирам, че "УДАР" е художествено доокрасяване за предаване на повечко тежест, чуство и вълнение при "разказите" за включването на ВИТЕКА (нормално и разбираемо...) .... Интегра и Харви е смешно за сравнение ... Чак "покойници" .... Та в този ред на мисли, колко мислите, че "вървят" вашите Интегрички, ако ще се правят сравнения между два свята .... Не се заяждам ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #21 Отговорено 21 Ноември, 2016 Псолютно си прав.Там където ще вляза и изляза с Харвито...Интеграта ще го гледа само на Гугъл мапс.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #22 Отговорено 30 Ноември, 2016 :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agresor41 29 #23 Отговорено 26 Февруари, 2017 (Редактирано) Колега, май се занимаваш с глупости. На празен ход на мотора пусни +12 волта, директно от батерията на клапана. И трябва да почне да дъвче оборотите и да се опитва да изгасне. Хубаво е на студен мотор да го направиш. А и да те питам, да литне ли очакваш? Фен, пуснах 12 волта от акумулатора на клапана, чува се как щифтовете заключват кобилиците, но вместо да дъвче и да се опитва да гасне, вдига оборотите и работи стабилно. Какво се получава? Здравейте. Благодарение на Фена, харвито ми върви както трябва и във витек режим се чува свистенето както преди ремонта. Майсторът, който прави ремонта на мотора беше зацепил грешно ангренажния ремък, но Фена го зацепи както трябва, откри и други поразиИ. Та тази случка ме накара да разбера, че хондата си иска хондаджия, както козата си иска пръч. Поздрави. Редактирано 3 Април, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове