bate_em4o 55 #1 Публикувано 15 Септември, 2016 (Редактирано) Напоследък ми се наложи да карам по бързичко и се получиха някои много странни ситуации. Ще опиша подробно. Отиваме към морето и се движим с 150 - 160, паркирам колата и цяла седмица не я пипам. Тръгваме си и хоп - работи на 3 цилиндъра. Чека започна да мига. Позагря малко(още не беше включила газовата), един- два пъти я изфорсирах и се оправи. Чека остана да си свети, ма той от доста време е така. Прибирам се, на другия ден тръгвам за балкана, паля - същата работа. На балкана решихме да я "гледаме" обаче тя па взе да си работи нормално. Вчера тръгваме за София и пак 150 -160 и те ти на ново двайсет. Светна ABS. Тръгваме за обратно, пак тресе като на 3 цилиндъра и чека мига. Процедурата същата- загря малко, изфорсиране и се оправя.ABS си беше изгаснал. Всичко това се случва при каране с над 140. Иначе - никви грижи. Имам газов инжекцион, които се включва автоматично като позагрее колата. Пали винаги на бензин. Чека ми свети от няколко години и още не мога да разбера какъв му е проблема. Не е от газовата защото след като ми я монтираха, повече от година каране не светеше. Чистил съм нееднократно прословутото стъпково моторче но не се оправя. Та това е общо взето. Не, че ми е няква болка, рядко карам по-бързо но ми е интересно какво се случва. Сега видях, че има отделен раздел. Преместете темата. Редактирано 15 Септември, 2016 от bate_em4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 15 Септември, 2016 Клапани? Комбинацията високи обороти + газ, позагрява доста главата, а Б20ките попринцип си страдат от клапани(бяга им реглажа за 20-30к, на бензин.. на газ незнам може и по бързо). Ако не си правил скоро време реглаж на клапани няма да е лошо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 15 Септември, 2016 А как си с антифриза? Губи ли го или всичко е наред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #4 Отговорено 15 Септември, 2016 Антифриза е ок. Никакви загуби извън нармалните 100- 200 грама за година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #5 Отговорено 15 Септември, 2016 Според мен проблемът ти е точно в газовата колега. При високата скорост с която си карал адаптацията на бензин се е скапала, вероятно ако ти е леко бедна сместа и компа иска да навакса като променя дългия трим обогатявайки сместа. Сутрин като запалиш е прекалено богата впоследствие. Това разбира се в сферата на предположенията за кофти уредба с кофти настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #6 Отговорено 15 Септември, 2016 Според мен проблемът ти е точно в газовата колега. При високата скорост с която си карал адаптацията на бензин се е скапала, вероятно ако ти е леко бедна сместа и компа иска да навакса като променя дългия трим обогатявайки сместа. Сутрин като запалиш е прекалено богата впоследствие. Това разбира се в сферата на предположенията за кофти уредба с кофти настройка.^ това го имаше при мен известно време (темата колегата я знае), но нещата никога не са се скофтяли толкова, въпреки прекалено големия дълъг трим. Но същото в комбинация с клапани би могло да даде тези симптоми.Колегата да си прочете грешките, жълтата ламба не е за декорация 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове