Jump to content
bate_em4o

Интересен проблем с CR-V 2000г. 147коня.

Recommended Posts

Напоследък ми се наложи да карам по бързичко и се получиха някои много странни ситуации. Ще опиша подробно. 

Отиваме към морето и се движим с 150 - 160, паркирам колата и цяла седмица не я пипам. 

Тръгваме си и хоп - работи на 3 цилиндъра. Чека започна да мига. Позагря малко(още не беше включила газовата), един- два пъти я изфорсирах и се оправи. Чека остана да си свети, ма той от доста време е така. Прибирам се, на другия ден тръгвам за балкана, паля - същата работа. На балкана решихме да я "гледаме" :D обаче тя па взе да си работи нормално.

Вчера тръгваме за София и пак 150 -160 и те ти на ново двайсет. Светна ABS. Тръгваме за обратно, пак тресе като на 3 цилиндъра и чека мига. Процедурата същата- загря малко, изфорсиране и се оправя.ABS си беше изгаснал.

Всичко това се случва при каране с над 140. Иначе - никви грижи.

Имам газов инжекцион, които се включва автоматично като позагрее колата. Пали винаги на бензин. Чека ми свети от няколко години и още не мога да разбера какъв му е проблема. :D Не е от газовата защото след като ми я монтираха, повече от година каране не светеше. Чистил съм нееднократно прословутото стъпково моторче но не се оправя.

Та това е общо взето. Не, че ми е няква болка, рядко карам по-бързо но ми е интересно какво се случва. :D

 

Сега видях, че има отделен раздел. Преместете темата. :)

Редактирано от bate_em4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапани? Комбинацията високи обороти + газ, позагрява доста главата, а Б20ките попринцип си страдат от клапани(бяга им реглажа за 20-30к, на бензин.. на газ незнам може и по бързо). Ако не си правил скоро време реглаж на клапани няма да е лошо :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как си с антифриза? Губи ли го или всичко е наред?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза е ок. Никакви загуби  извън нармалните 100- 200 грама за година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът ти е точно в газовата колега. При високата скорост с която си карал адаптацията на бензин се е скапала, вероятно ако ти е леко бедна сместа и компа иска да навакса като променя дългия трим обогатявайки сместа. Сутрин като запалиш е прекалено богата впоследствие. Това разбира се в сферата на предположенията за кофти уредба с кофти настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът ти е точно в газовата колега. При високата скорост с която си карал адаптацията на бензин се е скапала, вероятно ако ти е леко бедна сместа и компа иска да навакса като променя дългия трим обогатявайки сместа. Сутрин като запалиш е прекалено богата впоследствие. Това разбира се в сферата на предположенията за кофти уредба с кофти настройка.

^ това го имаше при мен известно време (темата колегата я знае), но нещата никога не са се скофтяли толкова, въпреки прекалено големия дълъг трим. Но същото в комбинация с клапани би могло да даде тези симптоми.

Колегата да си прочете грешките, жълтата ламба не е за декорация :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...