Jump to content
fenabg

Що е то D серия и има ли тя почва тя у нас

Recommended Posts

Смее ли някой да пише....Чакаме продължението..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към модераторите - изтрийте мнението ми като се уточниме, за да е чиста темата.

Ванка един въпрос и едно предложение.

      Предложението да дадеш в някое бъдеще време данни за буталата от Д14 и не само от тях. Тези които се ползват в грешния калкулатор "зило-нещо си" са бутала, който са по-рядко достъпни.

Въпроса - Имам блок Д14а4, който се води късия блок 207мм. Да кажем искам да го сгъстявам. Целта е около 10.5:1 и съответно искам да ползвам 95 бензин. Ползвам ВТЕК глава. Примерно Д16у8. Така съм решил. Слагам раздвижна ролка, за да компенсирам височината на блока.

      Има ли определена стойност на която да наглася ролката на разпределителния вал, така че от гледна точка двигателя като помпа да е най-ефективен и в същото време да не удрям клапаните. С други думи ще мога ли да премахна задачата с настройването на разпределителния вал спрямо коляновия вал, за да НЕ удрям клапаните?

      Допълнителния въпрос е - търся разпределителен вал с първичните гърбици малки и с ВТЕК гърбица голяма. Тоест скопен вал в условия на ниски обороти и невключен ВТЕК и агресивен вал във ВТЕК.

Знам, че Д16з6 валовете са по-агресивни от тези на Д16у8. Но също така знам и че има различни версии на Д16з6 вала. От това, което съм чел Д16з6 има най-голямо проникване около 11мм и най-дълъг престой в горивната камера 240 или 250 градуса завъртане на коляновия вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ACID BURN

Точно преди 5 дена събрах нещо такова което си описал . д14а4 . Ще почна с ролката с ролката има два варианта за зацепване .

Единия е като ползваш стоковата за определения вал пм3б или p2j  ролки да позиционираш вала на правилното място по сток белези е се абстрахираш от това на какъв блок е сложена главата. след като сложиш вала ,буталата вече са сложени и те  на ГМТ ,сваляш стоковата от вала без местиш вала . На нейно място слагаш раздвижната с разхлабени болтове предварително и при поставянето на ремъка убираш разликата само с външната част . 

втория вариант които е значително по добър е с индикатори и градусна шайба които е 100% наи добър.

Сега цялата ти идея я схващам и съм ти писал многократно че да имаш икономична кола в нисък и среден работен диапазон до голяма степен зависи и от мапера.

Наскоро настройвахме англичанка с леки доработки д16й2 която извън градско дава 6 на сто .

За буталата и главата най оптимално ти е да сглобиш с бутала от д14з1/2 феислифт и глава д16й8 .

Другия вариант е да слоиш бутала д14а2 и глава от д16з6/9

За вала можеш да ми се обадиш че ми се намира един като за теб.

бутало с клапан ще срещнеш при късане на ремък или прескочил ремък около 4 зъба :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останали са д16ките ....
Oставям си тук моторите и списък с тях и ще пиша тая седмица :

д16а6/з2 , д16з5/а8/а9 ,д16з6/з7/з9 , д16й2 ,д16й3 , д16й8 , д16й7 ,D16W1/W3/W5  това ще са основните .

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зачетох се много, и изведнъж темата свърши... ще има ли продължение?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.03.2019 г. at 22:37, fenabg написа:

Останали са д16ките ....

 

Ванка, остава ли ти изобщо някакво време да пишеш и за тях? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, dindin написа:

 

Ванка, остава ли ти изобщо някакво време да пишеш и за тях? :)

Време вече никакво но ще се опитам скоро да допълня. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...