rosin 0 #1 Публикувано 31 Август, 2016 Имам тази Honda вече една година и датчика за температурата си стоеше на средата на скалата (измерих с термосонда двигателя и средата на салата е около 92 градуса). От вчера започна да прегрява и погледнах казанчето (скоро не го бях гледал, за съжаление) - беше празно. Налях общо около литър в радиатора и казанчето, но нищо не се промени. Двата вентилатора включват едновременно чак на около 107 градуса и изключват на около 100. Става все по-зле - тази вечер се прибрах на парно. Възможно ли е да се е получила въздушна възглавница и ако да, то как се обезвъдушава ? Някакви идеи за оправяне на проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #2 Отговорено 31 Август, 2016 Проблема може да бъде всякакъв ... започни с капачката на радиатора ! Ако продължава да грее , подкарваш наред ... термостат и т.н , дано не опираш до гарнитура на главата.Провери и всички мъркучи за течове ! Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #3 Отговорено 1 Септември, 2016 Свали си термостата , сложи го в една тенджера с вода на котлона и следи какво се случва. Простата физика казва , че водата кипва при 100 градуса. Следователно ако всичко е наред с термостата ще го видиш как малко преди да кипне водата той ще започне да се отваря. Моя като го свалих въобще и не помръдна. Отидох и си взех за 20лв друг. Само гледай при покупката да пише , че отваря на 92 градуса , че аз като взимах моя нямаше такъв и взех на 88. Не е болка за умиране ама зимата парното е малко по-слабичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #4 Отговорено 1 Септември, 2016 Обезвъздуши я първо колега. Остави я да работи на едно място с отворена капачка на радиатора и парното на топло. Виж кога ще отвори термостата и доливай течност. Ще излизат мехурчета с въздух. Може да подаваш и газ отвреме навреме. След това, като включи перката-което трябва да стане на 96-97 градуса (по данни на една от най добрите програми според мен за следене в реално време на параметрите от OBD буксата) , пак ще трябва да долееш течност. Не се притеснявай, че излиза вода като подаваш газ, или по принцип. Желателно е да наблюдаваш радиатора да не остава сух там, където се вижда през капачката. Като започне да включва на 96-97 градуса и да работи вентилатора за кратко, значи си готов. Минах през тази процедура преди 2-3 месеца. Аз свалях корубата заедно с термостата и оттам изтече течността. Полсе уж напълних радиатора и казанчето до горе но загря и то доста. Това, което колегата преди мен е написал със свалянето и тестването вкъщи също е вариант, но според мен и монтиран на колата може да се провери, щом имаш с какво да следиш температурата. Като започне да подминава 80 градуса проверявай маркуча, който е в горната част на радиатора дали започва да се загрява. Ако се загрява в един момент ще започнеш да виждаш и топлата вода как влиза в радиатора. (през капачката) която си я свалил преди да почнеш още процедурата разбира се! Това ти го препоръчвам поради факта, че гайките, в които се завиват болтовете, за да се свали термостата са вградени в самата пластмаса и ако са пренатегнати има огромна вероятност да превъртят и тогава става много неприятно....пак от опит казвам това П.П. за "зимния" термостат не съм сигурен, че е най добрата идея, защото лятото ще ти работи перката почти непрекъснато, и ще се включва сигурно над 100 градуса, но пък винаги можеш да го смениш с "летен" ако ти се занимава Ако имаш въпроси-питай смело. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 1 Септември, 2016 (Редактирано) Колега, след изстиване двигателя дръпна ли си течност от казанчето? Ако е дръпнал едва ли имаш нужда още обезвъздушаване, хондите са магьосници в тая област. Колко ориентировъчно наля в радиатора и колко в казанчето? Редактирано 1 Септември, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rosin 0 #6 Отговорено 1 Септември, 2016 Благодаря на всички за съветите. Оказа се тривиален проблем - термостат. По-неприятно стана после : след като налях новия антифриз и я запалих ми отказа ( за пореден път ) цялото табло и аз не можех да видя температурата. Но след малко каране (около 5 км) тръгна таблото и видях, че загрява максимум малко под средата на скалата. Така и не можах да намеря електронна схема на таблото, за да си го оправя. Не е студена спойка (както предполагат всички), защото тръгне ли веднъж, не спира да работи до изключване на двигателя. Това ми вече второто табло - явно си им е проблем (но все пак си е 16 годишно ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #7 Отговорено 1 Септември, 2016 Понеже спомена за таблото та се сетих, че и на мен ми направи проблем вчера сутринта. Качвам се, давам контакт, светват всички контролни ламБи,включително и тази на безина при положение, че бензим има достатъчно и като запалих никоя стрелка по таблото не работеше. Нито оборотите, нито километрите, нито тази за бензина. 5 мин. след като тръгнах спрях и изключих двигателя да си взема кафе и после като се качих и запалих всичко си беше ОК Не съм се задълбочавал в проблема. От 2009 година досега ми го е правила не повече от 5 пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rosin 0 #8 Отговорено 1 Септември, 2016 При мен нищо не работи по таблото - нито стрелки, нито лампички. Само подсветката, когато запаля светлините, но тя си върви по друга линия. И не тръгва след многократно включване и изключване. Просто по някое време си тръгва и вече не спира до изключването. Някой да продава изправно табло ? Моето е HR 025 1009. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #9 Отговорено 1 Септември, 2016 ааа, за подсветката също е странно при мен, че като включа на габарити и ги изключа остава да свети и си гасне след малко сама. Това е само като се прояви дефекта разбира се. Проблема в подобни случаи е, че не го прави постоянно и единствения начин да се открие проблема е да се разглоби таблото, когато дефекта е на лице. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 1 Септември, 2016 Добре, тази информация по таблото идва от ЕКУ-то. След като колегата е сменил с друго табло и пак го прави, значи според мен проблема трябва да тръгне да се диагностицира от ЕКУ-то нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rosin 0 #11 Отговорено 1 Септември, 2016 На първото табло периодично изключваше оборотите и километража - за това го смених. На второто без проблем работят оборотите и километража - само от време на време не ми работи бензиномера, ама аз съм на газ и не е толкова важно. Просто след няколко месеца започна да отказва цялото табло. Което означава, че проблемите са си таблата а не в ЕКУ-то, тъй като са различни (проблемите). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #12 Отговорено 1 Септември, 2016 Може и от контактния ключ да е проблема . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tosheftw 0 #13 Отговорено 13 Септември, 2016 (Редактирано) Уплътнение на всмукателния колектор , тръбичката ми остана в ръката . Редактирано 13 Септември, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове