Dimteam 1 #1 Публикувано 31 Август, 2016 Здравейте! Извинявам се ако има пускана подобна тема ама поне за нашия Акорд не намирам. Та колко събира системата и каква е процедурата по подмяната? До колкото знам има последователност от коя гума и посока се започва и какъв е реда на източване и пълнен. Та давайте насоки и съвети , че съм се мераклисал да си я сменям сам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #2 Отговорено 31 Август, 2016 Издърпваш колкото е възможно течност от казанчето със спринцовка да речем,след това пълниш с нова до горе.Някой помпи педала на спирачкатаи го задържа натиснат отвива се пробката да изтече течнос,затяга се и тогава се пуска педала на спирачката.Процедурата се повтаря докато не потече свежа течност през пробката,като най-важното е да следиш течноста в казанчето да не свърши и да дръпне въздух.500мл ще ти стигне,последователснота е 1-предно ляво 2-предно дясно 3-задно дясно 4-задно ляво Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3 Отговорено 31 Август, 2016 На мен ми трябваха малко повече - около 550-600 мл. Оригиналната Хондова течност идва в тубички по 250 мл... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #4 Отговорено 1 Септември, 2016 Предполагам на всяко колело си има пробка? И къде точно да я търся? И като течност съм харесал тази: http://www.bulmotors.com/xenum/xenum-x-brake-super-dot-4 Поне от добавката за хидравлика на тази марка съм доста доволен , а като гледам имат и други интересни продукти. Та затова си мисля да им се доверя и за спирачната течност. Някой дали има впечатления от нея или пък да препоръчате друга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #5 Отговорено 1 Септември, 2016 http://honda-solaray.bg/product/350/spirachna-technost-bf-ultra-dot-4-honda-0-25l.html Хората са много коректни, във форума съм срещал само положителни отзиви за тях. Аз им се обадих по телефона, обясних им какво ми трябва и се разбрахме да ми го изпратят по Еконт. На следващата сутрин си получих пратката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #6 Отговорено 1 Септември, 2016 Пробките са от задната страна и най-отгоре.Принципно имат гумени тапи.Ако решиш да си взимаш течност може да ползваш оригиналната.Тя е доста скъпа обаче и с нищо не оправдава сумата,а като характерситики е дота по-надолу от DOT5.1 която е обратно съвместима със старите DOT3 и DOT4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #7 Отговорено 1 Септември, 2016 Пробките са от задната страна и най-отгоре.Принципно имат гумени тапи.Ако решиш да си взимаш течност може да ползваш оригиналната.Тя е доста скъпа обаче и с нищо не оправдава сумата,а като характерситики е дота по-надолу от DOT5.1 която е обратно съвместима със старите DOT3 и DOT4 Колега може ли да ми препоръчаш като марка течност DOT5.1 и разбира се да е на разумна цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #8 Отговорено 5 Септември, 2016 Здравей колега! На два от акордите тук са наляти дот4 при обслужването и промиването преди два месеца. Няма проблеми със системата. Внимавай с пробките на задните апарати! Използвай някакъв спрей против ръжда. Късат се, а после знаеш как се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове