Jump to content
Dimteam

Смяна спирачна течност за Акорд 6 1.8

Recommended Posts

Здравейте! Извинявам се ако има пускана подобна тема ама поне за нашия Акорд не намирам. Та колко събира системата и каква е процедурата по подмяната? До колкото знам има последователност от коя гума и посока се започва и какъв е реда на източване и пълнен. Та давайте насоки и съвети , че съм се мераклисал да си я сменям сам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издърпваш колкото е възможно течност от казанчето със спринцовка да речем,след това пълниш с нова до горе.Някой помпи педала на спирачкатаи го задържа натиснат отвива се пробката да изтече течнос,затяга се и тогава се пуска педала на спирачката.Процедурата се повтаря докато не потече свежа течност през пробката,като най-важното е да следиш течноста в казанчето да не свърши и да дръпне въздух.500мл ще ти стигне,последователснота е 

1-предно ляво

2-предно дясно

3-задно дясно

4-задно ляво

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми трябваха малко повече - около 550-600 мл. Оригиналната Хондова течност идва в тубички по 250 мл... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам на всяко колело си има пробка? И къде точно да я търся? И като течност съм харесал тази: http://www.bulmotors.com/xenum/xenum-x-brake-super-dot-4 

Поне от добавката за хидравлика на тази марка съм доста доволен , а като гледам имат и други интересни продукти. Та затова си мисля да им се доверя и за спирачната течност. Някой дали има впечатления от нея или пък да препоръчате друга? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://honda-solaray.bg/product/350/spirachna-technost-bf-ultra-dot-4-honda-0-25l.html

 

Хората са много коректни, във форума съм срещал само положителни отзиви за тях. Аз им се обадих по телефона, обясних им какво ми трябва и се разбрахме да ми го изпратят по Еконт. На следващата сутрин си получих пратката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробките са от задната страна и най-отгоре.Принципно имат гумени тапи.Ако решиш да си взимаш течност може да ползваш оригиналната.Тя е доста скъпа обаче и с нищо не оправдава сумата,а като характерситики е дота по-надолу от DOT5.1 която е обратно съвместима със старите DOT3 и DOT4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробките са от задната страна и най-отгоре.Принципно имат гумени тапи.Ако решиш да си взимаш течност може да ползваш оригиналната.Тя е доста скъпа обаче и с нищо не оправдава сумата,а като характерситики е дота по-надолу от DOT5.1 която е обратно съвместима със старите DOT3 и DOT4

 Колега може ли да ми препоръчаш като марка течност DOT5.1 и разбира се да е на разумна цена? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!  На два от акордите тук са наляти дот4 при обслужването и промиването преди два месеца. Няма проблеми със системата.

Внимавай с пробките на задните апарати! Използвай някакъв спрей против ръжда. Късат се, а после знаеш как се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×