Jump to content
crown_bg

Акорд 7 2003-2005 2.4 АТ

Recommended Posts

Здравейте колеги, вчера ми направи впечатление, че при доста загряла кола при спиране на светофар и тръгване плавно при подване на газ за 1-2 секунди забива все едно не подаваш газ. Някой би ли могъл да ме насочи какво да се провери. Не е сменяван горивния филтър. Чудя се дали е помп, не знам и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е горивния филтър, но може да е от куп други неща.
Най добре погледни стойностите от "живите данни"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави го супер рядко, няма как да го провокирам. А и трябва да има някой с мен да гледа, става само в движение. Не знам безплатен сф, който да записва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни и една диагностика, да не се окаже че вече има записана някоя грешка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо гледай осцилограма на APP sensor...детска болест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодря, ще го погледна, но за какво да гледам, за гапове ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистиха ми дросела, имаше смрад и чернилка. Сега оборотите се вдигнаха на праезн ход с около 150-200. Не е изключвано и откачано нищо по време на манипулацията. Сега като пусна газта, оборотите падат до тези за празен ход, и точно преди вече да спре колата, оборотите се вдигат сами с около 200 и после пак падат - преди го нямше това. Трябва ли в този случай да се обучи дросела или не?

 

Забелязах, че в задръстването колата загрява бързо, стигна 100-103° и се включиха вентилаторите, а стрелката на таблото си стои точно под средата. Дали работи или не тази стрелка, или би светнал индикатора за водата само когато вече е прегряла ситуацията? Това го видях на Торк Лайт.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай известно време така(макс 1 ден) и мисля че ще се оправи само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че в задръстването колата загрява бързо, стигна 100-103° и се включиха вентилаторите, а стрелката на таблото си стои точно под средата. Дали работи или не тази стрелка, или би светнал индикатора за водата само когато вече е прегряла ситуацията? Това го видях на Торк Лайт.

 

Така е колега, работи си стрелката. От 80 гр. до 103 гр. почти не мърда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип,след ресетване на запаметените настройки на ЕКУТО,пише :Сега изчистете дросела и изпълнете процедурата по обучение.

Правих го скоро,защото на жената точно този пик в оборотите и харесва....та затова и трия паметта от време на време.

 

АPP сензора е двоен,има си самопроверка.Когато едната от кривите пропада,би трябвало да запише грешка за сензора.По принцип след това веднага светва VSA ламбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и на мен ми стана любопитно -вероятно поради точните описания. Аз също имам този пик -според мен предизвикан от неминуемото намаляване с "моторна спирачка" понеже съм АТ. Не се появява винаги, но когато го има колцата един вид си подава сама лекичко газ и би продължила да се движи ако не спра. Прави го от месец и също при голяма скорост, но тогава трудно се усеща с дупето (тласъчето е едва доловимо), но го отчита по скалата на моментния разход. Примерно движа се с малко газ (върху педала е само вързанката на дясната обувка), скоростта е около 100км/ч, оборотите на ДВГ-то 2000, скалата за разход показва 6 деления. Отнемам газта, колцата почва леко да забавя и оборотите също спадат релевантно (не е отключен лок-ъп на тавите и съм на 5-а предавка. След около 8/10 сек. се усеща едва доловимо намаляване на обратното ускорение и занулената до момента скала за разход почва да показва 3 или 4. След малко нелигитимният разход изчезва, но понеже е равно и кутията е умна -разбира че искам да се движа по инерция, та не виждам и усещам какво се случва по-натам, понеже вече няма твърда връзка ДВГ/АТ. Пак казвам, прави го рядко и нищо не е откачано или чистено, но имам чувството че се появи с големите жеги. Понякога успявам да го махна като "тупна по газта", но не е сигурно че изчезва, понеже скоростта е вече намаляла и трансмисията е "откачена". И аз подозирам нещо от електронната газ, но нямам четените за нея симптоми нито светещ VSA. Дросела е чистен когато я купувах + нов възд. филтър. Може ли това да е от зацапването на последния? Свалях капака на потенциометъра за газта -всичко изглежда като ново, жилото си има хлабината по предписание и като врътна "джаджата" на ръка маторя има очаквания респонс. По натам не съм разследвал понеже не съм вещ в ел. занаята.  При теб Ради нещата подобни ли са и имат ли някакво научно обяснение Бранко?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите подозрения идват от това, че в жегите няма толкова кислород + под капака става много "жежко". При липсата на богат на кислород въздух, сместа не е добра и ЕКУ-то пуска повече гориво, а ако и горивото е боклук, предполагам няма възпламеняване на време, така си мисля. Ще пиша пак като имам наблюдения. Гледам, че има логване на данни Торка, но не знам дали е само при платената версия, ако го има и при свободната, е пробвам да кача данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...