crown_bg 446 #1 Публикувано 27 Август, 2016 Здравейте колеги, вчера ми направи впечатление, че при доста загряла кола при спиране на светофар и тръгване плавно при подване на газ за 1-2 секунди забива все едно не подаваш газ. Някой би ли могъл да ме насочи какво да се провери. Не е сменяван горивния филтър. Чудя се дали е помп, не знам и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 28 Август, 2016 Не мисля че е горивния филтър, но може да е от куп други неща.Най добре погледни стойностите от "живите данни" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 28 Август, 2016 Прави го супер рядко, няма как да го провокирам. А и трябва да има някой с мен да гледа, става само в движение. Не знам безплатен сф, който да записва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 28 Август, 2016 Пусни и една диагностика, да не се окаже че вече има записана някоя грешка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 28 Август, 2016 Направо гледай осцилограма на APP sensor...детска болест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 29 Август, 2016 Благодря, ще го погледна, но за какво да гледам, за гапове ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 29 Август, 2016 (Редактирано) Изчистиха ми дросела, имаше смрад и чернилка. Сега оборотите се вдигнаха на праезн ход с около 150-200. Не е изключвано и откачано нищо по време на манипулацията. Сега като пусна газта, оборотите падат до тези за празен ход, и точно преди вече да спре колата, оборотите се вдигат сами с около 200 и после пак падат - преди го нямше това. Трябва ли в този случай да се обучи дросела или не? Забелязах, че в задръстването колата загрява бързо, стигна 100-103° и се включиха вентилаторите, а стрелката на таблото си стои точно под средата. Дали работи или не тази стрелка, или би светнал индикатора за водата само когато вече е прегряла ситуацията? Това го видях на Торк Лайт. Редактирано 29 Август, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 29 Август, 2016 Покарай известно време така(макс 1 ден) и мисля че ще се оправи само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #9 Отговорено 29 Август, 2016 Забелязах, че в задръстването колата загрява бързо, стигна 100-103° и се включиха вентилаторите, а стрелката на таблото си стои точно под средата. Дали работи или не тази стрелка, или би светнал индикатора за водата само когато вече е прегряла ситуацията? Това го видях на Торк Лайт. Така е колега, работи си стрелката. От 80 гр. до 103 гр. почти не мърда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 29 Август, 2016 По принцип,след ресетване на запаметените настройки на ЕКУТО,пише :Сега изчистете дросела и изпълнете процедурата по обучение. Правих го скоро,защото на жената точно този пик в оборотите и харесва....та затова и трия паметта от време на време. АPP сензора е двоен,има си самопроверка.Когато едната от кривите пропада,би трябвало да запише грешка за сензора.По принцип след това веднага светва VSA ламбата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6055 #11 Отговорено 29 Август, 2016 (Редактирано) Сега и на мен ми стана любопитно -вероятно поради точните описания. Аз също имам този пик -според мен предизвикан от неминуемото намаляване с "моторна спирачка" понеже съм АТ. Не се появява винаги, но когато го има колцата един вид си подава сама лекичко газ и би продължила да се движи ако не спра. Прави го от месец и също при голяма скорост, но тогава трудно се усеща с дупето (тласъчето е едва доловимо), но го отчита по скалата на моментния разход. Примерно движа се с малко газ (върху педала е само вързанката на дясната обувка), скоростта е около 100км/ч, оборотите на ДВГ-то 2000, скалата за разход показва 6 деления. Отнемам газта, колцата почва леко да забавя и оборотите също спадат релевантно (не е отключен лок-ъп на тавите и съм на 5-а предавка. След около 8/10 сек. се усеща едва доловимо намаляване на обратното ускорение и занулената до момента скала за разход почва да показва 3 или 4. След малко нелигитимният разход изчезва, но понеже е равно и кутията е умна -разбира че искам да се движа по инерция, та не виждам и усещам какво се случва по-натам, понеже вече няма твърда връзка ДВГ/АТ. Пак казвам, прави го рядко и нищо не е откачано или чистено, но имам чувството че се появи с големите жеги. Понякога успявам да го махна като "тупна по газта", но не е сигурно че изчезва, понеже скоростта е вече намаляла и трансмисията е "откачена". И аз подозирам нещо от електронната газ, но нямам четените за нея симптоми нито светещ VSA. Дросела е чистен когато я купувах + нов възд. филтър. Може ли това да е от зацапването на последния? Свалях капака на потенциометъра за газта -всичко изглежда като ново, жилото си има хлабината по предписание и като врътна "джаджата" на ръка маторя има очаквания респонс. По натам не съм разследвал понеже не съм вещ в ел. занаята. При теб Ради нещата подобни ли са и имат ли някакво научно обяснение Бранко? Редактирано 29 Август, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 30 Август, 2016 Моите подозрения идват от това, че в жегите няма толкова кислород + под капака става много "жежко". При липсата на богат на кислород въздух, сместа не е добра и ЕКУ-то пуска повече гориво, а ако и горивото е боклук, предполагам няма възпламеняване на време, така си мисля. Ще пиша пак като имам наблюдения. Гледам, че има логване на данни Торка, но не знам дали е само при платената версия, ако го има и при свободната, е пробвам да кача данни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове