PetioHonda 106 #1 Публикувано 8 Август, 2016 Здравейте, колеги! Пиша тук надеждата да ми помогнете. Взех колата с монтиран газов инжекцион, всичко добре, извънградско ми даде 7.4, но това при икономично каране 110-120 само магистрала. Карам основно градско и я настъпвам сравнително доста, разход ми дава 13-14 на 100. Което за мен е доста въпреки, че я настъпвам, но гледам че се качват по ФБ групите някакви касови бележки 5-6лв и изминати 150км смесен разход та се зачудих.С разхода съм свикнал 10лв - 100км чисто градско Варна, не ми е проблем, но лошото е, че вървежа е 2 пъти по-зле от на бензин. Имах проблеми с прекъсвания и гаснене на колата и реших да си сменя инжекторите и изпарителя - взех нови, турски каквито са и останалите компоненти по системата т.е бюджетни решения, но смятам, че не е от тях. След смяната проблема си остана колата гаснеше при освобождаване от скорост, на ниски обороти беше ужасна за каране, реших че е от софта и тук идва най-големия ми проблем.Във Варна на няколко места - големи гаражи, ходих и ми казват, че не се занимават с такъв комп - МимГаз. Реших сам да се правя на майстор и си взех кабел и софтуер, пуснах АвтоТунинг опция от софта и нещата г/д се оправиха. Колата беше много спъната, на "шано" намерих някаква опция с проценти и от там увеличих няколко пъти по 5% и колата тръгна по-добре, но дотук приключват моите настройки. Бях доволен, че колата не гасне и все пак се движи нормално. Карам я така вече няколко хил км, но напоследък я карам и на бензин и просто разликата е огромна. Предполагам, че всичко е до правилна настройка, но реших да се посъветвам първо какво да гледам и евентуално къде да я карам. Имам подготвено всичко - кабели, лаптопи, софтуери, просто ми трябва човек, който знае какво пипа. Даже ако някой колега е любител и се занимава, пак бих се доверил и платил да я видим заедно.Искам като ще гори 15л поне да върви както на бензин. Имам чувството, че понеже не върви, аз я настъпвам повече и гори повече, но може и да се заблуждавам. Линк с няколко снимки от софта, ако някой се е сблъсквал с подобен - https://photos.google.com/share/AF1QipPBr5sPqweuLViK6Q2VWSK-1mRRGTgln0BNmzm2eB1hILQHqEsszAEe31lq1uoGqA?key=VUExNGUzSXgzSklWS0ZTY1U1b2NLN0RYcThWdGF3На AG Zenith май е същия. Дори съвети къде да пипам по софта и къде да цъкам на късмет са ми от полза.TeamViewer също ми хрумна, ако на някой му се занимава.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #2 Отговорено 8 Август, 2016 (Редактирано) На късмет няма как да стане.Колко коня е колата,какви са газовите дюзи(марка,омове,диаметър,ход на буталото),колко бара е диф. налягане? Аз съм с такъв ГИ,харчи под 7,5л/100км извън града и 14л/100км в града,и върви повече на газ отколкото на бензин. Ама аз карам Опел. А те Хондите са най-добрите автомобили и са извънземни! Мисля,че е най-добре да намериш добър майстор! Редактирано 8 Август, 2016 от ivan_pop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #3 Отговорено 8 Август, 2016 Колата е 1.4 90 коня, инжекторите ще ги видя малко по-късно. Това налягане идея нямам къде да го видя, ако от програмата се вижда, утре ще я закача. Много ми хареса изречението, че върви повече на газ от колкото на бенз, ако има такъв вариант и за мен ще е супер. Добър майстор нито имам, нито мисля че някой ще ми обърне внимание да ми я настройва, при условие, че не съм я слагал при него, дори да си платя, винаги ще ми предложи да си сменя системата при него за ХХХХлв, отколкото да му дам ХХ, за да настрои моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 8 Август, 2016 Няма да се отчайваш...ще ударя едно рамо.За съжаление системата наистина е.....шит.,но щом си ентусиаст ще направя каквото мога. Имам точно карти правени за Варна на 1,4 мотор,но в софтуера си нямаш карта ,така че няма да стане перфектно. Като за начало ми качи някъде софтуера ,който ползваш ,за да го разцъкам,Особенно ме интересува онова падащо меню с инжекторите. Второ искам да ми снимаш много добре как инжекторите влизат в колектора.Трето снимки на целия монтаж...редуктор,маркуча до МАП Сензора,рейката с дюзите.Маркучите от дюзите до колектора. През тиймвюера няма да стане работата както си мислиш,защото не мога да ползвам обратна връзка от ламбда сондата,но често ходя до Варна да си обслужвам моите монтажи и не е проблем да те закача на живо... Ей тук имам снимки точно на варненски Сивик...да видиш как трябва да изглежда монтажа на дюзите.: http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&image=16766 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #5 Отговорено 8 Август, 2016 (Редактирано) Обнових албума със снимки. Сините инжектори са ми старите и като цяло имам повече снимки на тях, червените са новите и са сложени идентично със старите т.е махнах едните и сложих другите. Утре ще наснимам на дневна светлина каквото мога, също така ето линк със софта - https://mega.nz/#!FIsXFbhKАко дава грешка при пускане Десен бутон на шорткъта -> Run as administrator.Дадоха ми го с кабела, по принцип имам и на АГ Зенит софта и той изглежда идентично, но не съм го пробвал на моята. Ако идваш към Варна, драскай всеки ден проверявам форума по няколко пъти, а ако искаш мога и телефон да оставя на лично. През делничните дни съм на работа, но не е проблем да изляза за 1-2 часа, само ми трябва предварителна уговорка. През почивните дни съм си тук. Жив и здрав Ето менюто (мисля, че затова говориш). Новите ми инжектори са Валтек 3 ома мисля, на снимките се вижда някакъв номер, но не целия, утре пак ще снимам. Редактирано 8 Август, 2016 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 8 Август, 2016 Ок,през седмицата явно няма да имаш време,но събота и неделя ще направиш следното. Сваляш маркуча между инжектор и разпръсквач,желателно на 1 цилиндър вкарваш в разпръсквача една сламка или нещо друго с диаметър 3,5 мм.Правиш ми 2 снимки една от към ангренажния ремък и една от предния номер,така че да придобия представа под какъв ъгъл е разпробито. Като цяло ще трябва да се намали дължината на маркучите и да вакраш газовата рейка под бензиновата.Ще ти пратя маркуч,че с тоя ще се подпалиш... След това от падащото меню ще избереш Валтек 34 и с него ще пуснеш автокалибрация.Ще ме пуснеш през Тиймвюера да видя наляганията и вакуума.Ще ти направя груба настройка,като ми споделяш как се държи мотора..Останалото после...и по добре на лични... П.П. купи свредла 2,2 2,3 2,4 мм 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #7 Отговорено 9 Август, 2016 (Редактирано) Има карта софтуера.В меню експерт ако не са активни компенсациите трябва да се ресетне газовия компютър.Точно тези редуктори Платинка са негодни,не държат стабилно налягането. Редактирано 9 Август, 2016 от ivan_pop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #8 Отговорено 9 Август, 2016 Ей го и Ванката ще помогне,щом му разбира на софтуера.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #9 Отговорено 10 Август, 2016 Преди 3-4 години съм монтирал повече от 50 такива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #10 Отговорено 10 Август, 2016 (Редактирано) Ето едно клипче от днес, вместо да пускам 1000 скрийншота разцъках програмата да може да видите г/д какво е положението в момента. Клипчето е доста лаическо, от време на време задържам дадени обороти, защото се сетих, че при тунинг опцията искаше да държа на 3000об/м. Платинката я махнах. Съвсем изключих да снимам под двигателя днес, ще видя тия дни да кача още снимки и това със сламката. Редактирано 10 Август, 2016 от PetioHonda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #11 Отговорено 10 Август, 2016 Щом Ванката има опит нека той да помогне.Тоя софтуер ми е извънземен.ЗАбелязам само ,че вакуума е много нисък.Трябва да е 0,28-0,31 за стоков мотор.Може въздушния филтър да е затлачен или да е спортен с прекалено много масло.. Това налягане на редуктора диференциално ли е или абсолютно?И в двата случая е високо... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #12 Отговорено 11 Август, 2016 (Редактирано) Вакуума е нисък защото нещо не е направено както трябва.Налягането е диференциално и трябва да е около 1,2 бара ако всичко друго е наред. Този вакуум при 4К оборота не е нормален. За софта мога да помогна,ама по интернет няма как да коригирам неправилен монтаж! Добре е и ламбда сондата да се свърже към газовия комп. Редактирано 11 Август, 2016 от ivan_pop 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове