goldbyrk 202 #1 Публикувано 4 Август, 2016 Налага се ремонт на спирачните апарати. Въпросът ми е, при износени отвори на водачите, какъв трябва да е работният допуск на отвора, спрямо водача. на Сивик 6-та, водачите са ф9,7мм., а отворите са ф10мм. Тези 0,3мм., нормален допуск ли е, или се налага райбероване и монтаж на водачи с по голям диаметър? Имам неприятно тракане от апаратите, а и се усещат вибрации във волана при по яко натискане на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 4 Август, 2016 Много са 3 десети от мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #3 Отговорено 4 Август, 2016 Добре, а колко трябва да е, това ме интересува? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #4 Отговорено 4 Август, 2016 (Редактирано) Трябва да меря... П.П. 0,06мм. макс, но не съм сигурен. Редактирано 4 Август, 2016 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #5 Отговорено 4 Август, 2016 П.П. 0,06мм. макс, но не съм сигурен. Странно ми е толкова малка хлабина... Все пак не става въпрос за космически кораб... Пък нали и място за смазката трябва да има. Аз моите водачи като ги смених с нови, на ръка проверих за луфтове и си имаше леки, но въпреки това тресенето изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #6 Отговорено 4 Август, 2016 На Ауди А3 предните са пластмаса и почти няма хлабина. Нзн, мерене му е майката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 4 Август, 2016 (Редактирано) от къде да си взема нови водачи? Не съм се заглеждал, но не трябва ли да са от по яка стомана? Водачите видимо нямат сериозно износване, само поцинковката е леко изтрита! Редактирано 4 Август, 2016 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 4 Август, 2016 Циментация...., работили са на сухо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #9 Отговорено 4 Август, 2016 И при мен беше така с циментацията. За типа на моите водачи съм писал в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101191 Иначе може да си поръчаш и от някой онлайн магазин според твоя модел Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 4 Август, 2016 Добре,но помниш ли дали е имало осезаем луфт във водачите,след профилактиката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #11 Отговорено 4 Август, 2016 Аз преди седмица сменя дискове и накладки на моя сивик и прочистих и смазах водачите. Учуди ме, че водачите почти нямаха луфт в отвора. Бяха си наред само ги омазах, не задържаха преди или след монтажа. За съжаление не мога да дам точни стойности, но определено няма голяма разлика между диаметъра на водача и отвора. Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #12 Отговорено 4 Август, 2016 "Осезаем луфт" е доста общо понятие. Все пак ми направи впечатление на единия (преден) спирачен апарат, че луфтът е една идея по-голям от на другите спирачни апарати, където беше нищожен, но си го имаше. Това с новите водачи. Не съм мерил нищо. За сравнение: старите водачи потракваха в леглата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 6 Август, 2016 Добре, но толкова ли няма кой да каже, каква трябва да е хлабината на сглобката между водача и отвора? Не ми се вярва, никой да не е правил ремонт на апарати.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #14 Отговорено 12 Август, 2016 Моето мнение е, че проблема не е нито във водачите, нито в супорта. Явно фабрично се ползва доста гъста грес, която уплътнява тия0,3мм. Няма никакво износване по супорта, а по водача е пренебрежимо малко. Все пак решението което използвах е това: https://postimg.org/image/6z6dgr36t/ О пръстени, които издържат на 250*С, маслоустойчиви. Процедурата се осъществи на дрелка, като първоначално канала се прави грубо с ножовка, а след това с кръгла пиличка се прави дъгата на леглото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове