MariqnKZ 13 #1 Публикувано 20 Юли, 2016 Здравейте колеги проблема е следния сложихме двигател б16а2 в 4та генерация оригинално с двигател д15б2 немрихме доста електрически схеми в интернет но нито една точна моля някой който е правил такава интервенция да помогне благодаря предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 20 Юли, 2016 Така както си го написал едва ли някой ще може да ти помогне. Кажи какъв е точно проблема: не пали, пали и гасне, въобще не върти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #3 Отговорено 20 Юли, 2016 Не пали идва ток до свещите помпата подкачва но не иджа ток до дюзите по аутодата го дават от 11 до 14 волта когато колата е на контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 20 Юли, 2016 С кое обд сте и какво сте правили по инсталацията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #5 Отговорено 20 Юли, 2016 Ток към инжекторите мисля , че идва от изходящите вериги на ECU-то. Както е питал Фена над мен , кажи ОБД ??? ползвате и вижте пин аута на ECU-то на кои пинове са инжекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 20 Юли, 2016 (Редактирано) Не точно. 12V към инжекторите трябва да има постоянно, когато колата е на контакт или работи. Това, което идва от ECU-то е масата. Редактирано 20 Юли, 2016 от Wyvern 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #7 Отговорено 20 Юли, 2016 Колата е с инсталация обд1 от д16з6 само че по късно ще постна схемата по която работихме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #8 Отговорено 20 Юли, 2016 Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 20 Юли, 2016 ПМ5 е ОБД0 до колкото знам аз. Ако инсталацията ви е ОБД1 трябва да гледате схемата за п28, п30 или п06. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 20 Юли, 2016 Схемата е следната според мен. Когато компа ако е пм5 обд0 някои им е казал и са взели инсталация от з6 за мотора която им е крайно ненужна. И ако е така те там са я оплескали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #11 Отговорено 20 Юли, 2016 Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assassin 28 #12 Отговорено 20 Юли, 2016 Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2. Фена, по-скоро има предвид че сте пооплескали минаването от обд1 инсталация, към комп обд0... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #13 Отговорено 20 Юли, 2016 Добре някои не може ли да даде работеща схема от обд0 към обд1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 20 Юли, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48658 ЕЦУ то какво е последно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 20 Юли, 2016 Ма защо ти е обд1 като компа е нула. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #16 Отговорено 20 Юли, 2016 Ецу то е п30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 20 Юли, 2016 Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.? Последно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #18 Отговорено 21 Юли, 2016 Значи искаме да сложим компютър п30 с инсталация обд1 но нали трябва да я свържем към оригиналната затова са буксите от пм5цата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #19 Отговорено 21 Юли, 2016 Чакай сега че нещо не става ясно - инсталацията на мотора е обд1, на купето е обд0, ще ползваш п30, който е обд1 но си взел букси от пм5, който е обд0 и буксите му няма да станат на п30 компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #20 Отговорено 21 Юли, 2016 Колега ако искаш пиши на лично да ти обясня по подробно каво сме правили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlackDeviL 0 #21 Отговорено 21 Юли, 2016 За да ползваме оригиналното запалване ползваме букси от пм5 свързани към обд1 инсталацията,за да не я режем. Нещо като преходник от Обд0 към обд1,но остана само проблема с дюзите до които не идва ток.По принцип знам че към тях трябва да има постоянно подаден плюс, а компютъра чрез подаване на маса ги затваря. Sent from my C6903 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #22 Отговорено 21 Юли, 2016 (Редактирано) Нещо бъркате. Инсталацията от д16з6 няма букси за компа. На 5г сивик тя се свързва с букси към инсталацията на купето, които са до предните амортисьори от двете страни на мотора. Как е вързана тази инсталация на вашето купе? Най-лесния начин да си оправите инжекторите е да си прозвъните жиците от компа до инжекторите. Ако там няма проблем, остава да не отива 12в до тях. Инжекторите получават 12в по жици жълто с черна ивица, които се събират в нещо като разпределителна кутия. Когато колата е на контакт там трябва да отива 12в. Редактирано 23 Юли, 2016 от Markony Уточнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #23 Отговорено 25 Юли, 2016 Колеги колата запали проблема беше ,че нямаше минус до компютъра . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове