Jump to content
MariqnKZ

От д15б2 към б16а2 в ед6 проблем с тоците.

Recommended Posts

Здравейте колеги проблема е следния сложихме двигател б16а2 в 4та генерация оригинално с двигател д15б2  немрихме доста електрически схеми в интернет но нито една точна моля някой който е правил такава интервенция да помогне благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си го написал едва ли някой ще може да ти помогне. Кажи какъв е точно проблема: не пали, пали и гасне, въобще не върти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пали идва ток до свещите помпата подкачва но не иджа ток до дюзите по аутодата го дават от 11 до 14 волта когато колата е на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое обд сте и какво сте правили по инсталацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ток към инжекторите мисля , че идва от изходящите вериги на ECU-то. Както е питал Фена над мен , кажи ОБД ??? ползвате и вижте пин аута на ECU-то на кои пинове са инжекторите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не точно. 12V към инжекторите трябва да има постоянно, когато колата е на контакт или работи. Това, което идва от ECU-то е масата.

Редактирано от Wyvern
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с инсталация обд1 от д16з6 само че по късно ще постна схемата по която работихме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПМ5 е ОБД0 до колкото знам аз. Ако инсталацията ви е ОБД1 трябва да гледате схемата за п28, п30 или п06.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата е следната според мен.

Когато компа ако е пм5 обд0 някои им е казал и са взели инсталация от з6 за мотора която им е крайно ненужна. И ако е така те там са я оплескали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2.

Фена, по-скоро има предвид че сте пооплескали минаването от обд1 инсталация, към комп обд0...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре някои не може ли да даде работеща схема от обд0 към обд1?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма защо ти е обд1 като компа е нула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ецу то е п30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.

? Последно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи искаме да сложим компютър п30 с инсталация обд1 но нали трябва да я свържем към оригиналната затова са буксите от пм5цата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега че нещо не става ясно - инсталацията на мотора е обд1, на купето е обд0, ще ползваш п30, който е обд1 но си взел букси от пм5, който е обд0 и буксите му няма да станат на п30 компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако искаш пиши на лично да ти обясня по подробно каво сме правили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ползваме оригиналното запалване ползваме букси от пм5 свързани към обд1 инсталацията,за да не я режем. Нещо като преходник от Обд0 към обд1,но остана само проблема с дюзите до които не идва ток.По принцип знам че към тях трябва да има постоянно подаден плюс, а компютъра чрез подаване на маса ги затваря.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо бъркате. Инсталацията от д16з6 няма букси за компа. На 5г сивик тя се свързва с букси към инсталацията на купето, които са до предните амортисьори от двете страни на мотора. Как е вързана тази инсталация на вашето купе?

 

Най-лесния начин да си оправите инжекторите е да си прозвъните жиците от компа до инжекторите. Ако там няма проблем, остава да не отива 12в до тях. Инжекторите получават 12в по  жици жълто с черна ивица, които се събират в нещо като разпределителна кутия. Когато колата е на контакт там трябва да отива 12в.

Редактирано от Markony
Уточнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата запали проблема беше ,че нямаше минус до компютъра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...