Jump to content
Sign in to follow this  
MariqnKZ

От д15б2 към б16а2 в ед6 проблем с тоците.

Recommended Posts

Здравейте колеги проблема е следния сложихме двигател б16а2 в 4та генерация оригинално с двигател д15б2  немрихме доста електрически схеми в интернет но нито една точна моля някой който е правил такава интервенция да помогне благодаря предварително .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така както си го написал едва ли някой ще може да ти помогне. Кажи какъв е точно проблема: не пали, пали и гасне, въобще не върти?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не пали идва ток до свещите помпата подкачва но не иджа ток до дюзите по аутодата го дават от 11 до 14 волта когато колата е на контакт.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С кое обд сте и какво сте правили по инсталацията?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ток към инжекторите мисля , че идва от изходящите вериги на ECU-то. Както е питал Фена над мен , кажи ОБД ??? ползвате и вижте пин аута на ECU-то на кои пинове са инжекторите. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не точно. 12V към инжекторите трябва да има постоянно, когато колата е на контакт или работи. Това, което идва от ECU-то е масата.

Edited by Wyvern
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е с инсталация обд1 от д16з6 само че по късно ще постна схемата по която работихме.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ПМ5 е ОБД0 до колкото знам аз. Ако инсталацията ви е ОБД1 трябва да гледате схемата за п28, п30 или п06.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Схемата е следната според мен.

Когато компа ако е пм5 обд0 някои им е казал и са взели инсталация от з6 за мотора която им е крайно ненужна. И ако е така те там са я оплескали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2.

Фена, по-скоро има предвид че сте пооплескали минаването от обд1 инсталация, към комп обд0...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре някои не може ли да даде работеща схема от обд0 към обд1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ма защо ти е обд1 като компа е нула.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ецу то е п30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.

? Последно

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи искаме да сложим компютър п30 с инсталация обд1 но нали трябва да я свържем към оригиналната затова са буксите от пм5цата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чакай сега че нещо не става ясно - инсталацията на мотора е обд1, на купето е обд0, ще ползваш п30, който е обд1 но си взел букси от пм5, който е обд0 и буксите му няма да станат на п30 компа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако искаш пиши на лично да ти обясня по подробно каво сме правили.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За да ползваме оригиналното запалване ползваме букси от пм5 свързани към обд1 инсталацията,за да не я режем. Нещо като преходник от Обд0 към обд1,но остана само проблема с дюзите до които не идва ток.По принцип знам че към тях трябва да има постоянно подаден плюс, а компютъра чрез подаване на маса ги затваря.

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо бъркате. Инсталацията от д16з6 няма букси за компа. На 5г сивик тя се свързва с букси към инсталацията на купето, които са до предните амортисьори от двете страни на мотора. Как е вързана тази инсталация на вашето купе?

 

Най-лесния начин да си оправите инжекторите е да си прозвъните жиците от компа до инжекторите. Ако там няма проблем, остава да не отива 12в до тях. Инжекторите получават 12в по  жици жълто с черна ивица, които се събират в нещо като разпределителна кутия. Когато колата е на контакт там трябва да отива 12в.

Edited by Markony
Уточнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги колата запали проблема беше ,че нямаше минус до компютъра .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...