Executor 49 #1 Публикувано 14 Юли, 2016 Карам англичанка 6 ген. хечбек 2000г. 1.4 90 коня. Преди месец смених наклатките на барабаните от едната страна. Направо е божие наказание. Та реших да сменя барабаните с дискове. Въпроса ми е. Дали трябва да сменям целите носачи с главините или мога да не барам носача ? И кой вариант е най-лесен ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #2 Отговорено 14 Юли, 2016 Варианта с цели носачи е най-лесен, има и вариант да се разглоби носача, но това мн рядко се прави.. имай предвид, че барабаните като спирачно усилие и работа на ръчната са по-добри от дисковете, единствено сервизирането на дисковете е по-лесно и държат повече на продължително натоварване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #3 Отговорено 18 Юли, 2016 (Редактирано) Точно заради сервизирането го правя. Никъде не поискаха да ми сменят накладките на барабаните. Накрая само ги смених. Но е голям зор. Тия пружини се свалят адски трудно. Даже едната я изкривих леко и сега много много не върши работа. В крайна сметка смених само по една накладка от двете страни. Иначе не мога да вкарам барабана. Редактирано 18 Юли, 2016 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #4 Отговорено 18 Юли, 2016 (Редактирано) И други това ме питаха. Няма ръб. Отделно тая пружина (най-късата) която изкривих сега не върши никва работа. Явно има някакъв "чалъм"Но с 2 нови накладки така и не стана. И след като на 3 места ми отказаха да се сменят накладки на барабани ми писна. Поръчах от един колега носачи с дискове и жила. Предупредиха ме, че можело да стане по-лошо. Задните да хващат преди предните или 50 50 предни задни и да завъртя колата в някоя канафка. Редактирано 18 Юли, 2016 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 18 Юли, 2016 . Явно има някакъв "чалъм"Но с 2 нови накладки така и не стана. И след като на 3 места ми отказаха да се сменят накладки на барабани ми писна. Поръчах от един колега носачи с дискове и жила. Предупредиха ме, че можело да стане по-лошо. Задните да хващат преди предните или 50 50 предни задни и да завъртя колата в някоя канафка. "Чалъма" да си вкараш спокойно барабана е да развиеш централната конзола м/у двете седалки след ск. лост.Там е регулатора за ръчната който отпускаш докрай и след това си сменяш накладките отзад.След като ги смениш прибираш челюстите докрай,също така си провери и спирачните цилиндърчета как са, да не работят само в една посока.Свиваш накладките слагаш барабана,ако се наложи ползваш и чук но не много грубо.Натягаш си пак ръчната и толкова.Кви са тия работи заради едни накладки една шапка пари за конверсия към дискове,все пак не ги сменяш всяка седмица. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #6 Отговорено 18 Юли, 2016 Добре. Аз сега какво да правя?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #7 Отговорено 19 Юли, 2016 Еми, писах снощи на колегата (той накрая ще ме набие) - отказах дисковете за сега. Днес с един колега от форума ще пробваме да сменим накладките. Може би ще отпусна и ръчната докрай и ще стане работата. Имам и една изкривена пружинка. Те са 3 пружини. При опита за смяна на накладките изкривих най-малката и сега никаква работа не върши. А бе който ги е измислил тия барабани бял ден да не види. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #8 Отговорено 19 Юли, 2016 И още нещо. Големия тампон на носача си заминава. Ще изкара още но искам да го сменя. Оригинален ли да сложа (52385-ST3-G01) или полиуретанов. Четох из форума, че по-добре оригинален. ?!??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 19 Юли, 2016 В горния край имаш механизъм наподобяващ тресчотка. Навий го докрай и събери всички останали части. Зад едно от зъбните има тампон. Чрез въртене на зъбното можеш да отвориш или да затвориш механизъма които е с лява и дясна резба на шпилките.като монтираш барабана с отверка ще развъртиш тресчотката докато накладките почнат да опират в.диска и си готов. Пружините са си пружини.аз.си събирам преди да кача накладките на колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #10 Отговорено 19 Юли, 2016 (Редактирано) Искаш да кажеш че ръчно се събират накладките ?! Мисля че те разбрах де. Ще огледам как стоят нещата на живо. Редактирано 19 Юли, 2016 от Executor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 19 Юли, 2016 (Редактирано) Можеш да ги събереш да. Механизъма трябва да го свалиш и раздвижиш. Той се саморегулира с дърпането и пускането на ръчната. Като свалиш старите наклатки събери цилиндърчето и вържи с тел например или свинска опашка буталцата. Редактирано 19 Юли, 2016 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #12 Отговорено 19 Юли, 2016 Уж така направих и предния път. Този път ще охлабя ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #13 Отговорено 19 Юли, 2016 Не е. При мен не е винтче а едно като ексцентрик. И пак не става, даже и максимално да го прибера не става да сменя и двете наклатки с нови ама пак ще опитам и ще кажа какво съм направил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове