sttekata 167 #1 Публикувано 11 Юли, 2016 Привет, Някой може ли да каже от опит кой модел са халогените за Honda CR-V 10/2007 2,2 дизел (3 ген.): Вариант 1: http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CR-V-2007-4-2010-FRONT-FOG-LIGHT-LAMP-PASSENGER-SIDE-N-S-/331662008523?hash=item4d3898a0cb:g:zwkAAOSw9r1WATnA Вариант 2: http://www.ebay.co.uk/itm/Fog-Lamp-Light-Kit-For-Honda-CRV-CR-V-2007-2009-Wiring-Relay-Harness-Switch-/231877239475?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3ACR-V%7CCars+Year%3A2007&hash=item35fcf5e2b3:g:XakAAOSwAuNW5myM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #2 Отговорено 11 Юли, 2016 Те са еднакви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 12 Юли, 2016 Струва ми се , че не са, защото едната стойка е с 4 точки за монтаж , а другата (пластмасовата) е с 3 точки на захващане. Затова ми се иска някой, който ги е разглобявал и ги е виждал от близо да сподели, за да не ходя на канал , за да ги видя кой модел са точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 12 Юли, 2016 Пластмасовите са едно към едно с оригиналните.На другите има пусната допълнителна рамка за скобичка да се закрепи кабела,да не лопа по бронята. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 12 Юли, 2016 Благодаря ти! Значи ще видя кои мога да ги намеря на по-ниска цена и си ги поръчвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #6 Отговорено 12 Юли, 2016 Бих ти препоръчал да вземеш от по-скъпите,да не казвам оригинални.Тия ич не светят и ще бъдат за украшение.Оригиналните светят невероятно.Бях пукнал единия и си намерих китайче,но като го пробвах го върнах веднага.Купих си от морга и реших проблема.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #7 Отговорено 14 Юли, 2016 Ок, мерси! Днес се рових в нета да търся , но за жалост не намирам втора ръка халогени. Ако някой знае къде има да пише... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 18 Юли, 2018 Да съживя малко темата! Онзи ден като бях на оглед на каското и поглеждам към десния халоген и виждам дупка в стъклото Умрях от яд, защото ми изтече каското в Булстрад и не съм го видял да го опиша, за да го платят, а от Булинс си го описаха , че е за смяна. Лошото е , че миналото лято го сменяха с нов.... Сега си купих нов и се каня тези дни да го сменя, но някой може ли да ми каже как да сменя десния халоген най-лесно без да се сваля изцяло бронята, разбира се ако може....? Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #9 Отговорено 18 Юли, 2018 Предполагам само без да съм сменял.Сваля се подкалника,не целия а половината и се дърпа за да имаш достъп,развиваш 3-те болта изклучваш крушката и по обратния ред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 18 Юли, 2018 И аз се надявам, но това може само Маркони да го потвърди дали ще се получи с десния (пасажерски) халоген.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #11 Отговорено 18 Юли, 2018 Без сваляне на бронята, ще е почти невъзможно - особено отпред от дясно. Споделям го, обаче това се отнася със сигурност, за 3 ген.фейса с 2,2 i-DTEC двигателя. Там се намира казанчето за течноста за чистачките, но при стария двигател,може и да не е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #12 Отговорено 18 Юли, 2018 Ясно ще я свалям значи... Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #13 Отговорено 23 Юли, 2018 Свалих я бронята и за 40 мин свърших нещата - демонтаж / монтаж. Стана супер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове