Jump to content
ti6uuu

Honda cr-v 98година.Не иска да запали....стартер

Recommended Posts

Здравейте колеги от 3седмици имам црв 98.От вчера обаче взе да прави номера спирайки колата(на нивата)от капака гледам няква пара излиза отварям той изхрърля водата а на таблото стрелката си е в средата долях вода карам карам карам нищо всичко си е в норма стрелката в средата и т.н

Днес обаче  направо ме побърка.По обяд отивам в колата въртя неще да запали изобщо не върти даже.Отворих капака почистих клемите на акомулатора,кабелите за масата и т.н и след това запали при което,аз още 3пъти пробвах гася паля гася паля всичко Ок.Вечерта обаче след работа  пак не пали и тоя път номера с чистене на клеми и т.н не върши работа,прегледах бушоните няма изгорели поне така като ги погледна няма черно по тях.Прави ми впечатление,като завъртя да запаля се чува нещо като чукане в дясната част.Моля помагайте :) така и я заебах колата на нивата  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша колата има газова уредба.Прочетох някъде и за тоя shock бутон ама няма как да съм го натиснал пък и никой не се возил на пасажерската днес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е нивата? :)

Това което чуваш в дясно е релето на вентилатора/аксесоарите и не участва в запалването.Колата обслужена ли е след закупуването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха няма да казвам къде е нивата :) Иначе след като е купена сменях тампони на двигател майстора каза ,че на колите с газ се правила няква профилактика на газов инжекцион или нещо такова и му казах добре прави аз отивам да бачкам.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид дали са сменяни масла, филтри,свещи ..нещо друго?Да стесня малко вероятностите ,че да не остане на нивата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са сменяни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са сменяни

Само тампони смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми затрудняваш ме,доста работи може да са..Колата е като трактора,комбайна...за да служи вярно иска обслужване редовно и после се отблагодарява стократно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви предположения,за да започна да търся и да елиминирам едно по едно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога се просмуква вода през прозореца (ако не са го монтирали добре) и отива директно при краката на пасажера а там стой в дясно компа. Можеш да направиш визуален оглед дали не е попаднала влага и да има корозия по компа. Също така (това най-вече го направи!) извади буксите почисти ги и ги напръскай с контактен спрей. Дано да е от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали няма да сменя и гарнитура на главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гарнитурата на главата какво общо има? Проблема явно е свързан ел инсталацията,но може и да има забит филтър,течаща дюза.

 

Тишо има ли мирис на някакво гориво около колата.Въздушния филтър провери.Хвърли едно око на свещите дали са мокри или сухи/развиват се с камък 16.

 

ПС Дай малко инфо за колата,от къде я купи...внос ако е откъде,ориентировъчно пробег занеш ли.За колко я купи..

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета днес цял ден няма да имам възможност да ровя по колата,но за сметка на това съм пратил баща ми по късно ще ми даде повече инфо какво става - там няма обхват :)

Иначе няма никакъв мирис нито на бенз нито газ.Въздушния филтър още вчера го гледах всичко му е наред.Свещите ги махах и бърсах със сух парцал масата също я чистих няколко пъти.

Колата я купих от Русе внос от Италия 6000лв пише 170 и няколко хил км ,но това естествено не го вярвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ако беше се регистрирал 3 дена преди да купиш колата ,щях да ти я проверя още в автокъщата,да не ти казвам че почти всички Хонди по автокъщите знам наизуст.....колко ракия да ти бях изпил :)...

Сега серизно.Проблема е малък,но откриването не е много лесно с подръчни средства.Като начало поне приберете колата да е близко до интернета,после ще ти давам указания какво да провериш и ще я запалим...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да бях знаел колко ракия да ми изпиеш. :D

Иначе за сега сме на вълна стартер чуйте сега какво е станало днес.Баща ми вади стартера върти един два пъти и колата взела та запалила слага стартера обратно и даже покарва малко после гаси пак пали пак гаси и спира да пали отново....Вади стартера отново държи си го в ръка пробва няколко пъти(има си помагач през цялото време де)и пак запалва.Решават,че проблема е в стартера и в момента стартера е в един колега на баща ми който уж разбира от разни такива неща електричар е.Мислим си ,че тия четки дето са в стартера нещо може би запецват на едно място ли аз не мога да си го обясня как така пали после спира после пак пали. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шалтера отзад има две медни пластинки и една медна шайба ,които се износват.Продават се в Косер за скромна сума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги тия неща аз нищо такова не видях там. :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кат запалиш колата ще ти ги покажа,сервиза ми е зад Мотопфое...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много далече чак до Русе да идвам.:)За сега съм занесъл стартера на един майстор да видим какво ще сътвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе, на тебе щом от Свищов ти е далече :D

Идеята е да ти направи цялостна диагностика щото неска стартер, утре друго.

Ако не искаш изненади нататъка :)

Пък и си бил вече веднъж :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ама с моята работа скоро няма да стане идването в Русе... ама все някога ще ме пуснат и мене отпуска :D.Иначе тоя майстор оправи стартера някви четки подменял ддз и аз кви ги е вършил :) взе ми 40лв пича и уж за сега пали колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,заключвам темата с щастлив край и пооправих заглавието.Ако някой иска да пише в нея да ми се обади с причина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...