велизар 172 #1 Публикувано 4 Юли, 2016 Колеги оказа се че и да си смениш антифриза не е проста работа.Има всякакви сини,червени,оранжеви,зелени и т.н.Моят в момента не съм сигурен точно какъв цвят е син, или зелен.От всичките теми които изчетох разбрах само че не трябва да смесвам син със червен без сериозна промивка.И че червения е за коли със алуминиев блок.Аз на Ф-ката не съм сигурен но мисля че е чугунен.Момчето от съседния магазин за части ми предлага някакъв син за марка не съм го гледал защото той няма да ми даде нещо некачествено.Понеже се оказа че и радиатора ще сменям има ли смисъл да промивам системата и да сложа червен и на коя марка ако да?Или да слагам синия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #2 Отговорено 5 Юли, 2016 Аз съм с жълт......от 8 години,жълт го наливам,жълт го източвам когато се наложи,мисля че е руски пакетират го в Габрово.Сменял съм го на 3 години като всяка зима му проверявам градусите,за 3 години не се променят.Имам и познат небакарлив колега с същата кола които го сменя заедно с ремъците и помпата демек кара с наи евтиния антифриз(цвят не се гледа) като го ползва около 5 години и 80000км без досега да съм свалил прецакана водна помпа от колата му.Не се връзваи много на легендите за антифризите от 20лв литъра(горе долу казано),виждал съм достатъчно документи за внос на доста реномирана марка предлагани у нас,както и за това как едно и също нещо се произвежда и продава под няколко бранда с разлика 300% в цената,ама това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 5 Юли, 2016 Аз пък виждам постоянно ръждясали ,корозирали и текнали от сини, зелени и червени антифризи Хонди.Включително и наслоени помпи със силикати от великите брендове..блокирани кранчета на парно и затлачени клапани на капачката на радиатора. Колега Велизар,цвета на антифриза е предупредителен,защото е отровен.Химическия му състав няма нищо общо с цвета.На пазара в БГ в момента няма аналог на оригиналния ни антифриз.Всички "аз карам с това и нямам проблеми" отзиви са подкрепени с нула доказателства.Ако цената ти се стори солена в родното Бултрако можеш да си вземеш Хонда антифриз от ATO24... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 5 Юли, 2016 Червения го дават за 5 години.Аз съм с такъв и ми е чистичко навсякъде -няма ръжда или гадни утайки . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 5 Юли, 2016 Хахха,Борко виж си чаовника и подписа.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 5 Юли, 2016 Да ползвам и аз тематаПоръчах си от Ato24 ето този антифризhttp://www.ato24.de/ravenol-lgc-kuhlerfrostschutz-g13.htmlС идеята да се сменя изцяло скоро време. Дали е ОК или да го продам и да си купя ОЕМ на Хонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 6 Юли, 2016 За коя кола и защо идеята е да го сменяш скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #8 Отговорено 6 Юли, 2016 За Акорд 7 2.4Ще сменям разни чаркове по мотора и за това всичко на веднъж ще се сменя(бутала, биели, вериги, валове, смукатели, изпускатели и тн- силов тунинг) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #9 Отговорено 10 Юли, 2016 (Редактирано) Всички "аз карам с това и нямам проблеми" отзиви са подкрепени с нула доказателства. Скромните ми доказателства са снимки на 2-3 водни помпи неразличими от нови,снимки на бистър антифриз в разширителния съд както и видими ламели на радиатора погледнато от отворената капачка на радиатора,както и има няма вече 200 000км безпроблемна експлоатация на колата.А един двигател пуска ли си ръжда и Господ неможе да я спре,камо ли оригинален антифриз.Привърженик съм на качествените продукти а не на необосновано скъпите.Като пример ще посоча познат чиято фирма в италия внасяше от щатите антифриз за високонатоварени и рали автомобили,използван в доста автомобили в Париж-Дакар които се използва и като ,,оригинален,, антифриз на някои марки автомобили и камиони,наи вече заради това че ако се прегрее двигателя си сменяше цвета.Разликата в доставната и продажната им цена беше оклоло 600%,но това не го прави 6 пъти по добър като го купиш скъп нали.Както и да е антифриза трябва да не замръзва,да смазва и да не е агресивен към металите и философията и цената на това не е такава каквато ни убеждават производителите на автомобили,особено в БГ. П.П.Много се отплеснах,мисълта ми е,че специално Ф20 мотор няма как да го увредиш ползваики ,,обикновен,, антифриз. Редактирано 10 Юли, 2016 от росенKN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове