велизар 172 #1 Публикувано 1 Юли, 2016 (Редактирано) Здравейте! От два месеца насам наблюдавам стрелката на температурата че седи под работната температура.От както съм взел колата преди осем години стрелката независимо навън дали е 0 или 40 градуса не е мърдала от средата.Дали това е някакъв проблем според вас или ще породи такъв? Редактирано 1 Юли, 2016 от велизар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 1 Юли, 2016 Смени си термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 2 Юли, 2016 (Редактирано) Колега имаш предвид, че винаги достига 1 и също място, и след това докато колата е в движение, не мърда стрелката, и стрелката стои малко под средата? Аз я имам от 2г. моята, и си е така по принцип. Вече ако не ти включва перката, може би да е термостат. Редактирано 2 Юли, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #4 Отговорено 2 Юли, 2016 Имам в предвид че до преди два месеца независимо от външната температура винаги е достигала една работна температура.Стрелката заковаваше точно на средата.А сега сякаш работи недозагряла,пък навън си е топло.Ако примерно термостата не отваря напълно си мисля че ще грее,а тя обратното не стига предишната си работна температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 2 Юли, 2016 Имам в предвид че до преди два месеца независимо от външната температура винаги е достигала една работна температура.Стрелката заковаваше точно на средата.А сега сякаш работи недозагряла,пък навън си е топло.Ако примерно термостата не отваря напълно си мисля че ще грее,а тя обратното не стига предишната си работна температура. Да,но ако е заседнал отворен,по трудно ще стигне работната си температура.Смени го по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #6 Отговорено 2 Юли, 2016 Ок, ще го сменя.Някой знае ли казанчето зад това на чистачките за какво е,и дали е нормално течноста вътре да бълбука? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #7 Отговорено 2 Юли, 2016 Хидравликата е това и не е нормално да бълбука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #8 Отговорено 2 Юли, 2016 Оф явно баба Хонда е решила нещо да се предава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #9 Отговорено 2 Юли, 2016 При мен този проблем се реши със смяна на някакво семерингче или о-пръстен, не мога да кажа с точност, тъй като оставих колата на баща ми тогава той да я кара в сервиза. Проблемът беше отстранен за 50 стотинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #10 Отговорено 2 Юли, 2016 Мерси колега ще я закарам на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #11 Отговорено 25 Август, 2016 здр и аз имам сьщия проблем от два месеца колата никога недостига средата а я карам по 600 км на ден .вчера си карам на 35 градуса стрелката за 50-60 км не се и помрьдна . карах карах и си викам ако загрее няма как да разбера и гледам стрелката се вдигнала до горе помислих че загря и гледам да спрь веднага, но стрелката ту на горе ту на долу ,един шамар на таблото и закова на средата нещо вьтре ли да дава на кьсо ? колата е акорд 6 ген 2000 2.0 и е с пукнат радиатор и за 300 км губи по 200-300 мл вода аао има значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #12 Отговорено 29 Август, 2016 здр и аз имам сьщия проблем от два месеца колата никога недостига средата а я карам по 600 км на ден .вчера си карам на 35 градуса стрелката за 50-60 км не се и помрьдна . карах карах и си викам ако загрее няма как да разбера и гледам стрелката се вдигнала до горе помислих че загря и гледам да спрь веднага, но стрелката ту на горе ту на долу ,един шамар на таблото и закова на средата нещо вьтре ли да дава на кьсо ? колата е акорд 6 ген 2000 2.0 и е с пукнат радиатор и за 300 км губи по 200-300 мл вода аао има значение Получила се е студена спойка. Сваляш таблото и презапояваш съответните за тази стрелка спойки и всичко ще е на шест. Ял съм го тоя с тая стрелка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове