sttekata 167 #1 Публикувано 21 Юни, 2016 Здравейте, Твърдо съм решил да си закупя ЦР-В дизел след 2007г , но от Германия, защото в БГ не намирам читава. Прочетох доста за това, но все още имам неясни неща по реда на закупуване и регистрация. Моля някой колега, който е запознат с реда как става да сподели или поне да отговори на следните въпроси: 1) След като се хареса колата от немеца плаща ли се веднага, т.е. тогава ли се сключва договора за продажба; 2) Или се отива в тамошния КАТ и там подписваме кауфертрак-а и му давам парите. Интересува ме кога точно се плаща, за да не стане да му дам парите да подпишем договора и да не видя колата после; 3) След като се подпише договора (ако това е пред неговата къща) и аз я платя - вземам ли я колата с мен или той трябва да отиде с нея до КАТ за да си я отпише и върне номерата - какъв е реда. 4) За да я регистрирам там на мое име и да взема транзитни номера - от къде се вземат и как става; 5) Ясно е , че трябва да помоля немеца той да плати данъка на колата за 1 месец напред, за да взема транзитни номера; Ще съм изключително благодарен ако някой сподели информация за горното! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #2 Отговорено 21 Юни, 2016 Хубавото на Германия е че си има закони и тоя договор си тежи на мястото. Плащаш му парите, вземаш двата талона задължително, ключове и тн и най-важното TUV-а който не е изтекъл все още. Колата не можеш да я караш без номера затова я оставяш там откъдето я купуваш и отиваш с човека до zollasungsstelle, човека от който я купуваш ще знае къде има- там става целия филм. Плащаш си застраховката за червени номера т.е. за експорт от страната и отиваш при някоя служителка да ти оформи документацията- тука ти трябва собственика за да си даде банковата сметка освен ако ти нямаш такава в Германия. След това ти дава бележка с която отиваш за номера (обикновено има някъде наоколо и са около 30 euro). Тука отново имаш проблем- за да е всичко както трябва трябва да ти сложат щампи на номерата обаче колата я няма. Със служителката се разбирате че слагаш номерата и караш колата директно там за да я види че съществува и да свери ВИН. След тая гимнастика ти слага щампите дава ти всички документи и си свиркаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 21 Юни, 2016 Цирка става ако немеца чака да си види парите в банковата сметка,а ти ги преведеш от тук... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #4 Отговорено 22 Юни, 2016 Аз ако съм немеца ще си чака цял живот..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #5 Отговорено 22 Юни, 2016 Хубавото на Германия е че си има закони и тоя договор си тежи на мястото. Плащаш му парите, вземаш двата талона задължително, ключове и тн и най-важното TUV-а който не е изтекъл все още. Колата не можеш да я караш без номера затова я оставяш там откъдето я купуваш и отиваш с човека до zollasungsstelle, човека от който я купуваш ще знае къде има- там става целия филм. Плащаш си застраховката за червени номера т.е. за експорт от страната и отиваш при някоя служителка да ти оформи документацията- тука ти трябва собственика за да си даде банковата сметка освен ако ти нямаш такава в Германия. След това ти дава бележка с която отиваш за номера (обикновено има някъде наоколо и са около 30 euro). Тука отново имаш проблем- за да е всичко както трябва трябва да ти сложат щампи на номерата обаче колата я няма. Със служителката се разбирате че слагаш номерата и караш колата директно там за да я види че съществува и да свери ВИН. След тая гимнастика ти слага щампите дава ти всички документи и си свиркаш. Благодаря ти ! Добре, но не може ли преди да свалим номерата с немеца да отидем за застраховка, за номера, да платим в данъчното данъка от неговата сметка и после с всички документи да се отиде в цулунгщелето (КАТ) където да приемат подготвените документи, да видят номерата , да сверят данните на колата да свалят старите номера и немеца да си им ги даде и да сложат печати на моите номера? Всъщност данъка къде се плаща в тамошния кат (цулунгщелето) или в данъчно? Не може ли след като я договоря да отидем с колата до кат там да я спра и тогава той да си свали номерата и да ходим да оправим другите неща - документи за номера и т.н.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #6 Отговорено 22 Юни, 2016 (Редактирано) Точно както сте го написали в последното мнение.Отивате пред Цулансун-га(там всичко ще свършите)той ще я отчисли,а Вие си правите ЧЕРВЕНИ Цолл рег.табели(други не).Проблема не е за неговия данък,а за Вас.Вие сключвате застраховка за 1 месец или 15дни или 2 месеца(колкото си изберете) за червените номера и трябва да се плати данъка за периода(минумума е 1месец).И понеже нямате Дойче конто няма как да ги дръпнат.Просто ще помолите човека,на гишето се попълва специална декларация че сумата е в Ваша полза и ще му ги дадете кеш.Дано да говорите немски,това със сметката не се навиват много.На мен ми е отказвал собственика а помолих дамата на гишето,голям прецедент ) а му бях платил вече.Абе дойчовска работа.Препоръчвам ако не знаете немски след като я отпише може да ползвате посредниците около Цуласунга(винаги има такива бюра) давате си личната карта и 2та талона и след 2 часа си взимате номерата.Цена на номера на дизела ЦР-В 140к.с със застраховка за месец е нормално да Ви поискат около 150Е(плюс минус зависи колко са шарлатани).Ако я купите от Дилър,те ще свършат това за Вас- и така няма да се притеснявате за бюрократичната част. Аз съм го правил многократно,не е сложно само да хванете последователността.Подгответе се с работните времена на различните градове и области са различни-също и през самите делнични дни. Успех и спорна покупка . Редактирано 22 Юни, 2016 от pepur 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #7 Отговорено 22 Юни, 2016 Не знаех, че колата е регистрирана, колегата горе ти е обяснил какво да правиш при това положение. Това за цената на цялата работа е много относително нещо и май зависи от това колко голяма е общината в която е регистрирана колата. За моя акорд 147 коня 99година в Хайделберг с месец застраховка платих малко над 200 евро по спомен. Иначе не се притеснявай за немския, всички знаят английски и не им е проблем да го говорят даже по- добре от нас. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 23 Юни, 2016 Точно както сте го написали в последното мнение.Отивате пред Цулансун-га(там всичко ще свършите)той ще я отчисли,а Вие си правите ЧЕРВЕНИ Цолл рег.табели(други не).Проблема не е за неговия данък,а за Вас.Вие сключвате застраховка за 1 месец или 15дни или 2 месеца(колкото си изберете) за червените номера и трябва да се плати данъка за периода(минумума е 1месец).И понеже нямате Дойче конто няма как да ги дръпнат.Просто ще помолите човека,на гишето се попълва специална декларация че сумата е в Ваша полза и ще му ги дадете кеш.Дано да говорите немски,това със сметката не се навиват много.На мен ми е отказвал собственика а помолих дамата на гишето,голям прецедент ) а му бях платил вече.Абе дойчовска работа.Препоръчвам ако не знаете немски след като я отпише може да ползвате посредниците около Цуласунга(винаги има такива бюра) давате си личната карта и 2та талона и след 2 часа си взимате номерата.Цена на номера на дизела ЦР-В 140к.с със застраховка за месец е нормално да Ви поискат около 150Е(плюс минус зависи колко са шарлатани).Ако я купите от Дилър,те ще свършат това за Вас- и така няма да се притеснявате за бюрократичната част. Аз съм го правил многократно,не е сложно само да хванете последователността.Подгответе се с работните времена на различните градове и области са различни-също и през самите делнични дни. Успех и спорна покупка . Благодаря ! Много пълноценно! Още нещо да питам - при обявена цена от частник примерно 8700 евро до колко биха били склонни да свалят в предвид тези коли които ти си купувал и всички ли свалят или зависи от човека, колата...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #9 Отговорено 23 Юни, 2016 Зависи от човека и колата ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #10 Отговорено 23 Юни, 2016 Много зависи,няма правило.Случвало се е на много голяма сума,даже и 100Е не поиска да свали-беше частно лице. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #11 Отговорено 24 Юни, 2016 Някой може ли да сподели какъв маршрут да избера, за най-бързо и безопасно? Вар.1: Берлин, Чехия, Словакия, Унгария, Сърбия, София; Вар.2: Берлин, Австрия, Унгария, Сърбия, София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 24 Юни, 2016 (Редактирано) Хахах,ти не си ли пътувал досега?Аз бих минал през Австрия заради гледките,но се пътува през Чехия.Подготви си маршрута на IGO и на резервен навигатор.Мапса на гугъл също върши добра работа ,но ти трябва оффлайн да му зададеш карти.В Чехия ти трябват дребни за тоалетна.В Унгария са най-красивите българките... Редактирано 24 Юни, 2016 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #13 Отговорено 27 Юни, 2016 (Редактирано) Колега Tech_Support, Колеги казват , че през Чехия пътя бил лош. Вярно е , че е с 300км по-малко , но плащаш 2 винетки по 20 евро , което е равно на горивото през Австрия - точно и затова питам. Относно дали съм пътувал.... съм пътувал и то до САЩ, Англия, Латвия, Франция, Германия, Украйна, Молдова, Румъния, Сърбия, Македония, Чехия, Гърция, Унгария - стигат ли , но да съм пътувал за внос на автомобил не съм и точно за това се чудя кой маршрут да избера спрямо започващи ремонти през летния сезон, лош път, проблеми с митничари и т.н. Редактирано 27 Юни, 2016 от sttekata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #14 Отговорено 27 Юни, 2016 Карай си през Австрия- Унгария- Сърбия, пътя си е хубав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #15 Отговорено 27 Юни, 2016 Карай си през Австрия- Унгария- Сърбия, пътя си е хубав Окс, от там ще да е... Живот и здраве още 2 седмици и паля... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 27 Юни, 2016 ЗА ремонтите по пътя си прав ,но не е толкова страшно.През Виена ще ти излезе +400км.Карай си умната ,че ченгетата не взимат бакшиши и се лежи в ареста ако те хванат в крачка.Близо 2000км път си е приключение всякяк с нов автомобил.Вземи си един кодочетец с теб за из път... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #17 Отговорено 28 Юни, 2016 Да имам си букса и на тел ще гледам колата още като я купувам. Надявам се да няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #18 Отговорено 10 Юли, 2016 Здравейте, Да се похваля - докарах колата! Тръгнах в Петък към 14ч от Берлин и в Събота в 16.30 си бях в София. Колата е невероятна! Първо да споделя 2 проблема, които трябва да оправя по колата : - климатика не работи (няма фреон, ел.бобина или ел.реле); - халогените са за смяна, че рефлекторите им са заминали. Моля за съвети по двете неща. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #19 Отговорено 10 Юли, 2016 Продухване и зареждане с азот..да се остави колата напълнена за 24 часа за евентуални течове.Ще излязат 2-3 О-пръстена или муцунката на компресора.След като се отстранят течовете се зарежда с фреон и масълце и се пробва как работи. Халогените се сменят -Китай,Ибей ,ОЛХ..бронята се сваля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #20 Отговорено 10 Юли, 2016 Ай честито и много безаварийни км... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #21 Отговорено 10 Юли, 2016 Закачих я на манометрите и при +24С високото налягане беше 5.2bar , което означаваше , че има фреон и проблема не е в него за не тръгването на компресора. Проверих малкото черно реле , което включва съединителя на компресора (бобината) и като го разклатих нещо вътре хлопаше. Сложих го и пуснах климатика - подаваше се напрежение за превключване на релето , но то не превключва от NO -> Close. С едно кабелче подадох ток на клемите за управление на компресора и той тръгна.... Ура.... Сега обаче се чудя от къде да си взема такова реле , че в нета не намирам. В китай го има и струва 2.80лв с доставката.... Ако някой от София го има да каже - става от сивик, акорд, црв.... - ще си го платя и ще дойда да го взема , ако трябва още днес... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #22 Отговорено 10 Юли, 2016 Ба, грам не четете честно ... Точно 6 теми под твоята. Тва ли е релето? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101470 Ако е тва ще черпиш колегата Евгени дето е поръчал вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #23 Отговорено 10 Юли, 2016 Благодаря ти колега , Четох я ама..... чел съм я между редовете.. Така сега си намерих и поръчах от автобим иначе ги има навсякъде - водят се мултифункционално реле 4 пин 12В 20А с размери 23х15х26мм. Ето и линкове: http://www.hit-electronics.com/el-materiali/releta/releta-grupa/rele-12v-25a.htm http://www.avtochastionline24.bg/herthbuss-elparts/7548804 https://www.avto.bim.bg/Rele-12V-23x15x26mm_pr54467.html Дано са полезни за други колеги и да не се чудят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #24 Отговорено 13 Септември, 2016 Хубавото на Германия е че си има закони и тоя договор си тежи на мястото. Плащаш му парите, вземаш двата талона задължително, ключове и тн и най-важното TUV-а който не е изтекъл все още. Колата не можеш да я караш без номера затова я оставяш там откъдето я купуваш и отиваш с човека до zollasungsstelle, човека от който я купуваш ще знае къде има- там става целия филм. Плащаш си застраховката за червени номера т.е. за експорт от страната и отиваш при някоя служителка да ти оформи документацията- тука ти трябва собственика за да си даде банковата сметка освен ако ти нямаш такава в Германия. След това ти дава бележка с която отиваш за номера (обикновено има някъде наоколо и са около 30 euro). Тука отново имаш проблем- за да е всичко както трябва трябва да ти сложат щампи на номерата обаче колата я няма. Със служителката се разбирате че слагаш номерата и караш колата директно там за да я види че съществува и да свери ВИН. След тая гимнастика ти слага щампите дава ти всички документи и си свиркаш. Същото само дето дадох моята БГ сметка за да ми дръпат 15 евро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #25 Отговорено 13 Септември, 2016 Някой може ли да сподели какъв маршрут да избера, за най-бързо и безопасно? Вар.1: Берлин, Чехия, Словакия, Унгария, Сърбия, София; Вар.2: Берлин, Австрия, Унгария, Сърбия, София. през Румъния...и Дунав мост... но май се прецаках че не минах през ферибота или Русе. Видинският път е ужасен... В Румъния е слънце Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #26 Отговорено 14 Септември, 2016 Аз минах по: Вар.2: Берлин, Австрия, Унгария, Сърбия, София. Пътя си беше добре като изключим пътя в Сърбия от границата им с Унгария до Нови Сад.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
berberian 8 #27 Отговорено 30 Декември, 2016 През Сърбия е перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове