Jappower 0 #1 Публикувано 12 Юни, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги . Искам да ви попитам разликата във върежа и ускорението и top speed на D15Z6 и D16Z6 голяма ли е ? Ясно е че има разлика но се интересувам дали е значителна . Моля да пишат само хора с опит от тези два мотора . Благодаря Редактирано 12 Юни, 2016 от Jappower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #2 Отговорено 12 Юни, 2016 Най-малкото д16з6 е с 10 коня отгоре и се слага в 5-та ген която е по-лека нормално е да върви повече от д15з6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #3 Отговорено 12 Юни, 2016 D15Z6 е със супер дълги скорости и супер тясна генерация... След като се заменят нещата стават доста приятни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 12 Юни, 2016 Ще летиш ли с тая кола та ти трябва макс скорост за излитане ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 13 Юни, 2016 Като човек карал и зобил и двата мотора(и микс от двата), ще кажа следното:d15z6 има палър точно колкото за 1 човек, максимум и една жена - малко повече товар и започва едно натискане на десния педал и редене на 1-2 предавки надолу, по баирите... Сега някой ще каже - да ама аз ще сложа кутия, изпускател, генерация.... Мотора е много хубав, но японците са забравили да му сложат едно малко турбо, тип "дизел", дето спуулва от 1500-2000 оборота и дава истински супорт на дългите предавки които са му забили. 0.4-0.5 бара макс му гарантират дълъг живот, при читави настройки/добър мапер. Това е и най-добрият тунинг за него - не случайно са му сложили изпускател дето иска само клъц/фланец и е готов да се здрависа с някой офлюх. Сток всичко, само бов иска и преходник с обд1 чипнат комп, на това наблегане и без кулер ще мине. Hell, на 0.3-4 и без бов ще мине... Колко коне щял да изкара - какво тук значи някаква си цифра - тоя мотор не е мислен за коне, ако е така комплектован ще е толкова дейли френдли, че няма се учудя и разхода да слезе надолу(при читава настройка), поне торк ще има където се ползва ежедневно. Може и някоя стокова б16-ка да отупа, даже е доста вероятно.d16z6 - много хубав мотор, да си го караш стоков - по равното поддържа скорост с 3-5% дросел, респонс има(като за стоков мотор), не се зори по баирите, гори почти идентично с горния мотор(-0/+0.5л при леко каране). Дори и в седан е кеф за каране без никакви модове. Ако па решиш да го надуваш до 200 ще държи стоков(ревизиран) - то и горния лимита му е толкова, но от този ще си далеч по-доволен.Извод - ако ти се налива кеш и ти се занимава - икономика не е лош, но ако не разбираш и/или не ти се влиза във филми, d16z6 е твоят мотор. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jappower 0 #6 Отговорено 13 Юни, 2016 Благодаря на LAMER за изчерпателния отговор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #7 Отговорено 17 Юни, 2016 Двата мотора които се обсъждат в темата - и двата ли са икономици, т.е. работят на 12 клапана преди вкл. на втек? За 15 ми е ясно, по-скоро 16 ми е интересно дали е същия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове