Jump to content
civicgonemad

Лупи за вграждане

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте! След хлабава връзка и нагоряла фасунга в единия фар съм решил да ги отварям за чистене. Та мисля да комбинирам чистенето с едни лупи за вграждане + ксенон. 
Та мога ли да ползвам някакви стокови? В смисъл да се вземат от друга кола и да се вградят или задължително афтърмаркет? Виждал съм някои Фиати, BMW-та, Хонди и д.р. , които имат фабрично вградени. А афтърмаркет започват от 150 лв комплекта... Нямам против да ги дам, но каква стока са само те си знаят... 

Колата е с h7 крушки.

 

P.S. Не държа да имат "ангелски очи" .

Благодаря! 

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че тук един колега беше слагал лупи от  VW TOUREG  станало хубаво и не му е струвало много,  30-40 лв лупата по спомен го казвам, ефектно ще стане, успех

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,гледам си от Пловдив.Аз си сложих лупи на акорда,автърмаркет и съм много доволен.Ако искаш пиши ми на лични да се разнерем да се видим и да ти обясня как стават нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр колега.Аз си поръчах биксенон лупи от китай.Дойдоха за 20 дни.Излязоха ми 52 лв с безплатна доставка.Качеството е много добро.Светят идеално с ксенон разбира се.

post-18818-0-88666500-1466182438_thumb.jpg

post-18818-0-68916300-1466182455_thumb.jpg

post-18818-0-73225400-1466182477_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че живота на китайските лупи е около 3 години, зависи от карането де. Може и по-малко да изкарат, виждал съм такива китайци с отлепен рефлектор още на първата година. Това е при положение, че се използват с ксенон. С халогенка живота им е максимум 1-2 години. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези са с метален рефлектор.Надявам се да изкарат повече време.Но каквото стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Знам, всички са с метален рефлектор. Той рефлектора(май е някакъв ЦАМ, или някаква подобна сплав) не е проблем като цяло, никела с който е покрит рефлектора пада, или се матира.

 

В Англия са под 50 лева и 2-3 лева доставка до тука през някоя от фирмите.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок а пилихте ли оребрението на съклото на фара? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На 6-та генерация японка/англичанка, както и на ЦРВ-то на колегата по-горе няма какво да се пили. Стъкло тука няма, на англичанките само се маха т.нар. оребрение(френеловата леща), което е закрепена с 3 видии за рефлектора.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да англичанките имат 2 стъкла при тях е ясно... Но аз съм с 1 и май ще се наложи заглаждане. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм... ДОста голяма тая лупа... Май ще трябвад а търся нещо по-малко като я загледах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...