honda_japan 75 #1 Публикувано 4 Юни, 2016 Здравейте колеги , заммислям се за покупка на такъв Акорд Витек 136 коня бензин. Някой може ли да ми каже тази кола как се понася с газта, разбира се говорим за ГИ. Някъде четох, че понеже стеблата на клапаните били тънки и не издържали на температурата от газта.Незнам доколко е вярно.Понеже въртя по 35-40к.км на година искам кола на която да разчитам. Може ли да ми кажете за какво да внимавам също при покупката на този автомобил освен ръждата? Какви са цените на ролки, ремъци с какво масло се кара този двигател 10в40 ли? Въобще всяка информация за този модел ще ми е от полза и най вече за газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Damasko 5 #2 Отговорено 5 Юни, 2016 Здравей колега. Имам въпросният Акорд от 6 години и съм навъртял 180к на газ. Нимакъв проблем. Имамприятели които карат на газ същата кола и те нямат. Даже досега когато сме проверявали клапаните за реглаж не са мръднали. Слагаи смело. Ремъци и ролки са ти 130 лв с отстъпката, вече за масло колко ще даваш решаваш ти. Аз карам моята с 5 40 Мотул но масово се кара с 10 40 пак ти казвам зависи колко финанси ще отделиш. Ако имаш въпроси ще се радвам да отговоря. Поздрави Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #3 Отговорено 5 Юни, 2016 Колега мерси за отговора, аз мислех че точното масло за този модел е 10в40, компромиси с поддръжката не мисля да правя щом трябва ще се слага 5в40. Като цяло капризен двигател ли е? Скорости, електроника-знам че е японец но все пак.Отзад независимо ли е окачването или на цяла греда? Какъв е разхода на газ на извънградско? Като цяло ако взимам такъв модел мисля да се оглеждам за ръжда само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #4 Отговорено 6 Юни, 2016 За 60 000км на газ нямах никави проблеми с точно този модел. Според мен не е лошо да се оглеждаш за 2.0 147 к.с., но ти си знаеш най- добре. За 6 години при мен само веднъж ми се прецака динамото. Първоначалното обслужване на колата /масла, ремъци, филтри, работа/ ми излезе около 580лв мисля, но това преди 7г., сега незнам как е. Виеше ми и лагер на главината/слабо/ като за ремонта ми казаха около 200-250лв, но така си я продадох без да я правя. Колата се караше ежедневно без никакви ядове с изключение на горепосочените. Ръжда също нямаше. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #5 Отговорено 6 Юни, 2016 На мен обслужването ми излезе към 350 лева по груб спомен, ремъци, ролки, семеринги, водна помпа и труд. Проблемни за модела са дръжките на задните врати и ако преди да я вземеш не са се чупили, очаквай да се счупят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 75 #6 Отговорено 10 Юни, 2016 Мерси за съветите колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове