Jump to content
honda_japan

Акорд 2002 година 136 коня на газ?

Recommended Posts

Здравейте колеги , заммислям се за покупка на такъв Акорд Витек 136 коня бензин. Някой може ли да ми каже тази кола как се понася с газта, разбира се говорим за ГИ. Някъде четох, че понеже стеблата на клапаните били тънки и не издържали на температурата от газта.Незнам доколко е вярно.Понеже въртя по 35-40к.км на година искам кола на която да разчитам. Може ли да ми кажете за какво да внимавам също при покупката на този автомобил освен ръждата? Какви са цените на ролки, ремъци с какво масло се кара този двигател 10в40 ли?

Въобще всяка информация за този модел ще ми е от полза и най вече за газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Имам въпросният Акорд от 6 години и съм навъртял 180к на газ. Нимакъв проблем. Имамприятели които карат на газ същата кола и те нямат. Даже досега когато сме проверявали клапаните за реглаж не са мръднали. Слагаи смело. Ремъци и ролки са ти 130 лв с отстъпката, вече за масло колко ще даваш решаваш ти. Аз карам моята с 5 40 Мотул но масово се кара с 10 40 пак ти казвам зависи колко финанси ще отделиш. Ако имаш въпроси ще се радвам да отговоря. Поздрави

 

 

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мерси за отговора, аз мислех че точното масло за този модел е 10в40, компромиси с поддръжката не мисля да правя щом трябва ще се слага 5в40. Като цяло капризен двигател ли е? Скорости, електроника-знам че е японец но все пак.Отзад независимо ли е окачването или на цяла греда? Какъв е разхода на газ на извънградско? Като цяло ако взимам такъв модел мисля да се оглеждам за ръжда само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 60 000км на газ нямах никави проблеми с точно този модел. Според мен не е лошо да се оглеждаш за 2.0 147 к.с., но ти си знаеш най- добре. За 6 години при мен само веднъж ми се прецака динамото. Първоначалното обслужване на колата /масла, ремъци, филтри, работа/ ми излезе около 580лв мисля, но това преди 7г., сега незнам как е. Виеше ми и лагер на главината/слабо/ като за ремонта ми казаха около 200-250лв, но така си я продадох без да я правя. Колата се караше ежедневно без никакви ядове с изключение на горепосочените. Ръжда също нямаше. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен обслужването ми излезе към 350 лева по груб спомен, ремъци, ролки, семеринги, водна помпа и труд. Проблемни за модела са дръжките на задните врати и ако преди да я вземеш не са се чупили, очаквай да се счупят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...