CEKONDERIX 0 #1 Публикувано 23 Май, 2016 Здравейте ! От няколко месеца съм притежател на Honda CR-V 2001 147 hp с газ . Искам да попитам някой от колегите дали се сблъсквал със следният проблем : Забелязвам , че имам загуба на охлаждаща течност . Проверявах за течове по маркучите и радиаторът - нищо . Опасенията ми са за гарнитура на главата но симптомите които ми казаха за гарнитура на глава и тези които съм чел тука във форума ги нямам - сутрин колата пали от раз ( не прекъсва ) , нямам прекъсване и по време на каране , не ми изкарва бял дим отзад ( освен като е студена сутрин или когато е по хладно времето ) , антифриза ми не мирише нито на газ нито на бензин . Също така друго странно нещо което забелязах е че когато карам колата на дълго и я понастъвам малко след това разширителният ми съд се пълни до горе а радиаторът остава без вода . Казвали са ми ,че после ще си го всмукне обратно но не го всмуква . Капачката на радиаторът ми е чисто нова 1.1 бара . Ходих на тест за гарнитура , майсторът ми я замери със някакъв прозрачен уред с някаква химия който го сложи на мястото на капачката на радиатора при загрял двигател.Каза ми че ако надувала системата цветът на химията трябва да се промени от синьо към зелено дори да пожълтее. Еми цветът не се промени ....... Ще бъда благодарен ако някой ми даде някакъв съвет . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 23 Май, 2016 в офф-роуд форума http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462&s=1b1d29d111d5b9ba203ada71e116359f имаше тема с различни мнения и варианти, но нещо не я намирам! Разгледай и там, ако не си 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 23 Май, 2016 според мен е гарнитура и лятото ще почне и да загрява . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #4 Отговорено 29 Май, 2016 Аз имах проблем със загуба на охладителна течност и проблема който отклрих е сълзене от кранчето за източване на радиоатора. На самото кранче има един гумен О-пръстен и след неговата подмяна всичко се оправи. Може да следиш дали се образува капка в отворчето под крана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
косьо 7+2 4 #5 Отговорено 2 Юни, 2016 Здравейте Виж дали на капачката на разширителния съд не е паднало маркучето което трябва да върне охлаждащата течност пак в системата.При мен се беше получило така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 8 Юни, 2016 Аз имах такъв проблем и губеше антифриз яко а симптоми и мокри петна никакви. Оказа се един пластмасов тройник по газовата инсталация, който беше спукан. Подмениха го с нов метален и всичко приключи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове