Coupee 12 #1 Публикувано 22 Май, 2016 Здравейте,гърнето на сивика ми изгни доста и започна да издава странни звуци.Не става за правене и съм решил да го сменям с ново.На старата ми хонда имах спортно гърне , което се чуваше само след 4 - 4.5 хил оборота ... но не помня каква марка беше.Как мога да разбера кои гърнета са такива при покупка ? Колата е с катализатор ако това е от значение,старата ми не беше > Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #2 Отговорено 23 Май, 2016 Китайските гърнета за по 50 60лв всичките бръмчат много.Търси марково и по-скъпо гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #3 Отговорено 23 Май, 2016 Мога да дам 100 лева за гърне.Към коя марка да се ориентирам :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #4 Отговорено 23 Май, 2016 За magnaflow съм чувал добри отзиви ,но незнам каква му е цената и дали може да се намери ново в Бг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #5 Отговорено 7 Август, 2017 Колеги,някой да знае дали крайното гърне за 1.7 дизел на 5 врата и 3 врата са еднакви? Трябва да си търся втора ръка,че моето се раздрънча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #6 Отговорено 7 Август, 2017 (Редактирано) Тук в раздела Продава, има едно от Tipe S. Виж го ако става. Не съм сигурен. Редактирано 7 Август, 2017 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #7 Отговорено 7 Август, 2017 За дизел ми трябва,бензин не ми върши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #8 Отговорено 9 Август, 2017 Колеги, гърнетата от двувратия и четиривратия Сивик имат ли разлика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #9 Отговорено 9 Август, 2017 (Редактирано) Каталожните им номера са еднакви 18030-S5V-E01, така че би трябвало да няма разлика. 5 врати - http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17232&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__0201 3 врати - http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=10381&nplgrp=3&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.7ES&nplblk=B__0202 Разлика има в средните гърнета и то най-вероятно в дължината на тръбата. Редактирано 9 Август, 2017 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #10 Отговорено 9 Август, 2017 Да,и аз така предположих. Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #11 Отговорено 13 Ноември, 2017 Колеги, смених си крайното гърне преди няколко дни, но не помня колко бяха навити болтовете. Въпросът ми е - трябва ли пружините да са стегнати докрай (плътно смачкани като на първата снимка) или трябва да има леко разстояние между намотките (като на втората) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #12 Отговорено 14 Ноември, 2017 Колега,мисля,че трябва да са стегнати,защото би трябвало пружините да играят роля на обтегачи на болта,но това са мои разсъждения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #13 Отговорено 14 Ноември, 2017 Да, колеги. Оказа се че на болта си има ограничител и се стяга до него: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове