Faboone 4 #1 Публикувано 17 Май, 2016 Здравейте колеги. Помпата отказа, за предните чистачки, задната работи и пръска. Въпроса ми е някой запознат ли е къде се намира помпата, на лесно място ли е и дали може да се отремонтира лесно или ще трябва сервиз? Това, което се вижда отгоре, е един маркуч заминаващ под резервоара за чистачките, Възможно ли е да са се намокрили клемите за тока от дъждовете и да не бачка заради влага? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #2 Отговорено 17 Май, 2016 Обикновено ги монтират на самото казанче. По-скоро си е отишла. Не мога да кажа конкретно за твоята кола, но след като виждаш къде отива маркучето, не може да е на мн по-различно място. На старият ми автомобил се махаше гумата, калника и чак тогава се достъпваше казанчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #3 Отговорено 17 Май, 2016 За Цр-в 1-ва генерация: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98058&do=findComment&comment=1057448385 Може за Хр-в да е подобно!? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #4 Отговорено 17 Май, 2016 Имах същия проблем, но за съжаление не съм правил снимки! И двете моторчета са на самия резервоар за течноста! Изглеждат еднакво, но имат различни букси: На едното полюсите бяха успоредни, на другото единия на 90 градуса спрямо другия, така че ако купуваш трябва да видиш кое точно ти е нужно! Цвета също е различен (жълто и черно.....мисля). Аз взех втора употреба и беше 20лв. Резервоара се сваля по следния начин: От горната страна махаш капачката и после издърпваш гърловината на резервоара ( тя е отделна част) и мисля се държеше на едно винтче! Сваляш предна лява гума! Сваляш пластмасовия подкалник! Има 3-4 винта и 3-4 щипки, на които дърпаш централния щифт на 5-6мм, а после и цялата щипка. Не казвам че е лесно, кални са и това пречи, може и да счупиш някоя, струват 50ст. После ще видиш резервоара, заврян в горния края на калника, а моторчетата са в задният му краяй! Кабелите са къси, маркучите също, може да отделиш резервоара но не и да го измъкнеш целия от там преди да разкачиш маркучите и буксите (те са омазани с грес). Не е сложно! Мърляво е! Резервоара се крепи на 1-2 винта и една кука в задният си края! Не е сложно, но гледай внимателно, може и да съм пропуснал нещо, все пак не съм си водил записки! Отне ми 30 мин, но в сервиза, ако е на улицата нека и час да е, само не бързай! Ще се справиш! Успех! п.п. Смених моторчето накиснах в чистител старото за 2-3 дни и то също тръгна, ....... язък за барута! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 18 Май, 2016 След почистането сложете нова грес на клемите.Обикновена литиева грес върши работа.Грес има и на цоклите на крушките фабрично... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faboone 4 #6 Отговорено 18 Май, 2016 Здравейте! Първо искам да благодаря на колегата @ValMihov и на всички други, които помогнаха и се отзоваха.Стана точно по описания начин, и се оказа лош контакт между клемите и конектора на помпата. Коментара ми е че явно на това място влиза освен влага и мръсотия, особенно под дърветата и след време трябва да се профилактира и почисти.За щастие всичко работи, но се замислих и за това, как се махат помпичките от резервоара, без да се счупи нищо. В моя случай не стигнах до махане, но може да е полезно и за други решили да правят същото нещо. Благодаря пак на всички!Нужните инструменти са:1. - кръстата отвертка,2. -права отвертка.3. -камък номер 10 с 2 удължителя и рамо гидория.4. -ключовете от колата за развиване на болтовете на колелото и крик5. -кабел двужилен многожичен за ток и за тестване6. -wd40, може контактен спрей или за почистване на спиртна основа (изопрпопанол)7. -грес и парцалиЕто и малко снимки:Тук, момента е след, като съм свалил колелото от главината и освободена кората под калника, само от дясната страна до след средата, което беше достатъчно в конкретния случай.Черната помпа с жълт конектор е предната, другата е задна. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове