julionik 0 #1 Публикувано 5 Май, 2016 Здравейте от скоро имам ЦР-В 1999г. 147к.с.Имам следния проблем при ляв завой тропа отзад от ляво ,все едно нещо опира някъде .Какво може да е ,наложителен ли е ремонта или да си карам със по силна музика и да не се ослушвам толкова.Моля дайте съвети какво да гледам и как да проверя за това тропане.Тропането се чува най-вече във кръгово движение ,когато се въртя по кръговите ,но и при ляв завой там обаче не е всеки път . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #2 Отговорено 5 Май, 2016 През една две седмици, някой все пита за този проблем! Първо - Вземете и сменете маслото в задния диференциал с правилното и ако няма подобрение тогава ще коментираме, но почти винаги със смяната на маслото, нещата се оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Optimus 2 #3 Отговорено 25 Септември, 2016 (Редактирано) Привет, Ако колата ти е нов внос.... смени го няколко пъти, за кратък период от време...Аз лично го смених 2 пъти през 1000 км, след това в нормален ритъм. При нормална смяна отива ок. 1.0 л, при другите основания е ок. 1.2 л. Ползвай САМО оригинално Хонда масло да диференциала.... Успех! Редактирано 25 Септември, 2016 от Optimus Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pashaliiski 0 #4 Отговорено 6 Декември, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, Давам продължение на темата за проблеми с 4х4-то, че и аз имам такъв. Пролетта купих едно CR-V 147 кс, автомат. Много съм доволен от джипката, върши прекрасна работа за целта за която я взех - ходене на вилата - има няма 2 км каменист черен път, с големи наклони. Автомата даже е плюс за случая, като видях един приятел как запали съединителя на неговия Sportage на най-големия наклон. Та по въпроса, всеки път когато ми се включи задното предаване се чува едно - между скърцане и триене метал в метал. Случва се и на кал, и на камъните за вилата и при обратен завой понякога. Сменил съм маслото на дифа с оригинално такова от хонда, това беше първата ми работа след като чух проблема. За смяна са ми тампоните и на дифа и на задното окачване, но не ми се вярва оттам да е проблема. Качих я и на повдигач, да видя отдолу как изглеждат и се чуват нещата - когато спряхме предна гума да се върти, тръгна си задното и обичайния за мен шум, но неможахме да видим нищо нередно отвън - т.е., не мислим че са тампоните. Гъне се дифа заради тампоните, но шума не е при самото му мърдане, а постоянно, циклично. Някакви мнения и предложения? Да сменям още веднъж масло ли, да карам на майстор специалист ли? Ама ако имате идеи или патила да споделите, моля, че зимата дойде, а ми се иска да съм сигурен в системата, а и да не я доповредя. Редактирано 6 Декември, 2017 от Pashaliiski Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #5 Отговорено 6 Декември, 2017 Може да има разбито каре, щом се чува само при включване на задното, но незнам как може да ги тестваш. За предните се познават като навиеш пълен десен или пълен ляв, но при задните това условие не важи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #6 Отговорено 6 Декември, 2017 Pashaliiski, опитай с още една смяна на маслото в дифа. Задължително с такова от Хонда, знаеш;-) В офроуд форума има описано т. нар. полиране на дискове - може и това да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
berberian 8 #7 Отговорено 10 Декември, 2017 от скромен опит масло на диференциал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #8 Отговорено 11 Декември, 2017 Да, дисковете отзад в масленият съединител. Не разбрах маслото сменяно ли е? Ако не, това е проблема. Аз имах подобен проблем, смених маслото и стърженето/гаден метален свистеж/ намаля. Все още присвирва, но доста по-нежно и то само в началото на задействие на задният мост. Проблема е , че жабарите, а авно и тайните жабари-швейцарците, не сменят маслото след като свърши гаранцията. А смяната е задължителна на 40к. км. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове