zombyy4 0 #1 Публикувано 2 Май, 2016 Здравейте колеги мотора е от 5-та ген 1.6 160к вти,сменени са сегменти и гумички и пак харчи масло карам го с 10в-40 дали не и е редко това масло чудя се дали да не я пробвам с 15-40 или някакво друго,но съм чувал че тези мотори като се вкарват в обороти постоянно си харчат масло,моля на по запознатите колеги да помагат Благодаря предварително... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 2 Май, 2016 След като си сменил тези неща дори и 5-40 трябва да си е ок. 15-40 няма да оправи ситуацията. Огледай да нямаш течове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #3 Отговорено 3 Май, 2016 Здрав мотор Б16 не харчи масло,не знам къде и какво си чувал,но е факт!При теб ли беше колата,когато са сменени сегментите?Правилно ли е разработен мотора след това?И не на последно място 10/40 не е най-удачното масло за този двигател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #4 Отговорено 3 Май, 2016 Петър го е казал - здрав Б16 не харчи или то ако има доливане е в рамките на допустимото. Пример: дел сола ми с B16A2 от смяна до смяна на маслото доливам 400 - 500мл, а го карам с 5W40 мотул. Понеже спомена гумички - оригинални хондови ли са сложени? Не съм спец, но от това което съм чел съм останал с впечатлението, че като се сменят гумичките с не оригинални такива - мотора почва да гори масло. Нека някой по-разбиращ да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #5 Отговорено 3 Май, 2016 Странно, уж по каталог ги дават да си похапват масло... Препоръчвам да си караш с 5W40, в никакъв случай 15W40. Ако наистина не си я разработил като хората, ще си гори масло. При закупуването на този сивик - маслото беше сменено малко преди продажбата с 10W40 Motul и на 6к километра съм долял около 300-400мл, като колата се кара много често във високите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #6 Отговорено 3 Май, 2016 (Редактирано) Нз кой каталог четете,но аз лично съм имал Б16А2 и никога не ми е пипал маслото.Карал съм го винаги с 5/30 ,или 5/40.Същото мога да кажа и за сегашният ми К20А2.Да,имал съм и много D,Н и B серии,които са пипали.По начало "Н"-серията най-пипа и това е от моите наблюдения,върху мои коли. Редактирано 3 Май, 2016 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 3 Май, 2016 Счупен/и или неправилно подредени сегменти са също вариант. Колко мина след ремонта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #8 Отговорено 3 Май, 2016 Счупен/и или неправилно подредени сегменти са също вариант. Колко мина след ремонта. Да,прав си.За това го попитах кой е правил ремонта,съответно разработването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 3 Май, 2016 Просто сменихте сегментите ли?За елипси мериха ли? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Goldie 11 #10 Отговорено 5 Май, 2016 Dragi4 е прав, ако са изнесени цилиндрите на елипса ще си харчи масло. Старите ти сегменти са били износени по цилиндъра и затова разхода на масло е бил по-малък Sent from my HTC Desire 820 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zombyy4 0 #11 Отговорено 7 Май, 2016 Значи няма никакви течове,гумичките не са оргинални,но и преди сам правил мотор на хонда с гумички и сегменти и грам не бараше масло а го карах само в червеното.Цилиндрите ништо има нямаше не бяха надрани.Първите две хиляди километра след ремонта го кара нормално и не харчеше масло и после като започнах да я вкарвам в червеното почнаха харчовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове