Jump to content
nasko83

Трудно пали - ХРВ 1.6 124кс.

Recommended Posts

 Здравейте! От 3 години имам ХРВ 2002г 1.6 vtec. Не съм имал никакви проблеми, навъртял съм и 60000км. От скоро взе да пали доста трудно. Оставям колата някъде за 10ина минути и после върти като луда, трябва да и подам газ за да запали. Също забелязвам, че след като запали оборотите малко играят, а после се нормализират. Чекът също светна. Скоро сменях ремъци, ролки, свещи, филтри, масла и реглаж на клапани. Не съм сменял само горивен бензинов филтър. От обслужването съм минал около 3000км. Колата е с газова инжекция BRC. Ходих до газаджиите защото мислех, че е някоя мембрана, но казаха, че проблемът не е за тях. Посъветваха ме да я покарам известно време на бензин, както и направих. Вече 3та седмица няма подобрение. Всички проблеми по горе се случват само, когато колата постои 10ина мин. или повече. Ако я загася и запаля до няколко минутки, няма проблем, пали си екстра. От Пловдив съм и ще се радвам ако ме насочите и към сервиз на когото мога да разчитам!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека за какво светна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е смени и горивния де.

Неспомена нищо за свещи и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека за какво светна?

 В началото когато се прояви проблемът с паленето, колата работеше на място някъде около 1ч.  Оборотите бяха нестабилни, гасна ми 2, 3 пъти. Тогава ми светна и първият път чека. Обърнах я на бензин и спря да гасне, но оборотите пак бяха една идея по ниски. На другият ден я закарах на диагностика, но човекът в сервиза нямаше точният софтуер за моята кола. Прочете я с някакъв друг и показа богата смес.  Обясни ми че най- вероятно е спукана някоя мембрана на изпарителя и от там може би колата се дави. Ходих и при газаджиите, но казаха че проблемът не бил в газта. Изчистиха грешката и чека изгасна. Изкараха някакъв маркуч от изпарителя и опитвахме да я палим така, но без подобрение. Посъветваха ме да я карам на бензин, защото имаха съмнения за клапана на бензиновата помпа. Така и направих, но за всеки случай реших да отида и на друга диагностика. Там пък забелязаха, че дроселовата клапа давала някакво оклонение, вероятно заради износване. Сега по спомен показваше 0.23 градуса, а трябвало да бъде 0.16. Настроиха я на ръка, но не знам защо. След тази манипулация оборотите се оправиха, не гасне, но все още мисля че са една идея по ниски от нормалното. Проблемът с паленето остана. 

 По принцип има тук едно момче на което карам колата когато има нещо за смяна. Работил е в Хонда и съм много доволен от него, но напоследък не мога да се вредя. Не мога да се свържа с него по никакъв начин, а и не обичам да се натрапвам. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е смени и горивния де.

Неспомена нищо за свещи и тн.

 Това ще ми е първата работа след празниците, че сега не работят. Свещите ги сменях скоро, но не съм сменял кабелите. Общо взето колата е обслужвана на време, както си му е реда - свещи, клапани и газов филтър на 20 000км, въздушен филтър на 5 000км, масло на 10 000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека е с филтър в резервоара.Дросела трябва да е на 0,47-0,5 волта на празен ход.Най-вероятно имаш някакъв проблем,но ти трябва хондаджия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека е с филтър в резервоара.Дросела трябва да е на 0,47-0,5 волта на празен ход.Най-вероятно имаш някакъв проблем,но ти трябва хондаджия...

 Да, търсих филтъра отпред при мотора, но няма. Днес ще направя пак опит да се свържа с момчето, което ми поддържа колата.. Междувременно се ослушвам и за някой в съседните градове, някой който знае какво прави. До сега от обикаляне по сервизи хаир не съм видял. 

 Доста често взе да ми се случва, когато прехвърля от бензин на газ да пиука, че газта ми е свършила...не знам дали ще има връзка с паленето, но го прави по няколко пъти на ден. 

 

  п.п. Някакви отзиви за Хонда Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Тино е имал доста проблеми с тях. 

 

Аз си поддържам колата при един човек на рогошко шосе. Слави ми го препоръча и там съм ходил за смяна на амортисьори и ангренаж.  Човека има CR-V и е в час с нещата. Ще ти пратя на ЛС кординатите му, 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Тино е имал доста проблеми с тях. 

 

Аз си поддържам колата при един човек на рогошко шосе. Слави ми го препоръча и там съм ходил за смяна на амортисьори и ангренаж.  Човека има CR-V и е в час с нещата. Ще ти пратя на ЛС кординатите му,

 

Супер, благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пиукането и връщане на бензин при мен беше, когато се бяха задръстили филтрите на ГИ...лесно се сменят и са евтини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пиукането и връщане на бензин при мен беше, когато се бяха задръстили филтрите на ГИ...лесно се сменят и са евтини.

Скоро смених единият. Има още един малък на клапана, мисля днес да го сменя и него.

Вчера се свързах най на края с момчето, което ми поддържа колата. Разбрахме се другата седмица вторник, сряда да я погледне. Като приключи ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градски, сори за ОФФа, щот не е по темата, ама я погледни в книжката, ако имаш де, на колко се сменя маслото ...

В моята пише 5 000км. или 6 месеца...

На Джаза ми пише при нормално каране 10 000 км. или 1 година - при натоварено 5 000 км. или 6 м.

Ся ша гракнат някои, ама с тея тънки масла... и смяна на по 10/12/15 000 .... КАК ДА НЕ ГОРИ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи имаш грешната книжка :tooth: Щото в книжката за нашия климат и нашите условия пише на 10-15к.  

 

http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/AJ/SAA2EAJ000000000000JBAT01.HTML

 

Опа даже на джаз е на 20к. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи имаш грешната книжка :tooth: Щото в книжката за нашия климат и нашите условия пише на 10-15к.

 

http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/AJ/SAA2EAJ000000000000JBAT01.HTML

 

Опа даже на джаз е на 20к.

Нямам против - Джаза дойде от Германия от първия собственик с докуенти в луксозна сива опаковка, с 3 книжки + визитки от магазинаи нещо като визитка за кода на радиото...

Карам го(жената) с Бардал 10-40

Нямам против да се сменя на 10 000км.

 

В същото състояние и същата книжка дойде Харвито, но от Италия - и то ли да е с грешна информация.....

 

Горенето и смяната на маслото на Харвито по ме интригува...

Сложих му Бардал 5-40 и вече 2000 км. и не съм разбрал горенето...

Утре ще му налея и Бардал лонг лайф 6 в 1 и поооо нататък ще пиша в темата за добавките...

Може и на Джаза да прасна една доза...

 

Ако модераторите решат - да преместят другаде мненията с маслата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен мен няма кой да гракне Ники.Книжките са писани за нови автомобили.Аз бих сменял даже Бардал на макс 7500.Даже Лукойлското масло има по-добри параметри от него ако говорим за пазене на двигателя дълго време...ама много форуми ,мнения влияят на търговията с масла.Така или иначе Мобил в момента е официално масло на Хонда и удря в земята и Мотул и Бардал и още 100-на други по химически тестове и анализи ново/отработено масло.Разправях ти как сменях Мотул 300V на 300км.Рейсинг насочените масла не пазят мотора.Те имат за задача да дадат максимум перфоманс за кратко време.Обърнете внимание на думата кратко.Затова в Мотул 8100 ECO серията няма молибден и антиоксиданти.Всеки състезател и дрифтаджия го знае и си сменя маслото всяка седмица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,имах същия проблем с моя акорд.Оказа се че  имам спукана мембрана на газовия изпарител.Като я изгася и пълни цилиндрите с газ и я дави.Смених мембраните и се оправи.Преди това какво ли не правих.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,имах същия проблем с моя акорд.Оказа се че  имам спукана мембрана на газовия изпарител.Като я изгася и пълни цилиндрите с газ и я дави.Смених мембраните и се оправи.Преди това какво ли не правих.Успех!

Ходих и при газаджиите, но казаха, че проблема не бил в газта . Пробвах да изолирам газовата уредба, като изкарах маркуча за газта от изпарителя, но пак не пали. Вчера я взех от сервиз, изчистили са цедката на резервоара и стъпковото моторче, момчето каза че на сутринта след тези манипулации колата запалила от раз. Взех я, но проблема си остава. Днес след работа отивам пак, че тия дни и преглед трябва да мина и не знам да не ми направят проблем..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Следва смяна на бензинов филтър, който няма наличен. Доставката е за около 10ина дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като не пали трудно ще отидеш на преглед....Какво имало в резервоара ,кво са изчистили.Ако е имало тиня ,тя може да е пробила и сега да седи в цетките на инжекторите.Колата може ли да запали директно на газ ,като не иска на бензин,Като не пали има ли искра или няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като не пали трудно ще отидеш на преглед....Какво имало в резервоара ,кво са изчистили.Ако е имало тиня ,тя може да е пробила и сега да седи в цетките на инжекторите.Колата може ли да запали директно на газ ,като не иска на бензин,Като не пали има ли искра или няма?

Каза че имало доста мръсотия, но подробности не ми е казвал. Днес през цялата процедура в сервиза колата беше на бензин, на газ малко работи. Неговата диагностика показа, че има недостиг на гориво. На газ пробвах един път преди около седмица да я паля, но нещо не ми се получи. Ако имате някаква идея как става ще пробвам.. За искрата също нямам идея дали е проверено, но има ли вариант когато се опитвам да паля в първият момент да няма искра, а след секунда да има? Тя пали, но доста по трудно от обикновено и ако не я изфорсирам  държи ниски обороти, после се пооправят, но не са като преди. Леко играят през цялото време, дори когато включи перката за охлаждане. Това с паленето се случва, като поседи 10ина и повече минути колата, иначе си пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на изпускане на газ от някоя дюза,но щом газаджиите казват ,че бедна сместта нямам идея.По правило едното гориво се изключва тотално и се работи само с другото.до установяване на проблема.Изкарай маркуча между дюзите и редуктора или филтър ако има там и пробвай само на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах подобен проблем - пали трудно когато загрее и опитам да запаля до 20-40 мин. Тогава горивото, което се подава зависи от fuel trims, които са се натрупали докато си карал. Ако не ти работи ламбда сондата ECU-то постоянно се опитва да добява гориво, защото мисли, че сместа е бедна ... и като изгасиш и я оставиш известно време и след това се опиташ да запалиш се впръскава много гориво и колата се дави. Аз след като смених двете ламбда сонди всичко се оправи. За да е това проблема трябва когато е студена да пали от ряз. Тогава fule trims не играят тъй като ламбдата в open loop.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Проблемът се оказа регулаторът на бензинът, който се намира на горивната рейка. Като изкарахме маркуча за вакума и от него прокапа бензин. Взех го от морга за 30лв. Оборотите заспаха и колата вече пали както преди. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, почти същото с моето хрв. На газ върви,но всяко палене на бензин е ТОТО2. Не свети нищо по таблото. При студен старт пали на бензин, работи 10-20 секунди и гасне. Паля я пак и така, докато не превключи на газ (обикновено 6-7пъти). Ако реша да я изфорсирам на място, тя просто забива и се опитва да изгасне .Върна ли педала на газта, автомобила работи. При топъл мотор въртя на стартер, докато запали . Опасявам се , че ще се счупи скоро така. Моля за съвет за моята първа Хонда .:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Има доста неща писани за проблемите на Харви. Въпросът е колко технически подготвен си ,нза да направиш проверките и да откриеш проблема. Обикновено лоша настройка на газ е накарала бензиновия компютър да си промени коренно адаптациите и е нормално трудно да пали. Второ, може да е с зацапани инжектори, заради разход на масло, а те на газ не работят и не се самопочистват.

Изобщо отговорът на въпроса ти не е в едно изречение и магична пръчка. Най-добре се обърни към специалист газаджия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре заварили. Радвам се за възможността да споделяме много добри и по-малко добри моменти с хрв 1,6 124 к.с.

По моят случай, забравих да кажа,че закупих хондата на 200 000 км. Карана бе на газ. Гореше доста масло , но вървеше и на бензин добре. Обичам да карам добри коли и веднага я вкарах в бокса. Глава, сегменти, ремъци и всичко останало. Не пипа масло вече 1 година. Проблемът стана после и изведнъж. Нещо ми намирисва на слабо или нулево налягане на горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам , че е нещо дребно, но все пак трябва да се хване. Налягането се мери лесно с манометър. Може и цедката в резервоара да е запушена. Все пак можеш да спреш за известно време да караш на газ и да спреш газта от бутилката. Така би отхвърлил смесване на гориво от пикаещи газови дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛГДР много. При първото слънчево време съм решил да се заровя в резервоара. Със спиране на газ, подаването проблема остана. Ще видя и ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След спирането на газта трябва да мине време...6-7 часа , да се изпразни системата от тръби и маркучи. След това може да направиш експеримента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...