Jump to content
Ivan1984

Изпускателна система

Recommended Posts

Здравейте,

както се вижда от подписа ми карам Хонда с В18С4, която имам от 2 години, след последната смяна на масла майстора ми каза, че генерацията ми, която е една права тръба всъщност не направена никак читаво и е добре да се смени. На мен така или иначе, вече взе да ми идва доста шумна колата и ми се иска, да я направя по- тиха, че на дълъг път си боли глава от постоянното бучене. В мазата имам оригиналното гърне, което продавача ми даде с колата, но нямам никаква идея в какво състояние е, както и кога е свалено. Позачетох се малко из форума и доколкото разбрах, ако сменя и колектора ще се усети разлика в поведението на колата, най- вече в по- ниските обороти. Идеята е колата да стане максимално тиха, без да се губи от "вървенето". Единствената фирма с подробна информация, на която попаднах в интеренет бяха extreme- tunning, като цената която ми казаха за ориентировъчна е 900 за генерация и още толкова за колектор. Та въпроса ми са два:

 

Има ли смисъл от цялата схема или порсто да си сложа гърнето от мазата?

 

Има ли в София други места с добра репутация( да се работи качествено и с хубави материали), където може да се направи въпросната смяна и такава ли цена да очаквам навсякъде?

 

Благодаря предварително!

Редактирано от Ivan1984

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи дали искаш тръбите да са ти от неръждавейка или нормални... колектора ще имаш полза от него, но за да се изцеди максимума (като на атмосферна кола от него ще е доста малко коне) ще се наложи да преминеш към ОБД1 и да отидеш на дино да ти направят нов чип. 

 

Като цяло бих препоръчал да си сложиш нови тръби (ако искаш да е по-бюджетно, не слагай неръждавейка - трябва да излезне до 300 лева ориентировъчно), сложи 1 или 2 резонаторни гърнета посредата и провери в какво състояние е крайното гърне. Ако е добре - слагай, ако не, земи някакво, което да има тапа и да ти смекчи звука :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано нямам представа каква е разликата между неръждавейка и нормални тръби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е там, че нераждавейката всъщност е алуминизирана тръба и де- факто гние много по- малко. Другото си е черна ламарина. 

 

п.п. Как 300лв за генерация ? Тия хора са луди. На хеча ми пуснаха Ф50 с алуминизирана за : 50лв резонатор, 60лв тръби на заварки и ми оставиха крайното гърне да не е шумен. И всичко това за под 120лв. С Ф60 може да е 30-40лв отгоре. Ако някой иска да казва- давам телефон, но е в Перник и каквото му кажете това прави. Не е тунингар. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неръждавейката си е неръждавейка,и е много по добре от алуминизираната тръба която е най обикновена тръба с покритие наречено алуминизиране което я предпазва от ръждясване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неръждавейката не е алуминизирана тръба. Алуминизирането е покритие, което предпазва от ръжда, но слоят е толкова тънък, че се олюспва и пак си ръждясва, освен всичко се и пука. Хубава генерация си струва пари, това е.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 300 лева излезнаха за 1 резонаторно гърне, слагане на крайно (което си носех) и смяна на всичко от изпускателя до край на ф63 на Интегра + меките връзки и всичко нужно още за монтаж :) Ако не ме лъже паметта, тъй като беше отдавна, не беше неръждавейка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300лв...чудя се от какъв материал може да са били направени, и то Ф63, че и работата по монтажа да е включен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От злато или от платина... 
Честно казано не съм толкова запознат за разликите между неръждавейката и алуминизираната, както и черната тръба като свойства. Последната ръждясва най- лесно, а първата е най- тежка ако не ме лъже паметта. 
Мога само да кажа, че ползвах български резонатор, не някакъв джиджав, все пак колата е д13ка. 
Като минус мога да кажа, че като запаля колата / карах я на газ и я държах сутрин на 2500об / беше по- шумна първите 5-10мин, после като загрееше хубаво  колата затихваше шума. С оригиналната генерация нямаше този проблем. 
Интересното е, че я карах с тази генерация 3г и отгоре, над 50к и не беше избила ръжда преди продажбата. Сега пак мога да я погледна, че колата я кара приятел от задния блок. 

Все пак, който си прави генерация да има в предвид че това не е проста работа и не случайно качествените такива са по една чанта пари. Ако се прекали може и по- зле да стане. Тя колата си показва. При мен преди да я сменя беше почнала да резонира цялата генерация над 5к на оборотомера и се оказа, че резонатора е на ф50 и направо я смени ауспусджията ми с таква назад. Уцелих и се получи. Честно казано, тия 300лв за генерация бих ги дал за нещо смислено. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Barsi с най-добри чувства :) обаче не подвеждай(най-меко казано)колегите за разлики и прилики м/у неръждавейка и алуминизирани тръби :)

Цените за труд също са нещо много относително :)

Към колегата пуснал темата:

По-ефективен колектор,тиха кола за малко пари не може да стане!!!

Цялата идея от "спортна генерация" е най обобщено казано по-бързо отвеждане на изгорелите газове.....

Намери си читави стокови гърнета и си карай колицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

идеята не е, да се направи за малко пари, а къде е пресечната точка между изхарчената сума и получения резултат. Към момента цената е 1800 лв.( колектор + изпускателна система от extreme-tunning) + доколкото прочетох ще е нужен Р28 комп с препрограмиране( за което в София може да се разчита на Теодор от Progas, отново от прочетено в нета). Относно материала за изработка, зависи какво значи "ръждясва", все пак говорим за кола на 18 г., макар и в отлично по моите оценки здраве, едва ли ще я карам повече от 5 години (освен ако не се превърне в някакъв мой проект :) ), та въпроса е за колко време ръждясва тази черна ламарина и колко по- евтина е от неръждавейката, както и какви резултати дава и всичко това сравнено с просто поставяне на крайното гърне, което си седи в мазата. Имам колата от две години и оттогава се грижа безкомпромисно за нея, както и подобрявам разни неща, затова и в този случай искам да направя най- доброто, а не просто най- евтниното или най- скъпото. Да се обезшуми е задължително, просто така вече наистина не се издържа на дълъг път, а и според майстора ми тази права тръба към момента не върши някаква смислена работа, освен да бучи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре, Драго е супер грамотен в генерациите, след като ти е дал цена, вземи го попитай кое какво е и какъв ефект ще има. Обясни му на него, така както и на нас, няма да те прецака.

Всеки тук ще ти даде отговор т егова си гледна тока, докато Драго ще ти го обясни дори научно ако поискаш.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...