Jump to content
dzrasd

Проблем с Cruise Control на Акорд 8ма, 2.2 i-dtec

Recommended Posts

Здравейте,

 

От скоро се сдобих с Хонда Акорд 8ма генерация, 2.2 i-DTEC седан.

 

Проблемът е, че темпоматът ми не работи. Когато натисна бутона за Cruise, светва първата зелена лампичка, Cruise Main, но при натискане на Set повече нищо не се случва, не зависимо на коя скорост съм.

 

Ходих в Юби-Ко, там я закачиха на компютър да гледат какво става, ходихме 2 пъти до магистрала да тестваме. Всички датчици работят, компютърът отчита, че копчетата са натиснати. Сензорите на педалите за спирачка и съединител също са изправни. Въпреки това, като натисна копчето Set, нищо не се случва. Компютърът беше запазил последните 10 спирания на круиз контрола (всичките бяха поради натискане на спирачка). Изчистихме ги, отидохме пак до магистрала, но този "лог" вече не се пълнеше, следователно проблемът не е в това, че круиза се включва и изключва веднага.

 

От Юби-Ко не успяха да ми кажат от какво е проблемът. Предположиха, че може да е от DPF, да е бил махан (аз не съм го махал, нито предният собственик, може пред итова да е махан), но нямало как да се разбере, трябвало да се пренапише компютъра, което струвало 900 лева...

 

Дали в Бултрако ще могат да помогнат ? Първоначално отидох в Юби-Ко, защото като че ли имат повече позитивни мнения тук.

 

Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ходи в Бултрако. В ЮБико ползват HDS купен от eBay и е съмнително колко знаят какво да гледат с него. На истинската диагностика на Хонда може да се пусне тест на круиз модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако идеш до Бултрако ще загубиш едни 60лв за диагностика. Лошото е, че такива проблеми са много специфични и нямаш избор, трябва да пробваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако идеш до Бултрако ще загубиш едни 60лв за диагностика. Лошото е, че такива проблеми са много специфични и нямаш избор, трябва да пробваш.

 

Те в Юби-Ко ми взеха 48 така или иначе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм си имал работа с Юби-Ко (и слава Богу), но за пореден път чувам как взимат пари при това, че (поради тяхната некомпетентност) не могат да се справят с проблемите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2-ма, които разбират и имат опит, но явно е зле заплащането и не си дават грам зор. Наистина си правят каквото си решат, въпреки това което клиента им е поискал, като - това какво масло да се сложи, какви филтри, какви течности - в крайна сметка ги хванах няколко пъти в лъжа. Нещо друго, което ми направи лошо впечатление - не пазят история на сервизираните автомобили, което за мен лично е тотална излагация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съчувствам на колегата с проблемния круз, понеже преди година бях в подобен филм с ACC-то. В крайна сметка си купих кабел за диагностика за 70лв. с кракнат софтуер на HDS.

 

Да, ходи в Бултрако. В ЮБико ползват HDS купен от eBay и е съмнително колко знаят какво да гледат с него. На истинската диагностика на Хонда може да се пусне тест на круиз модула.

Също малко не съм съгласен с това твърдение, разлика която видях е, че моята диагностика работи по-бавно. Други особености е, че някои системи на Honda като круза се четат само със софтуера на Honda. Разни BOSCH диагностики въобще не ги засичат. Така, че да не си дава парите по такива диагностики.

 

Поздрави:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...