StormTrooper 4 #1 Публикувано 21 Февруари, 2016 Здравейте колеги. Колата е Civic EK3 (D15Z6) и е със стоково окачване. Проблема е че лявата страна мисля че почва да отпуска(става по-ниска от дясната). И затова мисля да сменя окачването и отпред и отзад. Бихте ли предложили какво окачване да й взема? Спортно окачване, регулируемо ? Каква марка, от къде е най-добре да го взема. Ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 21 Февруари, 2016 За разликата - виж пружините ти от съответната страна дали не са счупени. Очевидно това е проблем с този тип пружини. Аз имах счупена пружина на предния ляв амортесьор. Обикновенно се чупят в най-горната си част от страната на шасито. При последната намотка. Трябва да се наведеш хубаво и да огледаш добре,аз го забелязах сравнително скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #3 Отговорено 3 Март, 2016 (Редактирано) Какво мислите за FK Automotive High Tec 40-40 ? Четох мнения из форума и казват че не е лошо за града. Повече ли ще се усещат неравностите от стоково окачване ? Редактирано 3 Март, 2016 от StormTrooper Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #4 Отговорено 7 Март, 2016 Колега, Не мисля, че има как да сравняваш нещо стоково със спортно отностно окачването и да питаш дали ще се усещат неравностите повече. Отговора ще варира от "да" до "в пъти повече". Идеята на спортното е да ти направи колата по-стабилна, по-твърда, за да може да се подобри поведението и на пътя. Като я прави по-твърда, следователно я прави и по-чувствителна на нашите пътища. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #5 Отговорено 7 Март, 2016 Ако сложиш само спортни пружини на сток амортисьор не е чак толкова голяма разликата във возията.Поне при мен не усещам голяма разлика ,но зависи и от пружините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #6 Отговорено 7 Март, 2016 Никакво ФК, ужасно е!(много твърдо и не е готина возията, тънки пари-лоша возия), може да си боцнеш само пружнини, ако търсиш да ти е като стоковото и все пак да е малко-по твърдо си търси прогресивни пружини(погледни в нета), като ти предлагам Eibach ,защото си вози меко и приятно, малко по-ниско и по-спортно(Идеално за града). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #7 Отговорено 7 Март, 2016 А пружини Eibach на какви амортисьори бихте препоръчали да се сложат. Защото четох че ако ги сложа на стоковите амортисьори, те лесно ще се съсипят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #8 Отговорено 7 Март, 2016 Извинете за втория пост. Разгледах за пружини Eibach и се спрях на Eibach Pro-Kit (E4020-140). Поразгледах и за амортисьори, но там се чудя между Bilstein и Koni, и повече ми допадат конитата, но какви конита и от къде е добре да ги взема? Може ли да споделите за разликите между червени и оранжеви конита. Кои ще са по-добри за ежедневно каране в градски условия? Знам че жълтите са по-твърди и затова ги отписвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EKowner 18 #9 Отговорено 8 Март, 2016 Амортисьори Кони гледам че са пуснали в https://www.autopower.bg/амортисьори-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-ej9-d7279c15.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #10 Отговорено 8 Март, 2016 Тези Eibach свалят само 35мм, така че нищо няма да им стане на стоковите амортисьори, не се притеснявай. Жълтото кони се регулира на твърдост, а по новите и на височина. Оранжевите са бюджетния вариант на кони за ъпгрейд на стоковте, както и червените( малко не знам каква точно е разликата).Червеното също се регулира на височина, но не и на твърдост. Принципно ги редят червено, оранжево и жълто(като най-добро). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хасанов 3 #11 Отговорено 28 Март, 2016 Някой има ли мнение за пружини FK положителни и отрицателни. Благодаря предварително http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20Honda%20Civic%206gen%201996-2001&mod=product&show=2537 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #12 Отговорено 4 Април, 2016 Ще използвам темата и за друг въпрос, за да не пускам нова.От скоро забелязвам че има разлика във височината от двете страни на предницата. Лявата страна е малко по-ниска от дясната - с около пръст разлика. На какво може да се дължи това ? Амортисьори, пружини, носачи ? Преди няколко дни смениха тампоните на носачите и шарнирите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nStoyanov 1 #13 Отговорено 7 Април, 2016 Счупена пружина е възможно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #14 Отговорено 7 Април, 2016 Счупена пружина в горната й част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StelaStoyanova 41 #15 Отговорено 28 Април, 2016 Здравейте!И аз реших да ползвам тази тема за един въпрос.Амортисьорите ми уж са „здрави” ,но в последно време при возене на някой на задната седалка едната гума опира в калника и след няколко спадания на гумата при последното ходене на гумаджия ми се наложи да я изхвърля,защото цялата беше наядена отвътре,а има разстояние от калника до гумата. Някой да се е сблъсквал с този проблем? Намекнаха ми за оси или нещо от този род... Много ще благодарна за някакво мнение :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #16 Отговорено 28 Април, 2016 Първо трябва да си провериш джантите. Ако са много изнесени и гумите са много широки това може да е една от причините.Аз съм с 6.5 инча широка джанта 15-ка с гуми 195/50. Никога не ми се е случвало да опира гумата в калника. Второто нещо, което можеш да погледнеш е задните амортесьори. Първо може да погледнеш стойката на колата, ако ти се струва леко наклонена е възможно да имаш счупена пружина. Обикновенно тези пружини се чупят в горната си част, затова трябва наистина да застанеш под колата и да имаш добър поглед към целия амортесьор.Пружината се чупи точно в последната си намотка, в която се изравнява за чашката, за да може да легне хубаво. След като си се уверила, че пружините не са счупени погледни демпферите. Това е цилиндъра вътре в пружината. Този цилиндър трябва да има гумен предпазител. Повдигни го. Гледай за омасляване и дали ще ти остави много масло по пръста. Принципно трябва да има малко масло. При нормален демпфер трябва пръста ти да се усеща леко омаслен, но не и да има капки масло по него. Ако това е случат - трябва да смениш депферите си или по-лесно да си смениш направо амортесьорите. Превантивно може да направиш същата операция за предните амортесьори. Техните пружини са по-склонни да се чупят в краищата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StelaStoyanova 41 #17 Отговорено 28 Април, 2016 И аз карам със същия размер. Утре ще направя преглед,дано да намеря проблема :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #18 Отговорено 17 Юли, 2016 Здравейте колеги, Ето че реших да посмъкна хондата и искам да взема регулируемо окачване, но не знам какво. Загледах тези на FK Automotive, но не знам колко са добри. Причината да искам регулируемо окачване е лятото да мога повечко да я смъквам, а зимата да я дигна малко за да не е снегорин Какво бихте ме посъветвали ? Някое от тези окачвания ли да бъде: Линк1-SMHO1501 , Линк2-TAGWHO01 , Линк3-30409906 или да гледам за друго ? Бюджета ми е към 600-700лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #19 Отговорено 26 Юли, 2016 Каквото и да вземеш за парите си е добре,все едни и същи са тези разлика има в твърдостта на пружимите като червените би трябвало да са най-твърди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StormTrooper 4 #20 Отговорено 26 Юли, 2016 Днес загледах и тези койлове: Линк , но не ги знам като марка, за 830лв с доставка сигурно е добре. Някой знае ли нещо за тях ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #21 Отговорено 5 Август, 2016 Това ми прилича на китайска реплика,но друго немога да кажа,немисля че си заслужава парите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Станимир_пм 4 #22 Отговорено 2 Септември, 2016 Колеги имате ли представа от къде мога да си закупя пружини 40/40, разполагам с 200лв... В kz tuning няма налични на FK, а неискам да копувам регулеруеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове