Jump to content
StormTrooper

Окачване 6-та ген.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Колата е Civic EK3 (D15Z6) и е със стоково окачване. Проблема е че лявата страна мисля че почва да отпуска(става по-ниска от дясната). И затова мисля да сменя окачването и отпред и отзад. Бихте ли предложили какво окачване да й взема? Спортно окачване, регулируемо ? Каква марка, от къде е най-добре да го взема. Ще съм благодарен. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликата - виж пружините ти от съответната страна дали не са счупени. Очевидно това е проблем с този тип пружини.

Аз имах счупена пружина на предния ляв амортесьор. Обикновенно се чупят в най-горната си част от страната на шасито. При последната намотка. Трябва да се наведеш хубаво и да огледаш добре,аз го забелязах сравнително скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво мислите за FK Automotive High Tec 40-40 ? Четох мнения из форума и казват че не е лошо за града. Повече ли ще се усещат неравностите от стоково окачване ?

Редактирано от StormTrooper

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Не мисля, че има как да сравняваш нещо стоково със спортно отностно окачването и да питаш дали ще се усещат неравностите повече. Отговора ще варира от "да" до "в пъти повече". Идеята на спортното е да ти направи колата по-стабилна, по-твърда, за да може да се подобри поведението и на пътя. Като я прави по-твърда, следователно я прави и по-чувствителна на нашите пътища.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш само спортни пружини на сток амортисьор не е чак толкова голяма разликата във возията.Поне при мен не усещам голяма разлика ,но зависи и от пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакво ФК, ужасно е!(много твърдо и не е готина возията, тънки пари-лоша возия), може да си боцнеш само пружнини, ако търсиш да ти е като стоковото и все пак да е малко-по твърдо си търси прогресивни пружини(погледни в нета), като ти предлагам Eibach ,защото си вози меко и приятно, малко по-ниско и по-спортно(Идеално за града). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пружини Eibach на какви амортисьори бихте препоръчали да се сложат. Защото четох че ако ги сложа на стоковите амортисьори, те лесно ще се съсипят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за втория пост. Разгледах за пружини Eibach и се спрях на Eibach Pro-Kit (E4020-140). Поразгледах и за амортисьори, но там се чудя между Bilstein и Koni, и повече ми допадат конитата, но какви конита и от къде е добре да ги взема? Може ли да споделите за разликите между червени и оранжеви конита. Кои ще са по-добри за ежедневно каране в градски условия? Знам че жълтите са по-твърди и затова ги отписвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези Eibach свалят само 35мм, така че нищо няма да им стане на стоковите амортисьори, не се притеснявай. Жълтото кони се регулира на твърдост, а по новите и на височина. Оранжевите са бюджетния вариант на кони за ъпгрейд на стоковте, както и червените( малко не знам каква точно е разликата).Червеното също се регулира на височина, но не и на твърдост. Принципно ги редят червено, оранжево и жълто(като най-добро).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли мнение за пружини FK положителни и отрицателни. Благодаря предварително

http://www.kz-tuning.com/index.php?seo=%D0%A1%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%20%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8%20Honda%20Civic%206gen%201996-2001&mod=product&show=2537

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата и за друг въпрос, за да не пускам нова.
От скоро забелязвам че има разлика във височината от двете страни на предницата. Лявата страна е малко по-ниска от дясната - с около пръст разлика. На какво може да се дължи това ? Амортисьори, пружини, носачи ? Преди няколко дни смениха тампоните на носачите и шарнирите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупена пружина е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупена пружина в горната й част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!И аз реших да ползвам тази тема за един въпрос.Амортисьорите ми уж са „здрави” ,но в последно време при возене на някой на задната седалка едната гума опира в калника и след няколко спадания на гумата при последното ходене на гумаджия ми се наложи да я изхвърля,защото цялата беше наядена отвътре,а има разстояние от калника до гумата. Някой да се е сблъсквал с този проблем? Намекнаха ми за оси или нещо от този род... Много ще благодарна за някакво мнение :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Първо трябва да си провериш джантите. Ако са много изнесени и гумите са много широки това може да е една от причините.Аз съм с 6.5 инча широка джанта 15-ка с гуми 195/50. Никога не ми се е случвало да опира гумата в калника.

      Второто нещо, което можеш да погледнеш е задните амортесьори. Първо може да погледнеш стойката на колата, ако ти се струва леко наклонена е възможно да имаш счупена пружина. Обикновенно тези пружини се чупят в горната си част, затова трябва наистина да застанеш под колата и да имаш добър поглед към целия амортесьор.Пружината се чупи точно в последната си намотка, в която се изравнява за чашката, за да може да легне хубаво.

      След като си се уверила, че пружините не са счупени погледни демпферите. Това е цилиндъра вътре в пружината. Този цилиндър трябва да има гумен предпазител. Повдигни го. Гледай за омасляване и дали ще ти остави много масло по пръста. Принципно трябва да има малко масло. При нормален демпфер трябва пръста ти да се усеща леко омаслен, но не и да има капки масло по него. Ако това е случат - трябва да смениш депферите си или по-лесно да си смениш направо амортесьорите.

      Превантивно може да направиш същата операция за предните амортесьори. Техните пружини са по-склонни да се чупят в краищата си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам със същия размер. Утре ще направя преглед,дано да намеря проблема :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Ето че реших да посмъкна хондата и искам да взема регулируемо окачване, но не знам какво. Загледах тези на FK Automotive, но не знам колко са добри. Причината да искам регулируемо окачване е лятото да мога повечко да я смъквам, а зимата да я дигна малко за да не е снегорин :D Какво бихте ме посъветвали ? Някое от тези окачвания ли да бъде: Линк1-SMHO1501Линк2-TAGWHO01Линк3-30409906 или да гледам за друго ? Бюджета ми е към 600-700лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да вземеш за парите си е добре,все едни и същи са тези разлика има в твърдостта на пружимите като червените би трябвало да са най-твърди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес загледах и тези койлове: Линк , но не ги знам като марка, за 830лв с доставка сигурно е добре. :D Някой знае ли нещо за тях ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на китайска реплика,но друго немога да кажа,немисля че си заслужава парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имате ли представа от къде мога да си закупя пружини 40/40, разполагам с 200лв... В kz tuning няма налични на FK, а неискам да копувам регулеруеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...