divak 7 #1 Публикувано 19 Февруари, 2016 Здравейте, От скоро се появи странен шум от към скоростите, на първа, втора, трета при подаване на газ се появява шум подобен на стържене, в Бултрако ми казаха че е лагер на съединител, след това при други майстори ходих и тяхната диагноза бе - лагер на първичен вал. На леко натиснат педал на съединителя, шума изчезва, при висока скорост също изчезва звука.Препоръчайте къде евентуално се прави подобен ремонт за подмяна на въпросният лагер...ако това е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #2 Отговорено 28 Февруари, 2016 Колега,онзи ден отварях кутията за подобна процедура,ще ти кажа само да караш така докато не се разпадне а това мобе и да надмине 2-3г,и направо да слагаш друга,не искам да те плаша ,но лагер един бр на първичен вал е около 90-140лв,бз труда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 28 Февруари, 2016 (Редактирано) Ти голям съвет му даде, да кара докато счупи кутията. Кутия за твоята кола е между 50 и 100 лв, за 8 генерация кутията дали ще е толкова а? Лагера на вала към съединителя струва не повече от 50-60 лв оригинален от хонда (в Англия е точно 17 паунда), този който е от другата страна на вала е по-скъп към 130-150 лв, труда по кутията ще е 150-200 лв зависи от сервиза. Редактирано 28 Февруари, 2016 от Wyvern 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDAMAN-NASKO 0 #4 Отговорено 13 Март, 2016 Здравей колега, карам хонда сивик аеродек D15Z8 и имам същият проблем. Пиши моля ако разбереш какво точно е и къде си правил ремонта. Мерси предварително Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #5 Отговорено 14 Март, 2016 Ти голям съвет му даде, да кара докато счупи кутията. Кутия за твоята кола е между 50 и 100 лв, за 8 генерация кутията дали ще е толкова а? Лагера на вала към съединителя струва не повече от 50-60 лв оригинален от хонда (в Англия е точно 17 паунда), този който е от другата страна на вала е по-скъп към 130-150 лв, труда по кутията ще е 150-200 лв зависи от сервиза. Имах предвид,че може да кара така доста време,иначе в интерес на истината незнаех,че частите на 6та и 8ма са на едни цени,защото и моите лагери са толкова.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #6 Отговорено 1 Юни, 2016 Здравейте, Смених лагера сепаратора на съчмите бе заминал, ще пусна снимки да видите за какво става на въпрос, когато ти казват, че е сменено маслото на кутията а всъщност не е пипано откакто е налято . Запознах се с човека който внася лагери ... не са толкова скъпи, с ремонта излезе 70 лв, Намерих и майстор който работи добре и не е цифроман., та ако някой има подобен проблем да пише на лична за да не стават реклами на сервизи и магазини. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 1 Юни, 2016 брех аз за моята седма тръшнах 500 кинта за 3 лагера ,ти как така тънко си минал ?За моята само хонда ги произвежда и няма тънки лайсни там -ти какви лагери си намерил ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #8 Отговорено 2 Юни, 2016 Хонда не произвеждат лагери , лагерите са на TNT, за 8-ца лагера на първичният вал е 97 лева в Бултрако, същият лагер TNT TM-SC05C59 e под 30 лева. За да не става реклама на майстор - разглобяване пред мен, проверка дали е само лагер и дали има наранена циментация по скоростите и диференциала, след това смяна на лагер и събиране - 50 лева. Просто при мен всичко стана случайно и с голяма доза късмет и познанства. Беше прецакан само лагера, нямаше нараняване на зъбчатки, а се притеснявах да не е това, защото звукът който се чуваше бе доста притеснителен.Фирми и майстори на лична само. Става въпрос за София, и въпреки, че за 3 месеца се наслушах на всякакви простотии, се оказа, че за хора със нужният ценз и образование, 6-степенна скоростна кутия не е чак такъв вишизъм. Бягайте далече от гайкаджии че там ученето не отговаря на дрънкането на глупости. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 2 Юни, 2016 Приятеля ти скоростни кутии ли прави ,ако е така ,няма чудно че сте я направили .Тука даже и големите сервизи дето не отказват нищо да правят ,нито двигатели нито нищо ,само и само да вземат някой лев ,стане ли въпрос за скоростна кутия и нещат.Или казват можем да ти я свалим и занесем на майстор по кутиите и после да ти я сложим.Било много сложно и трябвали специални инструменти ,някои от които сами майсторите си правели . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #10 Отговорено 5 Юни, 2016 Да бе, то е ясно,че ако гледаш клипчета после си самоук, но нова кутия е 6 бона, твоя приятел ще поеме ли риска , отделно мислех сам да си го сменям, но инвестирането в подемник и гледане на клипове нещо не ме грабна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #11 Отговорено 5 Юни, 2016 Това е лагера на пътвичният вал, или поне това което бе останало от него. https://drive.google.com/open?id=0B6xx3YwCddQzZTgycml0WXdhTVE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #12 Отговорено 6 Юни, 2016 Колега на колко километра е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #13 Отговорено 21 Юни, 2016 по километраж - 170к , но според мен е поне двойно. При това си състояние лагера вие на свободна и се чува отвън, на 1,2 3 и 4 все едно всеки момент нещо ще се отчупи и ще падне на земята - вой мамата си трака. Ромоленето бе за кратко но пътувам доста с нея и така и не ме впечатли . Сега с новият лагер се държи добре, няма наранена циментация по зъбчатките на скоростите и диференциала. Сепаратора бе на дъното уловен от магнитите и не бе нанесъл щети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #14 Отговорено 23 Юни, 2016 Новият е същият като стария, няма разлика, единствено в цената - 97 от Бултрако и 26 от вносителя, по горе съм написал модела TNT TM-SC05C59. Целият проблем е в това, че като кажат че са сменили маслото всъщност не са сменяли нищо, а за да провериш дали е така, трябва да се вдига колата и да се гледа пробката - поне при мен имам 4 смени документирани а се оказа че пробката е със фабричният силикон по нея. Но както казах по-нагоре, майсторите гледат клипове в ютуб и след това са спецове , механиците са кът тук в София, всеки разбира и има сервиз...Кутията е обикновена 6-степенна и не е нищо сложно за хора които разбират и са внимавали в МЕИ-то, за останалите е сложна космическа японска неземна технология, и по възможност бягайте от вторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #15 Отговорено 24 Юни, 2016 Гледай сега, не може да се сменят консумативи току така, ако съм на село, и след това хвана и лисна маслото в реката а филтрите хвърля силно на някъде може .. и ако караш варница на колелета и едни 10лв за маслото са ти проблем, тогава може. Но когато не те интересува и не искаш да си губиш времето с такива неща, просто се обръщаш за помощ към квалифицирани лица и разчиташ те да го направят. Когато тези лица са гледали клипове и са придобили майсторска степен е страшно. Тези лагери също са консумативи (щом го продават отделно), но при неправилно сервизиране или майстор който с риск да си плюе на репутацията е решил да ги изкара тези 10 лева без да е свършил работа се получават винаги такива неща, след определен период на експлоатация, това масло вече е загубило голяма част от смазочните си свойства и е за смяна, иначе се увеличава триенето, работната температура и разкаляване на елемента и тн. Извода до който стигнах докато си оправя проблема е, че в София е пълно с гайкаджии и лаладжии, а в момента в който те видят, че си цениш времето, рязко стават клоуни цифромани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове