Jump to content
divak

Лагер на първичен вал.

Recommended Posts

Здравейте,

От скоро се появи странен шум от към скоростите, на първа, втора, трета при подаване на газ се появява шум подобен на стържене, в Бултрако ми казаха че е лагер на съединител, след това при други майстори ходих и тяхната диагноза бе - лагер на първичен вал. На леко натиснат педал на съединителя, шума изчезва, при висока скорост също изчезва звука.Препоръчайте къде евентуално се прави подобен ремонт за подмяна на въпросният лагер...ако това е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,онзи ден отварях кутията за подобна процедура,ще ти кажа само да караш така докато не се разпадне а това мобе и да надмине 2-3г,и направо да слагаш друга,не искам да те плаша ,но лагер един бр на първичен вал е около 90-140лв,бз труда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти голям съвет му даде, да кара докато счупи кутията. Кутия за твоята кола е между 50 и 100 лв, за 8 генерация кутията дали ще е толкова а? Лагера на вала към съединителя струва не повече от 50-60 лв оригинален от хонда (в Англия е точно 17 паунда), този който е от другата страна на вала е по-скъп към 130-150 лв, труда по кутията ще е 150-200 лв зависи от сервиза.

Редактирано от Wyvern
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

карам хонда сивик аеродек D15Z8 и имам същият проблем. Пиши моля ако разбереш какво точно е и къде си правил ремонта.

 

Мерси предварително

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти голям съвет му даде, да кара докато счупи кутията. Кутия за твоята кола е между 50 и 100 лв, за 8 генерация кутията дали ще е толкова а? Лагера на вала към съединителя струва не повече от 50-60 лв оригинален от хонда (в Англия е точно 17 паунда), този който е от другата страна на вала е по-скъп към 130-150 лв, труда по кутията ще е 150-200 лв зависи от сервиза.

Имах предвид,че може да кара така доста време,иначе в интерес на истината незнаех,че частите на 6та и 8ма са на едни цени,защото и моите лагери са толкова..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Смених лагера сепаратора на съчмите бе заминал, ще пусна снимки да видите за какво става на въпрос, когато ти казват, че е сменено маслото на кутията а всъщност не е пипано откакто е налято :). Запознах се с човека който внася лагери ... не са толкова скъпи, с ремонта излезе 70 лв, Намерих и майстор който работи добре и не е цифроман., та ако някой има подобен проблем да пише на лична за да не стават реклами на сервизи и магазини.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock: брех аз за моята седма тръшнах 500 кинта за 3 лагера ,ти как така тънко си минал ?За моята само хонда ги произвежда и няма тънки лайсни там -ти какви лагери си намерил ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда не произвеждат лагери :), лагерите са на TNT, за 8-ца лагера на първичният вал е 97 лева в Бултрако, същият лагер  TNT TM-SC05C59 e под 30 лева. За да не става реклама на майстор - разглобяване пред мен, проверка дали е само лагер и дали има наранена циментация по скоростите и диференциала, след това смяна на лагер и събиране - 50 лева. Просто при мен всичко стана случайно и с голяма доза късмет и познанства. Беше прецакан само лагера, нямаше нараняване на зъбчатки, а се притеснявах да не е това, защото звукът който се чуваше бе доста притеснителен.Фирми и майстори на лична само. Става въпрос за София, и въпреки, че за 3 месеца се наслушах на всякакви простотии, се оказа, че за хора със нужният ценз и образование, 6-степенна скоростна кутия не е чак такъв вишизъм. Бягайте далече от гайкаджии че там ученето не отговаря на дрънкането на глупости.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятеля ти скоростни кутии ли прави ,ако е така ,няма чудно че сте я направили .Тука даже и големите сервизи дето не отказват нищо да правят ,нито двигатели нито нищо ,само и само да вземат някой лев ,стане ли въпрос за скоростна кутия и нещат.Или казват можем да ти я свалим и занесем на майстор по кутиите и после да ти я сложим.Било много сложно и трябвали специални инструменти ,някои от които сами майсторите си правели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, то е ясно,че ако гледаш клипчета после си самоук, но нова кутия е 6 бона, твоя приятел ще поеме ли риска ;) , отделно мислех сам да си го сменям, но инвестирането в подемник и гледане на клипове нещо не ме грабна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на колко километра е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по километраж - 170к , но според мен е поне двойно. При това си състояние лагера вие на свободна и се чува отвън, на 1,2 3 и 4 все едно всеки момент нещо ще се отчупи и ще падне на земята - вой мамата си трака. Ромоленето бе за кратко но пътувам доста с нея и така и не ме впечатли :) . Сега с новият лагер се държи добре, няма наранена циментация по зъбчатките на скоростите и диференциала. Сепаратора бе на дъното уловен от магнитите и не бе нанесъл щети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият е същият като стария, няма разлика, единствено в цената - 97 от Бултрако и 26 от вносителя, по горе съм написал модела TNT TM-SC05C59. Целият проблем е в това, че като кажат че са сменили маслото всъщност не са сменяли нищо, а за да провериш дали е така, трябва да се вдига колата и да се гледа пробката - поне при мен имам 4 смени документирани а се оказа че пробката е със фабричният силикон по нея. Но както казах по-нагоре, майсторите гледат клипове в ютуб и след това са спецове :), механиците са кът тук в София, всеки разбира и има сервиз...Кутията е обикновена 6-степенна и не е нищо сложно за хора които разбират и са внимавали в МЕИ-то, за останалите е сложна космическа японска неземна технология, и по възможност бягайте от вторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай сега, не може да се сменят консумативи току така, ако съм на село, и след това хвана и лисна маслото в реката а филтрите хвърля силно на някъде може .. и ако караш варница на колелета и едни 10лв за маслото са ти проблем, тогава може. Но когато не те интересува и не искаш да си губиш времето с такива неща, просто се обръщаш за помощ към квалифицирани лица и разчиташ те да го направят. Когато тези лица са гледали клипове и са придобили майсторска степен е страшно. Тези лагери също са консумативи (щом го продават отделно), но при неправилно сервизиране или майстор който с риск да си плюе на репутацията е решил да ги изкара тези 10 лева без да е свършил работа се получават винаги такива неща, след определен период на експлоатация, това масло вече е загубило голяма част от смазочните си свойства и е за смяна, иначе се увеличава триенето, работната температура и разкаляване на елемента и тн. Извода до който стигнах докато си оправя проблема е, че в София е пълно с гайкаджии и лаладжии, а в момента в който те видят, че си цениш времето, рязко стават клоуни цифромани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...