Jump to content
Blue Dragon

Хонда ЦРВ 1 ген. 147 к. с. прекъсва

Recommended Posts

Който има желание и нерви да изгледа това клипче и да сподели мнение.

 

https://youtu.be/kUpitj-0MJ8

 

В случая двигателя запалва първоначално сутринта рано при температура на въздуха около 5-6 градуса. От клипчето се вижда, че първоначално първите 10-на секунди работата на мотора е перфектна, няма прекъсване и не тресе. След това изведнъж започва да прекъсва неравномерно и оборотите започват да играят (по принцип като е по-студено е още по-осезаемо и стрелката на оборотомера се мърда повече, а периода на прекъсване е по-дълъг). Когато двигателят загрее до около 35 градуса прехвърля на газ, след което пак има прекъсване, но е много рядко и постепенно изчезва съвсем. При напълно загрял двигател прекъсване няма - нито на газ, нито на бензин. Дистрибутарната капачка е чисто нова. При старата положението беше малко по-зле, но на нея електродите бяха доста изядени. Свещите са чисто нови (на около 2 хил. км) - Беру с разстояние между електродите 0,8 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно се касае за загуба на вакуум...маркучета,гарнитури и т.н.Вакуума пък зависи от компресията и въздушния филтър.Това може да се диагностицира със скенер или през софтуера на газовата,която също вижда вакуума.След запалване сместа е богата,оборотите са над минималните и вакуума е висок.В процес на загряване на двигателя МПХ се затваря и оборотите падат.Обратната връзка по ламбда сонда вече работи.В тоя режим като се появи прекъсването трябва дас е следи ламбдата и вакуума.При изправна ситема вакуума е 0,3-0,31 бара.При нов двигател е 0.27-0,28 бара.Над 0.33 бара на затворен дросел вече имаме загуба на вакуум или лоша компресия.

Това е първото,което бих проверил.Тези измервания важат след базисно обучаване на празен ход и аванс евентуално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премери компресията на двигателя когато е студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ми се струва,че губи единият цилиндър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Policeman, то е ясно че прексва работния такт на поне един от цилиндрите.

 

Янушев, компресия не съм мерил, но ми се струва, че ако тя не е наред няма да работи никак добре като запали, а както се вижда от клипчето първите 10-на секунди няма никакво прекъсване, почва да прекъсва след това и то пак не е някакво равномерно прекъсване, а общо взето когато си иска - и според мен не на един и същи цилиндър.

 

Japanese fever, не съм сменял кабели на свещите, но ако бяха те би трябвало да прекъсва и когато е топъл мотора. За NGK-то си прав. Като я взех колата беше със свещи Бош някакви, които бяха видимо за смяна и ги смених са такива, каквито ми препоръчаха за каране на газ. Лошото е, че не помня (не ми е направило впечатление поне) дали така прекъсваше със старите свещи, които за съжаление изхвърлих веднага. Ако ги бях запазил, щях да пробвам с тях как ще е.

Редактирано от Blue Dragon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата: Двигателят продължава да си прекъсва по същия начин дори и като достигне 40 градуса, това обаче само на бензин и то доста по-рядко отколкото когато е студен. На газ прекъсване няма. Няма обаче как да пробвам дали ще прекъсва на газ студена, защото нямам такава опция на газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сигурен ли си, че газовата няма аварийно палене?

Моята е като преди да дам на контакт и да паля задържа бутона на газовата докато запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм пробвал в интерес на истината така да паля директно на газ. Иначе замерих съпротивленията на кабелите с мултицета (на 20 килоома) - на 1-ви цилиндър показва 11,89, на втори цилиндър - 9,98, на трети цилиндър - 8,82 и на четвърти - 6,62.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на Маркони и най-вече на Слави проблемът се разреши. Всъщност след още няколко заслушвания се оказа, че моторът прекъсва, дори и когато е топъл, но само на бензин. На газ е бетон. След като изпратих снимки на свещите на Слави, той ми препоръча да ги махна, защото били студени и изобщо не били за моя мотор. Днес ги смених с каквито пише по каталог - NGK RF6 и о, чудо! Няма прекъсване, припукване и други такива мизерии. Оборотите заспаха, изобщо не играят. Чак не мога да повярвам, че от едни свещи, и то нови, може да се случат такива мизерии. Предполагам, че някоя от тях е била дефектна и затова се е получавала такава аномалия.

Редактирано от Blue Dragon
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ай ся, по книжка обикновено са NGK или Denso. А специалните за газ според мене са излишно бъркане в джоба. Иридиевите вършат идеална работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да се похваля, че и разхода значително падна, особено извънградско. Преди трудно я свалях под 12/100 газ, сега разхода е около 10-11.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...