Blue Dragon 4 #1 Публикувано 17 Февруари, 2016 Който има желание и нерви да изгледа това клипче и да сподели мнение. https://youtu.be/kUpitj-0MJ8 В случая двигателя запалва първоначално сутринта рано при температура на въздуха около 5-6 градуса. От клипчето се вижда, че първоначално първите 10-на секунди работата на мотора е перфектна, няма прекъсване и не тресе. След това изведнъж започва да прекъсва неравномерно и оборотите започват да играят (по принцип като е по-студено е още по-осезаемо и стрелката на оборотомера се мърда повече, а периода на прекъсване е по-дълъг). Когато двигателят загрее до около 35 градуса прехвърля на газ, след което пак има прекъсване, но е много рядко и постепенно изчезва съвсем. При напълно загрял двигател прекъсване няма - нито на газ, нито на бензин. Дистрибутарната капачка е чисто нова. При старата положението беше малко по-зле, но на нея електродите бяха доста изядени. Свещите са чисто нови (на около 2 хил. км) - Беру с разстояние между електродите 0,8 мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 17 Февруари, 2016 Най вероятно се касае за загуба на вакуум...маркучета,гарнитури и т.н.Вакуума пък зависи от компресията и въздушния филтър.Това може да се диагностицира със скенер или през софтуера на газовата,която също вижда вакуума.След запалване сместа е богата,оборотите са над минималните и вакуума е висок.В процес на загряване на двигателя МПХ се затваря и оборотите падат.Обратната връзка по ламбда сонда вече работи.В тоя режим като се появи прекъсването трябва дас е следи ламбдата и вакуума.При изправна ситема вакуума е 0,3-0,31 бара.При нов двигател е 0.27-0,28 бара.Над 0.33 бара на затворен дросел вече имаме загуба на вакуум или лоша компресия. Това е първото,което бих проверил.Тези измервания важат след базисно обучаване на празен ход и аванс евентуално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 17 Февруари, 2016 Премери компресията на двигателя когато е студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #4 Отговорено 18 Февруари, 2016 Що ми се струва,че губи единият цилиндър? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Blue Dragon 4 #5 Отговорено 18 Февруари, 2016 (Редактирано) Policeman, то е ясно че прексва работния такт на поне един от цилиндрите. Янушев, компресия не съм мерил, но ми се струва, че ако тя не е наред няма да работи никак добре като запали, а както се вижда от клипчето първите 10-на секунди няма никакво прекъсване, почва да прекъсва след това и то пак не е някакво равномерно прекъсване, а общо взето когато си иска - и според мен не на един и същи цилиндър. Japanese fever, не съм сменял кабели на свещите, но ако бяха те би трябвало да прекъсва и когато е топъл мотора. За NGK-то си прав. Като я взех колата беше със свещи Бош някакви, които бяха видимо за смяна и ги смених са такива, каквито ми препоръчаха за каране на газ. Лошото е, че не помня (не ми е направило впечатление поне) дали така прекъсваше със старите свещи, които за съжаление изхвърлих веднага. Ако ги бях запазил, щях да пробвам с тях как ще е. Редактирано 18 Февруари, 2016 от Blue Dragon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Blue Dragon 4 #6 Отговорено 21 Февруари, 2016 Малко развитие по темата: Двигателят продължава да си прекъсва по същия начин дори и като достигне 40 градуса, това обаче само на бензин и то доста по-рядко отколкото когато е студен. На газ прекъсване няма. Няма обаче как да пробвам дали ще прекъсва на газ студена, защото нямам такава опция на газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #7 Отговорено 21 Февруари, 2016 Пробвай с температурен датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #8 Отговорено 21 Февруари, 2016 Колега сигурен ли си, че газовата няма аварийно палене? Моята е като преди да дам на контакт и да паля задържа бутона на газовата докато запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Blue Dragon 4 #9 Отговорено 21 Февруари, 2016 Ами не съм пробвал в интерес на истината така да паля директно на газ. Иначе замерих съпротивленията на кабелите с мултицета (на 20 килоома) - на 1-ви цилиндър показва 11,89, на втори цилиндър - 9,98, на трети цилиндър - 8,82 и на четвърти - 6,62. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Blue Dragon 4 #10 Отговорено 22 Февруари, 2016 (Редактирано) Благодарение на Маркони и най-вече на Слави проблемът се разреши. Всъщност след още няколко заслушвания се оказа, че моторът прекъсва, дори и когато е топъл, но само на бензин. На газ е бетон. След като изпратих снимки на свещите на Слави, той ми препоръча да ги махна, защото били студени и изобщо не били за моя мотор. Днес ги смених с каквито пише по каталог - NGK RF6 и о, чудо! Няма прекъсване, припукване и други такива мизерии. Оборотите заспаха, изобщо не играят. Чак не мога да повярвам, че от едни свещи, и то нови, може да се случат такива мизерии. Предполагам, че някоя от тях е била дефектна и затова се е получавала такава аномалия. Редактирано 22 Февруари, 2016 от Blue Dragon 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 26 Февруари, 2016 Е ай ся, по книжка обикновено са NGK или Denso. А специалните за газ според мене са излишно бъркане в джоба. Иридиевите вършат идеална работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Blue Dragon 4 #12 Отговорено 7 Март, 2016 Мога да се похваля, че и разхода значително падна, особено извънградско. Преди трудно я свалях под 12/100 газ, сега разхода е около 10-11. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове