heineken911 13 #1 Публикувано 10 Февруари, 2016 Здравейте колеги, търсих но не открих подобна тема, за това пускам нова. Тъй като двигателя ми е Д16А8 от ЦРХ, а радиатора е оригиналния за Сивик 5-та, колата постоянно прегрява. Гледам радиатора на ЦРХ-а изглежда почти двойно по-голям от на Сивика и си мисля, че причината е точно в това. Въпроса ми е може ли да си сложа по-голям радиатор, например от ЦРХ? Или от друга Хонда? Нямам хидравлика, нямам климатик, така, че отпред в коша имам доста място. Какъв радиатор мога да си сложа с най-малко преправяния? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 10 Февруари, 2016 42мм или 55 мм ,продават се за Сивика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 10 Февруари, 2016 Можеш да сложиш по-голям,щом нямаш клима,но ще иска доста преправяне.По-лесното е да купиш спортен алуминиев радиатор,който е по-дебел и да замениш твоя както аз направих.Новия радиатор ще има и по-добро топлоотдаване защото с времето се намачкват ламелите и се набиват с боклуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #4 Отговорено 11 Февруари, 2016 По принцип и аз бих искал да купя един алуминиев радиатор и да не се занимавам да слагам по-голям, но в момента нямам финансовата възможност за такова нещо. Като ги гледам вървят за по 200-300 лв. За това идеята ми е да намеря някакъв по-голям втора ръка. Но въпроса е от кой модел може да пасне?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #5 Отговорено 11 Февруари, 2016 Моя нов го взех за 150лв.Всичко може да стане въпрос на желание и умения! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #6 Отговорено 12 Февруари, 2016 Според мен проблема не е в радиатора,няма как двигатели от рода на б сериите да работят безпроблемно със въпросния малък радиатор а адин д16а8 да има проблем ,говорейки за ежедневен автомобил. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 12 Февруари, 2016 В конкретния случай няма значение с колко литра антифриз е проектиран двигателя. D16Z6 и B16A2 работят с малкия радиатор без проблем и са със същата кубатура както и д16а8. Едиствената разлика е че на б16 радиатора е с малко по-дебела пита. Но има много б16-ки които работят и с малкия радиатор за д-серия. Проблема както каза колегата Ставрев е някъде другаде: запушен радиатор, стар термостат, стара водна помпа, датчици или гарнитура на глава в краен случай. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 12 Февруари, 2016 Или запушен радиатор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
heineken911 13 #9 Отговорено 14 Февруари, 2016 Благодаря ви за мненията! Имам един познат майстор, ще му занеса колата да ми направи една ревизия на охладителната система и да видим какво ще стане. Аз се съмнявах от размера на радиатора, защото като гледам при ЦРХ-а изглежда доста по-голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lud fen 0 #10 Отговорено 16 Февруари, 2016 Здравей колега ! Имах една 5 ген садан карах я 7 години. Още на първата година като я купих, имах проблем с радиатора и приспособих от лада 1500, заедно с перката . Мисля че е бронзов или меден. Занесох го на аргон да му заварят 2 шпилки отдолу и 1 отгоре за закрепването. Никога не съм имал проблем след това с радиатор. Загряваше си нормално и парното беше ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове