stills 0 #1 Публикувано 7 Февруари, 2016 Колеги, колата е Prelude 2.0 5 gen. Сутрин на студен двигател нивото на антифриза в радиатора е до горе, но в казанчето отстрани него няма нищо. Там трябва ли да се налива или е за някакъв излишен антифриз- като преливник? Майстора ми каза, че този мотор не са с разширително казанче ( с MIN и MAX), а се гледало просто радиатора да е пълен до горе. Така ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stills 0 #2 Отговорено 7 Февруари, 2016 Сега пак разгледах. Има антифриз в казанчето. Някъде малко над долната част на щипката на казанчето (където се закрепва). Незнам до къде трябва да е точно, защото не виждам да е разграфено. Нивото съм го отбелязал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 204 #3 Отговорено 7 Февруари, 2016 (Редактирано) Аз имам същият въпрос. Нивото в казанчето е малко над минимума. Съвсем малко, може би половин см. Да доливам ли? И какъв цвят - знам, че червеният бил най-добро за Хонда, ама проблем ли е, ако смеся цветовете? Редактирано 7 Февруари, 2016 от Cyreon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stills 0 #4 Отговорено 7 Февруари, 2016 Видях къде се намира MIN-MAX. Като погледнеш казанчено от дясно долу се виждат две по-дебели изпъкнали черти. Моето е на MAX, но ако се наложи от къде се долива- през капачката на радиатора или направо в казанчето? Досега съм карал само коли без капачки на радиатора и си доливаш от казанчето. Та затова сега разпитвам като първолак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #5 Отговорено 7 Февруари, 2016 Правиш си в казанчето да е между мин и макс.Ако му дойде много в радиатора го връща в казанчето,а ако е малко си дърпа от там. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #6 Отговорено 7 Февруари, 2016 (Редактирано) Правиш си в казанчето да е между мин и макс.Ако му дойде много в радиатора го връща в казанчето,а ако е малко си дърпа от там. Малко допълнение: Ако в казанчето няма течност при загрял мотор, като изстине смучи въздух, което не е хубаво. На студен мотор трябва нивото да ти е между минимума и максимума. Редактирано 7 Февруари, 2016 от skuck 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stills 0 #7 Отговорено 7 Февруари, 2016 Благодаря колеги! А самото казанче виждавм, че е на нещо като зъбче хванато за коша. Освен маркучето на капачката, по друг начин не е свързано със системата нали? В смисъл ако го дръпна нагоре да го извадя, отдолу няма маркучета и други такива? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 7 Февруари, 2016 Няма, ма що ти е да го вадиш?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stills 0 #9 Отговорено 7 Февруари, 2016 Ами понеже като цяло съм почистил повечето детайли в коша и казанчета и така нататък. Искам малко да го почистя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brymbrym 1 #10 Отговорено 23 Февруари, 2016 На Сивика е дърпаш и вадиш без проблем. Ама това с антифриза си е голяма мистерия и при мен е така все изчезва, днес го има утре не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове