ivko_1 67 #1 Публикувано 6 Февруари, 2016 Някой има ли идеи...всички ремъци свалени и пак се чува без промяна...водна помпа или хлабав ремък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 6 Февруари, 2016 Едно от двете ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #3 Отговорено 6 Февруари, 2016 Демферна шайба ... ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #4 Отговорено 6 Февруари, 2016 Демферна шайба ... ?Тия дни ще бъде сменена и тя с обикновена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #5 Отговорено 6 Февруари, 2016 https://youtu.be/LXkJJtDPOvw Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #6 Отговорено 7 Февруари, 2016 Днес отворих ангренажа... Ролката си е ок... Водната помпа...пърфект Ангр. Ремък...стори ми се хлабав и го опънах още... Задвижваща шайба с пистовите ремъци...без демпфер... Резултат от тричасовото ровене....0 Тропането си стои... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #7 Отговорено 8 Февруари, 2016 Биелен лагер,но само като предположение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #8 Отговорено 8 Февруари, 2016 Алтернатор? Има там едни лагери, дет се разбиват. Идея давам само. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 8 Февруари, 2016 От видеото тропането ми прилича на ромолене, затова ако си сменял ангренажен ремък виж и тези теми: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41827&do=findComment&comment=368244 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=80279&do=findComment&comment=1057316409 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60778&do=findComment&comment=1057208348 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #10 Отговорено 8 Февруари, 2016 Пробвано е без алтернатор, хидравлика и компресор на климатик... Ако беше лагер за тая година дето и раздавам гас...щеше да си покаже И преди и след смяна на ангренажа си ромоли... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demonj 4 #11 Отговорено 8 Февруари, 2016 колега ,провери си луфта на клапаните,да не излезе нещо все пак от там да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #12 Отговорено 8 Февруари, 2016 Гледах клипчето.Звука който чувам ми прилича на спукан изпускателен колектор или гарнитурата му Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #13 Отговорено 8 Февруари, 2016 колега ,провери си луфта на клапаните,да не излезе нещо все пак от там да е Лично съм ги регулирал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #14 Отговорено 8 Февруари, 2016 Гледах клипчето.Звука който чувам ми прилича на спукан изпускателен колектор или гарнитурата му Два колектора пробвани...без ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #15 Отговорено 8 Февруари, 2016 Съединител комплект, маховик и скоростна кутия също сменени без резултат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #16 Отговорено 8 Февруари, 2016 Задвижваща шайба с пистовите ремъци...без демпфер... Защо без демпфер? И на кое казвате демпфер? Шайбата е плътно желязо...няма гума в нея...заводски е плътна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #17 Отговорено 8 Февруари, 2016 Защо не намериш една оригинална с гума и да пробваш? И по пинцип съм чел на няколко места, че като махнеш демпфера може да очакваш само преблеми, включително по-бързо заминаване на водната помпа и тотален краx за двигателя, защото му нарушаваш баланса. Демпферната шайба е изчислена да определено тегло и да обира вредните вибрации на двигателя, не е само гумата. Това е едно от нещата, дето не се пипат.Не ме разбра...заводската шайба е без гума...мислех, че има, нооо няма гума...А относно теглото...съм навит веднага на някоя алуминиева... Както и на такъв маховик... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #18 Отговорено 8 Февруари, 2016 Затегната е с възд. пистолет...достатъчно е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #19 Отговорено 8 Февруари, 2016 (Редактирано) Kолега защо не пробваш да вадиш кабелите един по един на изгасена кола и после да палиш на 3 цилиндъра да видиш дали няма да усили чукането на определен цилиндър докато е без искра.Само слагаи някаква свещ на извадения кабел и някои да я държи на ,,маса,, за да не се наложи да сменяш някои от компонентите в делкото.Принципно можеш да ги вадиш един по един и докато колата работи,но съм чувал че е опасно за бобината,лично аз съм го правил на много коли безпроблемно ,но недеи рискува.Като слушам звука от клипа определено си е ритмично с оборотите чукане което ако се усили на някои цилиндър докато е без искра почти сигурно е че е биелен лагер или при буталния болт. Редактирано 8 Февруари, 2016 от росенKN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #20 Отговорено 8 Февруари, 2016 Защо не направиш едно видео на отворен капак и нкой вътре да дава газ? А също защо изключваш да е лагер?На отворен капак не се чува този шум...Изключвам лагер, защото вече една година и 15-20000км й раздавам гас...нямаше ли да се счупи вече...върви си екстра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 353 #21 Отговорено 11 Февруари, 2016 Слагай медицинските слушалки и обикаляй мотора да търсиш от кой възел лопа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #22 Отговорено 11 Февруари, 2016 Не би трябвало да си направил беля...щеше да разбереш ако беше... Накрая използвах правилните белези на оригиналната ми китайска шайба и се получиха нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #23 Отговорено 11 Февруари, 2016 Слагай медицинските слушалки и обикаляй мотора да търсиш от кой възел лопа.Последен опит ще си дам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #24 Отговорено 26 Февруари, 2016 (Редактирано) Това е виновника, мамка му мръсна...скъса ми нервите...всички тампончета са здрави и добавих още гума...без промяна... Тракането зависи от импулса на дюзите...и цялото кюмбе вибрира... Редактирано 26 Февруари, 2016 от ivko_1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #25 Отговорено 26 Февруари, 2016 Явно човекът, който го е махал последен е разширил скобата да извади стария. Ти като сменя вход. колектро сменя ли го този филтър?Не съм го сменял, може и да е доста старичък... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #26 Отговорено 26 Февруари, 2016 Някой да каже дали и на неговата кола се усеща трептене от филтъра при допир с ръка, на празен ход...!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #27 Отговорено 27 Февруари, 2016 Някой...??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #28 Отговорено 27 Февруари, 2016 Заглавието на темата се променя... Шум в купето...вибриращ, тропащ или клатещ се бензинов филтър. Филтъра е сменен с нов, всички тампони на стойката са в добро здраве. Предава пулсацийте от дюзите по купето и се чува само вътре...вибрацийте се усещат когато колата работи на празен ход и с ръка се пипне отгоре маркуча към дюзите... Интересува ме, дали някой може да направи този тест на д14а3/4...SFI...obd2a и да сподели мнение...благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #29 Отговорено 27 Февруари, 2016 Колега пипах моя филтър преди малко и няма никакви вибрации, нито по филтъра, нито по тръбата, която излиза от него. Нито на празен ход нито като подам газ. Не съм сигурен дали помпата и дюзите са ни еднакви, но филтъра със сигурност е еднакъв, ако е оригиналния де.Благодаря за експеримента...но не случайно искам да пробва някой със същия мотор...нали се сещаш...SFI...2x2...инжектора...по-рязък спад в налягането и дебита по маркуча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #30 Отговорено 28 Февруари, 2016 Две проби от колеги и само моя пулсира...отиваме на проверка на помпата и регулатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #31 Отговорено 16 Март, 2016 Вече смея официално да заявя, че след смяна на всмукателния колектор с такъв от д16з6 , с бензинова рейка и регулатор за налягането на бензина з6, инжектори 190сс...ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР ЗАПОЧВА ДА ПУЛСИРА/ВИБРИРА...и предава шума по купето...важи за д14а3/4...пробвано и на двата двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #32 Отговорено 17 Март, 2016 А кой ти каза да сменяш регулатора и рейката заедно с колектора? А иначе инжекторите на Z6 са 240 cc, пак добре, че и тях не си сменил. Ако не си забелязал...захвата на рейката на з6 е различен от този на рейката на Д14...съответно и регулаторите за налягането не са заменяеми...различен захват също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #33 Отговорено 17 Март, 2016 (Редактирано) Може да се разпробие старата рейка и да пасне, но не съм фен...а и вече съм обд1...и ми е нужно по-високото налягане. Редактирано 17 Март, 2016 от ivko_1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове