Amateur 0 #1 Публикувано 23 Януари, 2016 (Редактирано) Проблема е следния.Днес тръгвам да изпреварвам и на 3-та скорост при около 4000 оборота, започна да свети лампата за запалителните свещи и колата изгуби мощност, и неможеше да вдигне над 2000 оборота.След като се пребрах изгасих за около 10мин и след като я запалих проблема изчезна.От какво може да е това?Става въпрос за акорд предифейса 2005г. Редактирано 23 Януари, 2016 от Bobcho93 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 23 Януари, 2016 Ако си с неоригинален горивен филтър или не си го сменял повече от 30-40 000км, проблемът почти със сигурност е от него. На дизели преди фейслифта е абсолютно задължително да се слага оригинален горивен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #3 Отговорено 23 Януари, 2016 (Редактирано) Замръзнало(желирало) ти се е горивото в горивния филтър. Като подадеш повече газ и забива от желиралата се нафра. Скучвало ми се е два пъти Откъде зареди последния път? Ще предположа за ЕКО?.Като се стопли времето ще се оправи или отиди за няколко часа в подземен паркинг и сложи добавка и дозареди. При прогноза за темп. под -10 слагай добавка против замръзване. Има една евтина ба Шел, работи безотказно. Редактирано 23 Януари, 2016 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 23 Януари, 2016 angello на теб това с оригинален филтър ли ти се е случвало? Понеже при мен се случи два пъти като в началото карах с някакъв AMC или подобно. Тогава ми казаха, че проблемът е с неоригиналните филтри, смених го с оригинален и после не съм имал проблеми и при -25. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 367 #5 Отговорено 24 Януари, 2016 angello, Като предполагаш, че е от ЕКО. Дай малко по-вече подробности, за обикновенния дизел ли става въпрос или за AVIO. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #6 Отговорено 24 Януари, 2016 Само с оригинален филтър карам и го сменям на 20-25 хил. Случките бяха през 2010 и 2012. Тогава Авио нямаше. Просто гръцката зимна нафта е със темп. на замръзване -13. Това го има и в документацията и. Оттам, зависи дали и какви добавки ще сложат и ти кога си заредил. И в двата случая, аз бя заредил пълен резервоар при топло време, когато не са слагали добавки за сибирски студ, а студът беше настъпил 2-3 седмици след това. След затопляне, всичко се оправяше и си карах със същия филтър още хил. км. без проблем. Не че ако е сложен калпав филтър, не се получават подобни занивания, но съвпадението с сибирските температури, предполага да се провери първо за желирането на нафтата.Тези неща съм ги разказвал по-подробно по темите за горива и филтри по-рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Amateur 0 #7 Отговорено 24 Януари, 2016 Здрасти.Мерси за отговорите, нафтата заредих от малка бензиноостанция в моя град(Казанлък).Явно наистина замръзва нафтата понеже неска пак ми го направи това но за по дълго време.Но вчера колата седеше вънка на -17 градуса.Може ли да ми препоръчате конкретна добавка или каквато взема против замръзване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #8 Отговорено 24 Януари, 2016 Аз зимата карам само с ОМВ МаксМоушън, без добавки и само с оригинален горивен филтър. Другата ми кола не е Хонда, но пак я карам с оригинален филтър и зимата само с МаксМоушън. Въртя по 50к км на година и личният ми опит показва, че от всички боклуци в България, на ОМВ е най-малко боклук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #9 Отговорено 24 Януари, 2016 Така е, Макс Моушън съм зареждал я студове след упоменатите проблеми и не ми е забивала. Но когато не съм сипвал зимно време от него и понеже сега бойкотирам картелираните бензиностанции, ползвам добавка против замръзване на Шел с надписи на гръцки език. Струва 10 лв и е 200 мл., достатъчни за 1000 л. Доста изгодно идва и определено пази. Препоръчаха ми я двама авто-инженери. Сипва се непосредствено преди наливане на дизела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 26 Януари, 2016 На дизели преди фейслифта е абсолютно задължително да се слага оригинален горивен филтър. Каква е разликата преди и след фейслифта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #11 Отговорено 3 Февруари, 2016 Това, което ми обясниха в Юби-ко е, че преди фейслифта, горивната помпа е направена да "дърпа" гориво през филтъра. Когато филтърът не може да осигури нужния дебит гориво, се получават гадните хълцания на двигателя, понеже от някъде влизало въздух. След фейслифта е направено помпата да "бута" гориво през филтъра и вече ако сложиш неоригинален филтър, най-лошото, което можело да стане е да нямаш максималната мощност, която би имал с оригинален филтър, както е и на другите коли. Но тези претрисания и премигвания на лампата за подгряване, няма да ти се случат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове