Jump to content
Amateur

Honda Accord 7 2.2i-CTDi проблем.

Recommended Posts

Проблема е следния.Днес тръгвам да изпреварвам и на 3-та скорост при около 4000 оборота, започна да свети лампата за запалителните свещи и колата изгуби мощност, и неможеше да вдигне над 2000 оборота.След като се пребрах изгасих за около 10мин и след като я запалих проблема изчезна.От какво може да е това?Става въпрос за акорд предифейса 2005г.

Редактирано от Bobcho93

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с неоригинален горивен филтър или не си го сменял повече от 30-40 000км, проблемът почти със сигурност е от него. На дизели преди фейслифта е абсолютно задължително да се слага оригинален горивен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замръзнало(желирало) ти се е горивото в горивния филтър. Като подадеш повече газ и забива от желиралата се нафра. Скучвало ми се е два пъти Откъде зареди последния път? Ще предположа за ЕКО?.Като се стопли времето ще се оправи или отиди за няколко часа в подземен паркинг и сложи добавка и дозареди. При прогноза за темп. под -10 слагай добавка против замръзване. Има една евтина ба Шел, работи безотказно.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

angello на теб това с оригинален филтър ли ти се е случвало? Понеже при мен се случи два пъти като в началото карах с някакъв AMC или подобно. Тогава ми казаха, че проблемът е с неоригиналните филтри, смених го с оригинален и после не съм имал проблеми и при -25.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

angello,

 

Като предполагаш, че е от ЕКО. Дай малко по-вече подробности, за обикновенния дизел ли става въпрос или за AVIO.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с оригинален филтър карам и го сменям на 20-25 хил. Случките бяха през 2010 и 2012. Тогава Авио нямаше. Просто гръцката зимна нафта е със темп. на замръзване -13. Това го има и в документацията и. Оттам, зависи дали и какви добавки ще сложат и ти кога си заредил. И в двата случая, аз бя заредил пълен резервоар при топло време, когато не са слагали добавки за сибирски студ, а студът беше настъпил 2-3 седмици след това. След затопляне, всичко се оправяше и си карах със същия филтър още хил. км. без проблем. Не че ако е сложен калпав филтър, не се получават подобни занивания, но съвпадението с сибирските температури, предполага да се провери първо за желирането на нафтата.Тези неща съм ги разказвал по-подробно по темите за горива и филтри по-рано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.Мерси за отговорите, нафтата заредих от малка бензиноостанция в моя град(Казанлък).Явно наистина замръзва нафтата понеже неска пак ми го направи това но за по дълго време.Но вчера колата седеше вънка на -17 градуса.Може ли да ми препоръчате конкретна добавка или каквато взема против замръзване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зимата карам само с ОМВ МаксМоушън, без добавки и само с оригинален горивен филтър. Другата ми кола не е Хонда, но пак я карам с оригинален филтър и зимата само с МаксМоушън. Въртя по 50к км на година и личният ми опит показва, че от всички боклуци в България, на ОМВ е най-малко боклук. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, Макс Моушън съм зареждал я студове след упоменатите проблеми и не ми е забивала. Но когато не съм сипвал зимно време от него и понеже сега бойкотирам картелираните бензиностанции, ползвам добавка против замръзване на Шел с надписи на гръцки език. Струва 10 лв и е 200 мл., достатъчни за 1000 л. Доста изгодно идва и определено пази. Препоръчаха ми я двама авто-инженери. Сипва се непосредствено преди наливане на дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизели преди фейслифта е абсолютно задължително да се слага оригинален горивен филтър.

Каква е разликата преди и след фейслифта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ми обясниха в Юби-ко е, че преди фейслифта, горивната помпа е направена да "дърпа" гориво през филтъра. Когато филтърът не може да осигури нужния дебит гориво, се получават гадните хълцания на двигателя, понеже от някъде влизало въздух. След фейслифта е направено помпата да "бута" гориво през филтъра и вече ако сложиш неоригинален филтър, най-лошото, което можело да стане е да нямаш максималната мощност, която би имал с оригинален филтър, както е и на другите коли. Но тези претрисания и премигвания на лампата за подгряване, няма да ти се случат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...